Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Eikö teillä päänahan terveys kärsi ollenkaan kun sitä hautoo hiestä läpimärässä pipossa monta tuntia viikossa? Plus en voi käsittää miten se ei tunnu epämukavalta. Mulla on niin saatanan kuuma ja hiki virtaa, vaikka ei ole edes tukkaa päässä ja pelkkä hihaton paita yleensä. Siten en ymmärrä myöskään näitä kolme hupparia ja toppatakki -tyyppisiä ratkaisuja.

Just noin. Hikinen päänahka ja pipo vielä siinä hautomassa! No thank's. Yhtä vastenmielistä on ajatus siitä että joutuisi suihkun/saunan jälkeen vetämään VILLAISEN vaatekappaleen päälle. Hyi vittu sitä kutinaa! Mutta onhan lakkien ja pipojen käyttötarkoitus muutenkin mennyt unholaan. Ei tarvitse kuin katsella Big brotheria jossa porukka istuu jopa SAUNASSA pipo päässä!!!!! Sisätiloista puhumattakaan :D
Mutta tosiaan ei haittaa minua mitä kukin käyttää päässän tai kroppansa päällä. :)

porukka istuu jopa SAUNASSA pipo päässä!!!!!
MITÄ?:hyper:

Mut joo, käyttäköön mitä kuteita huvittaa. Se vaan vituttaa ku eräs lätkäjengi treenaa aina samat hupparit ja pipot päässä ja näitä ei ilmeisesti turhan tiuhaan pestä. Niitä kun on kymmenen-viistoista siinä muutaman metrin säteellä, niin haisee niinku joku ois kaatanu ämpärillisen ammoniakkia maahan. Ei mua yleensä pienet hajut niin haittaa, mutta ku tossa pelottaa että nenän limakalvot liukenee.

Mulle salikomediaa tarjoilee aika ajoin sellainen ihan treenanneen näköinen nainen, joka hirveellä kiireellä rynnii aina yhden sarjan jälkeen laitteelta toiselle ja kauheella heijauksella vetelee menemään. Hyvä ettei juokse paikasta toiseen. Jää jotenkin sellanen koominen kiire-fiilis itelleki ku pelkästään vierestä kattoo sitä menoa.

Mä joudun tekeen töitä, et saan pidettyä naamani peruslukemilla, jos satun salille yhtä aikaa vastaavan sankarittaren kanssa. En tiedä, käykö enemmän sääliksi kaikkia niitä taljoja vai sitä, kun se pistelee menemään ryskyen kauheella kiireellä aina pari toistoa tota ja pari jotain toista. Eniten se hinuttaa kylkiä sellaisella.. ehkä 10 sentin liikeradalla nylkyttäen siinä masiinassa, jonka nimeä en todellakaan tiedä. Yleensä neito vetää sillä sarjan aina jokaisen muun liikkeen välissä.

Kerran satuin oleen pukkarissa lähdössä yhtä aikaa kotiin ko tämä nainen. Siellähän se tempaisi painot ranteisiin ja nilkkoihin kiinni ennenku lähti ovesta ulos... :rolleyes:

Mikäs siinä, jokainen tavallaan kai.

Eikö teillä päänahan terveys kärsi ollenkaan kun sitä hautoo hiestä läpimärässä pipossa monta tuntia viikossa? Plus en voi käsittää miten se ei tunnu epämukavalta. Mulla on niin saatanan kuuma ja hiki virtaa, vaikka ei ole edes tukkaa päässä ja pelkkä hihaton paita yleensä. Siten en ymmärrä myöskään näitä kolme hupparia ja toppatakki -tyyppisiä ratkaisuja.

se tarvii sen katos sen asenteen. :D ilman pipoa treeni menee päin vittua ku pää hajoo (jollain muulla joku toinen psyykkinen syy lienee). en ite oo kovin hikoilija salilla. mut sil ei liene mitään merkitystä. pidän pipoa myöskin sählyssä ja salipadyssä :lol2:. Ei se pää mihinkään haudu. mulla ainakin yhä kova pää (testattu just lähiaikoina)eikä päänahka sano mitään, vaikka pipo päässä suurinpiirtein 12h/vrk :lol2:. pitää vaan kattoo et pipo sellasta materiaalia etta ei kutia, jos ja kun pää kostuu... ja sit vaan muistaa pitää kieltä ulkona nin tulee haihdutus sen kautta ;b

Kolmatta kertaa kuumeessa kuukauden aikana! Poskiontelun tulehduksen aikaansaannoksia :curs:
Ryökäle vieköön! Itellä on vasta ensimmäistä kuumetta lyömässä päälle. Vituttaa!

Vielä pipoista sen verran vaikkei tämä enää salokomediaan liitykään niin perin kummallista on se että kun tulee ulkona kylmä ja joskus jopa kireää pakkasta niin porukka hytisee ilman päähnettä mutta toisaalla taas kuten edellä jo mainitsin niin jotkut pitävät pipoa jopa saunassa!! Siis ei järjen hiventä tai olenko sitten vaan jo liian vanha ymmärtämään?! :) Miksei kukaan kulje ulkona tulipalopakkasilla sandaaleissa ja sisätiloissa lämpimässä saapikkaissa villasukkien kanssa? Pentuna minulle opetettiin että pitää pukeutua sään ja kelin mukaan. Olen luullut että se olisi järkevää mutta taidan olla siinäkin lopulta väärässä! :(

Mummu alkaa olla aika huonossa kunnossa, ja loppu voi olla jo melko lähellä.:(

Ikävää olla vieläpä intissä, jos suru-uutiset tulee joskus tietoon jonkin vartiopäällikön tai vastaavan kautta. :(

Tää vitun palsta alkaa olla moderoinnin suhteen aivan vittu täys vitun vitsi.

Tää vitun palsta alkaa olla moderoinnin suhteen aivan vittu täys vitun vitsi.
hmmm, mihinköhän viittaat :D ;) Emmä ainakaa oo huomannu mitään :jahas:

RaSSiSSti-leiman pelkoa se vaan on (mun profiilista):

Originally posted by Mike
Mitäs vittua ne pojat täällä duunaa? Tuplanikkejä ja itketään moderoinnista ja kierretään sääntöjä? Se on niin, notta painukaas vittuun, niin multa säästyy vaiva bannata teidän jokainen alter-ego. Tajuatteko te marakatit, että täällä saa mielipiteensä sanoa, mutta ei me voida näin isolla sivustolla ottaa riskiä, että menee aivan vituiksi rasistinen keskustelu. Jos te ette sitä tajua, niin tehkää oma palsta. Minä en sen kummemmin diggaa somppuja, mutta Pakkotoistonkin on jumalauta noudatettava jotain etikettiä.

Joten suosiolla, lähtekää toiselle palstalle, en jaksa nyt alkaa kaivamaan kaikkia nikkejä ja ip-ossuja.

Originally posted by Mike
Koskee yhtälailla Indicaa, ei pelleillä moderoinnin kanssa jos sen suunta on selkeästi kerrottu. Ei valiteta siitä julkisesti, eikä kierretä sääntöjä siirtämällä rasistisia keskusteluja muualle tällä sivustolla. Siksi ne säännöt on, ettei tuu vaikeuksia. Ei tästä kauaa ole kun poliisista soitettiin jo yhden nimimerkin osalta ja pyydettiin mahdollisia IP-osoitteita. Ei kiinnosta saada niitä soittoja yhtään lisää.

Miten helvetissä voi olla viikonloppuna heti näin tylsää, jos ei lähde rallattamaan?

Back
Ylös Bottom