Vittu että naiset on ärsyttäviä.
Naiset on käärmeitä!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittu että naiset on ärsyttäviä.
Sama.Jalka hajoilee just ku o hyvä treenivauhti päällä -.-
Eihän puoliso saa opintotukea?
Ihan vitun naurettava tuo systeemi on muutenkin, jos yhteenlasketut tulot ovat yli 1500 niin työtön ei saa asumistukea ollenkaan ja muita sudenkuoppia.
Sama vitun paska jatkuu.involuntary celibacy
Sama vitun paska jatkuu.
Kutsuja perjantain viettoon tuli kaikenkaikkiaan 0,00 kpl. Viimeinenkin kaveri jolle sentään joskus puhun mesessä lähti omiin menoihinsa juuri, kun olin kysymässä, että mentäiskö jonnekin... jep jep
Eikai siinä muu auta. Jos en oo kahden kuukauden jälkeen saanu pinseä, niin alan vakavissani harkita itsemurhaa.Lähde yksin liikenteeseen? Seuraa ainakin löytää paremmin...
Eikai siinä muu auta. Jos en oo kahden kuukauden jälkeen saanu pinseä, niin alan vakavissani harkita itsemurhaa.
Ottaisin milloin tahansa mieluummin tuollaisen tilanteen. Mulla on kolme kaveria, joista yhden kanssa puhun ehkä päivittäin. Kavereita voi nähdä vain kolmessa tapauksessa: kaataminen, bänditreenit, äänitys.Mulla taas tilanne on päinvastainen. Koko ajan pitäis olla jossain pirskeissä menossa ja mä en vaan oikeesti jaksa kun korkeintaan kerran viikossa. Eilen oli kauppakadun approbatur ja oon ihan poikki siitä ja haluaisin vaan olla rauhassa kotona turvenaamio päässä ja katella BBtä. Puhelin on piippaillut ja soinut koko päivän ja sit suututaan ku mä en jaksa lähtee minnekkään. HUOH. Varmaan 80% mun kavereista on bilehileitä, mikä on aika rasittavaa välillä.
Mulla taas tilanne on päinvastainen. Koko ajan pitäis olla jossain pirskeissä menossa ja mä en vaan oikeesti jaksa kun korkeintaan kerran viikossa. Eilen oli kauppakadun approbatur ja oon ihan poikki siitä ja haluaisin vaan olla rauhassa kotona turvenaamio päässä ja katella BBtä. Puhelin on piippaillut ja soinut koko päivän ja sit suututaan ku mä en jaksa lähtee minnekkään. HUOH. Varmaan 80% mun kavereista on bilehileitä, mikä on aika rasittavaa välillä.
Vihdoinkin joku toinen jolla on sama ongelma! Kun on pakko koko ajan pitää hauskaa, siitä katoaa hauskuus hyvin nopeasti. Jättäkää mut välillä rauhaan, mä en halua olla koko ajan sosiaalinen.
Sama. Eilen 7 ihmistä pyysi kittaamaan-.-Mulla taas tilanne on päinvastainen. Koko ajan pitäis olla jossain pirskeissä menossa ja mä en vaan oikeesti jaksa kun korkeintaan kerran viikossa. Eilen oli kauppakadun approbatur ja oon ihan poikki siitä ja haluaisin vaan olla rauhassa kotona turvenaamio päässä ja katella BBtä. Puhelin on piippaillut ja soinut koko päivän ja sit suututaan ku mä en jaksa lähtee minnekkään. HUOH. Varmaan 80% mun kavereista on bilehileitä, mikä on aika rasittavaa välillä.
Miten tollasen tilanteen saa aikaan? :D