Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Oma vitutuksen aihe, tuntuu että nykyään maha ei kestä kauraa, ruisleipää, useita litroja maitoa, rasvaista jäätelöä yms. Kumma vain kun muutama vuosi sitten nuo eivät tuottaneet mitään ongelmaa. Keliakitestikin piti jo pari vuotta sitten ottaa muiden kokeiden yhteydessä, mutta jotenkin olivat sitten sen ryssineet :rolleyes:
Yllättävää kyllä, ne keskimääräiset pari kertaa kuussa kaljaa vatsa kuitenkin kestää ilman ongelmia. Vaikka eikös tuossakin viljaa ole reilummin?

Ehkä sun kroppa ei vaan tykkää hiilareista? Tai on saanut niistä tarpeekseen :D Silloin kun menin tosi vähillä hiilareilla, mun kroppa ei myöskään kestänyt viljaa tai sokeria kovin paljoa. Esim. kerran söin 100g karkkia teatterimatkalla ja siitä seurasi valtava vatsakipu. Jäin seuraavana päivänä pois koulusta koska oksentelin koko aamun. Nykyään voin syödä ruisleipää ja perunaakin kohtuudella, mutta en mielelläni tee niin, koska niistä tulee aina hiukan paha olo. Kalja on kuitenkin ollut ok koko ajan :rolleyes: En sitten tiedä mistä johtuu.

Mua vituttaa tänään ihan hiukan työajat. Meillä ei ole selkeitä aamu- ja iltavuoroja, joten ylimääräisiä keikkoja on hankala ottaa vastaan. Tekisin mielelläni esim. 5h vuoron omassa duunipaikassa ja sen jälkeen vaikka 8h keikalla, mutta tähän mennessä en ole voinut ottaa mitään vastaan kun aina menee aikataulut päällekkäin :(

Ehkä sun kroppa ei vaan tykkää hiilareista? Tai on saanut niistä tarpeekseen :D Silloin kun menin tosi vähillä hiilareilla, mun kroppa ei myöskään kestänyt viljaa tai sokeria kovin paljoa. Esim. kerran söin 100g karkkia teatterimatkalla ja siitä seurasi valtava vatsakipu. Jäin seuraavana päivänä pois koulusta koska oksentelin koko aamun. Nykyään voin syödä ruisleipää ja perunaakin kohtuudella, mutta en mielelläni tee niin, koska niistä tulee aina hiukan paha olo. Kalja on kuitenkin ollut ok koko ajan :rolleyes: En sitten tiedä mistä johtuu.
Ei se ensimmäiseen reiluun 20 vuoteen sanonut hiilareista, maidosta tai mistään muustakaan mitään. Se on kans yks omituisuus että joskus kaurapuuro pisti täysin pakin sekaisin, mutta esim jotain hesemättöä voi vetää ilman mitään suurempia ongelmia.. Tai sitten se on ihan tuurissa kiinni, mikä siellä milloinkin vaikuttaa.
Täytyis vissiin taas kokeilla elämistä vähillä hiilareilla tässä jossain vaiheessa. Vatsan suhteen olo oli kyllä aivan loistava silloin, mutta vastapainona syömisten järjestely on vähän hankalaa jos vaikka olet viikonlopun kylässä jossain. Ja vaikka suuri lihan ystävä olenkin, niin helposti tuossakin tuntuu äkkiä loppuvan joko ideat tai sitten rahat sen lihamäärän ostamiseen. Jauhomuodossa proteiini tietysti on halpaa, mutta yllätys yllätys, siitäkin antaa maha palautetta monesti.
Valmisjuomat taas menee kuin tyhjää vaan, mutta joku reilu 3€ on jo suolainen hinta jatkuvaan käyttöön.

En nyt osaa sanoa voidaanko tätä komediaksi luokitella, epäuskoisena kuitenkin tuijotin tapahtumaa. Meillä on salilla erillinen huone, jossa on mattoja, selkä- ja vatsapenkit ym. ja tilat venyttelyä varten.
Treenin päätteeksi meninkin sitten venyttelemään, huoneessa oli aika paljon muitakin ihmisiä. Hetken kuluttua viereiselle matolle tuli istumaan noin kolmikymppinen mies. Tyynesti hän otti molemmat sukat pois jaloista ja kaivoi treenikassistaan kynsileikkurit, joilla alkoi leikkaamaan varpaankynsiään. Kynnenpalaset tippui sitte siihen jumppamaton päälle ja siihen ne jäi, kun mies häipyi. Harrastaako ihmiset tollasta yleisestikin salilla? :D melko ällöttävää.

Jotain vastaavaa oon itekkin nähnyt ku hyvinkäällä kävin aikoinaan salilla. Kaveri otti pokkana sukat jalast ja alko tutkiskelee varpaitaan.. lopettelin vatsareenit nopeesti ja häivyin paikalta pöllämysteenä tapahtuneesta, en tiiä jäikö se kynsiään leikkaa se jäi onneksi mysteeriksi..

Kävipäs tuossa lähisalilla eilen niin, että kun kello alkoi olla sen verran että naisten vuoro oli alkamassa, mun lisäksi oli vielä muutama äijä treenaamassa. Eräs näistä, vanhempi herrasmies, alkoi ääneen funtsia, että alkaako nyt tosiaan naisten vuoro saatuamme kuulla valvojalta kyseisen tiedon. Noh, välkkynä poikana menen puolihapessa murjaisemaan vitsin: "se on varmaan vedettävä perukki päähän, jotta voi jäädä treenaamaan." Tähän kaljupäinen mies vastaa: "niin, tupee päähän."

Jutun pointti oli se, että meinasin vitsin eri tavalla (naamioidutaan naisiksi, jotta saa jatkaa treenejä). En edes ajatellut, että kaljupäinen henkilö saattaisi ottaa vitsin eri lailla. Ehehehe...Hyvä minä. Vasta kotona tajusin, miksi kyseinen herra reagoi siten kuin teki. Ei onneksi ottanut pahalla, päinvastoin...Kai?

Niinpä niin. Pitihän se arvata: tuttu ja turvallinen kurkkukipu. Jo kolmannen kerran puolentoista kuukauden sisällä. Syö miestä ku aluksi sairastelee, seuraavaks tuntee ittensä niin terveeksi että uskaltaa jotakin kevyttä pumppia tehdä salilla. Menee 1-2 viikkoa niin kurkku tulee uudestaan kipeäksi. Noh... jospa sitä taas lepäilis tämän viikon.

Vähän ehkä :offtopic: Mut tämä liittyy pitkän vitutuksen loppumiseen, oon saanu kuulla jo monta kuukautta isoveljen valitusta mun ylipainosta, kun tota läskiä on jonkun verran lihasten päällä. Tosi monesti soittanu mulle et kannattas ehkä laihuttaa, kun oot syöny niin rasvasta ruokaa et kolesteroliarvotkin on varmaan päin persettä ja verisuonet tukossa! Yks luulee et syön rasvasta ruokaa, vaikka en edes syö, se ei oo uskonu mua kun ei asuta samankaton alla, niin se luulee et vetelen kaiket päivät jotain pizzoja.
No nyt kun kävin vko sitten ihan piruuttani otattamassa kolesteroli arvot, no lääkäri soitti tänään ja sano et arvo on 4.4. Soitin veikalle ja ei oikein osannu sanoo mitään. Sitten kysyin no paljos sul on kolesteroli? Sano että 5.1 ja sillä ei ole läskiä paljon yhtään.

Loppu se stnan nalkuttaminen.

Se etten edes muista koska olisin saanut nukkua:/ Koko aika jotain menoa...

Nyt pakko jättää treenikin väliin, ku meinasin tänään jo ajaa autolla ojaan, ku väsytti niin paljon:(

Eli nyt koti-ilta ja ajoissa nukkumaan, aaaah.

Vähän ehkä :offtopic: Mut tämä liittyy pitkän vitutuksen loppumiseen, oon saanu kuulla jo monta kuukautta isoveljen valitusta mun ylipainosta, kun tota läskiä on jonkun verran lihasten päällä. Tosi monesti soittanu mulle et kannattas ehkä laihuttaa, kun oot syöny niin rasvasta ruokaa et kolesteroliarvotkin on varmaan päin persettä ja verisuonet tukossa! Yks luulee et syön rasvasta ruokaa, vaikka en edes syö, se ei oo uskonu mua kun ei asuta samankaton alla, niin se luulee et vetelen kaiket päivät jotain pizzoja.
No nyt kun kävin vko sitten ihan piruuttani otattamassa kolesteroli arvot, no lääkäri soitti tänään ja sano et arvo on 4.4. Soitin veikalle ja ei oikein osannu sanoo mitään. Sitten kysyin no paljos sul on kolesteroli? Sano että 5.1 ja sillä ei ole läskiä paljon yhtään.

Loppu se stnan nalkuttaminen.

Aika harvalla alle 20 vuotiaalla on kolestroli koholla, vaikka mahaa löytyiski. Ja saa sitä rasvaa syyäkki :)

Aivan raivoisa vitutus päällä. 4 pv venäjällä ja MBAirin laturi kotona.
Kuvat vois tehdä puolivalmiiksi, netissä vois surffailla kun se on ilmainen tässä hotellissa jne.

Huomenna pitäis löytää ilmeisesti jonkinlainen Applestore tästä kaupungista, että saa laturin ostettua.

Tuosta reenaamisesta kokoajan vyö päällä että epäilen sen olevan monella sitä että näyttäisi edes vähän voimailijalta ;) Vatsanseutu näyttää kapeammalta ja yläkroppa vastaavasti leveämmältä. Näitä "look a like"-vermeitä on kyllä muitakin. Itseäni ihmetyttää miksi jotkut reenaavat lippalakki päässä tai peräti pipo?? Ok alan lehdissä "isot pojat" näin tekevät mainoskuvissa niin siitähän jotkut saavat esimerkkiä ja eikun pipo päähän salilla. Myös,anteeksi vaan,mielestäni täysin turhat välineet-osaastoon kuuluvat kyynärpäälämppärit ovat myös näitä "näin kerran bodarilla sellaiset siispä käytän itsekin"-tapaukset vetävät nämä lämppärit narukäsiinsä ikäänkuin olisivat myös samoin pikkasen voimailijan näköisiä ;) Salin ulkopuolella wanna be-bodarin pakolliset vermeet ovat esim.Gasp-tuotteet. Ko.valmistajan takit esim.ovat tietoisesti leikattu ja valmistettu mutenkin niin että kaveri saisi takin sisällä pari,kolme kokoa suuremman fiiliksen! No tuotteiden valmistajat,myyjät sun muut käärivät hyvät rahat näistä "haluan näyttää isommalta"-tuotteista.

Anteeksi vaan kyynisyyteni mutta näin se vaan usein menee! :D

Nyt saa luvan kanssa vittuilla takaisin...........

Tuosta reenaamisesta kokoajan vyö päällä että epäilen sen olevan monella sitä että näyttäisi edes vähän voimailijalta ;) Vatsanseutu näyttää kapeammalta ja yläkroppa vastaavasti leveämmältä. Näitä "look a like"-vermeitä on kyllä muitakin. Itseäni ihmetyttää miksi jotkut reenaavat lippalakki päässä tai peräti pipo?? Ok alan lehdissä "isot pojat" näin tekevät mainoskuvissa niin siitähän jotkut saavat esimerkkiä ja eikun pipo päähän salilla. Myös,anteeksi vaan,mielestäni täysin turhat välineet-osaastoon kuuluvat kyynärpäälämppärit ovat myös näitä "näin kerran bodarilla sellaiset siispä käytän itsekin"-tapaukset vetävät nämä lämppärit narukäsiinsä ikäänkuin olisivat myös samoin pikkasen voimailijan näköisiä ;) Salin ulkopuolella wanna be-bodarin pakolliset vermeet ovat esim.Gasp-tuotteet. Ko.valmistajan takit esim.ovat tietoisesti leikattu ja valmistettu mutenkin niin että kaveri saisi takin sisällä pari,kolme kokoa suuremman fiiliksen! No tuotteiden valmistajat,myyjät sun muut käärivät hyvät rahat näistä "haluan näyttää isommalta"-tuotteista.

Loistavaa tekstiä oon ite aika pitkälti samaa mieltä!!!:dance2::dance2::lol2:
Toinen yleinen näky ainakin meilläpäin on että laitetaan ensin joku reilun kokonen kolitsipaita päälle ja sit sen päälle vedetään viel hieman tiukempi huppari ni johan tulee lisäkokoa:hyvä:

Höpön pöppöä ainakin kyynärpäälämppärit ovat olleet aivan tarpeelliset. Samanlaisia vaivoja voi olla narukäsilläkin ja "narukätisyys" voi jopa johtua siitä, että kyynärpäät ovat hemmetin kipeät. :)

Kyllähän tuo tribuluksen juttu noista ego-varusteista pitää osittain paikkaansa, mutta pitää kuitenkin muistaa, että on paljon treenaajia joiden on "pakko" käyttää joitain varusteita jonkun vamman tai kivun takia. Itsellä esimerkiksi oikea kyynärpää saattaa kipeytyä joissain liikkeissä ja siinä on todennäköisesti joku vamma. En minä siinä kyllä mitään lämppäreitä pidä, mutta ehkä kannattaisi?

Tuo nostovyö auttaa varmasti "selkävammaista" tekemään monia liikkeitä ilman kipuja. Jännää huomata jos joku paikka esim. keskivartalossa kipeytyy, niin se tuntuu joka perkuleen liikkeessä, etenkin niissä viimeisissä kovissa toistoissa.

Salikomediaa: Todellisen RHP-sankarin bongasin muinoin. Kaveri teki penkkiä ihan mukavilla sarjapainoilla ja sarjojen välissä luki aina jotain kirjaa. Aikaahan tässä penkkitreenissä meni tietenkin huomattavasti. Lopulta penkistä päästyään kaveri aloitti tiukan hauistreenin ja siitä suoriuduttuaan ovesta ulos. Tässä kohtaa joku voi sanoa, että jos kaverilla vain sattui olemaan RH-päivä? Kaverin kroppaa ja kuitenkin kohtuullisia sarjapainoja katsoessa näitä pelkkiä RH-päiviä taitaa tulla kuitenkin huomattavan usein.

Hehe, ei voi muutakuin yhtyä tuohon GASP-vaate touhuun. Helvetin isot takit small/medium size äijjillä päällä ja omasta mielestä vielä rumiaki ne takit. Muutenki tuntuu että noilla vaatteilla oikein hierotaan toisten naamalle sitä että "minä käyn salilla, ettäs tiiät".

Mä käytän joskus lippistä, varsinkin jos on bad hair day ja noita ei vaan saa silmiltä kunnolla veke. Ehkä mä sitten näytän vähän hassulta, mutta ainakin näkee mitä tekee :)

Mulle salikomediaa tarjoilee aika ajoin sellainen ihan treenanneen näköinen nainen, joka hirveellä kiireellä rynnii aina yhden sarjan jälkeen laitteelta toiselle ja kauheella heijauksella vetelee menemään. Hyvä ettei juokse paikasta toiseen. Jää jotenkin sellanen koominen kiire-fiilis itelleki ku pelkästään vierestä kattoo sitä menoa.

Ja kerran joku setä alkoi selittää mulle siinä vieressä treenatessa, miten vielä heinäkuussa nousi 200kg penkistä mutta sitten se loppukesä meni ryyppäämiseksi ja nyt nousee vaan 80kg. Oli muutenkin vähän erikoisia juttuja.

pisti kyllä hymyn huulille tribuluksen setti. tuosta kyynärpäälämmitin jutusta tosin keiton kanssa samaa mieltä, itekki semmosia käytän, mutta onneksi hupparin alla nii kukaan ei pääse hihittelemään. niillä jokka päähinettä käyttää on usein tyttöjen tukka, nii sinällään ymmärrän sen käytön ettei mee fleda silmille. perus kuulapää juntilla, se ehkä on vähän nolo.

GASP jutusta ihan sen verran että mun mielestä on ihan ok jos nyt on päällä gasp takki niin ei siinä mitään, saahan sitä pitää millasta takkia ite tykkää!
Tiiän sellasen kaverin jolle ei pelkkä takki riitä, hänellä on nimittäin kunnon kokoelma gaspia.
Talvisin on päällä gaspin pipo, gaspin takki, gaspin paita, gaspin farkut, gaspin sukat ja luultavasti vielä gaspin bokserit ihan niin pitkälle en oo nähny:D:D!!
Mutta mikäs siinä jos tykkää, makuasia sano koira ku persettään nuoli.

^^Juu meidän salilla GASP:t kans hyvin edustettu. Sit joillakin on DAVIDIT päällä,:david: mut ne onki enemmä kuntoilijatyyppejä. Mimmit taas pitää Better Bodies:a.

Iha sama millä adidaksen sossuverkkareil treenaa, mut kyl jotku Gasp:n hupparit on ihan saatanan hyvännäkösii päällä, varsinkin kun sitä täytettä löytyy sinne paidan alle.:rock:

Back
Ylös Bottom