Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vituttaa suomalaiset peruspaskat dösäkuskit. Kaveri ajo pysäkil ja otti siitä pysäkin alusta 2 ihmistä kyytii ja jatko matkaa ja meikä jäi seisoo vähä ku nalli kalliol et MITÄ VITTUA TAPAHTU! Maahanmuuttajista saa sentää hyviä kuskeja. Tervehtivät aina ja ottavat kyytii vaikka pussi nyt oliskin liikkunut pysäkiltä jo sen vitun 50cm

Eihän puoliso saa opintotukea?

Ihan vitun naurettava tuo systeemi on muutenkin, jos yhteenlasketut tulot ovat yli 1500 niin työtön ei saa asumistukea ollenkaan ja muita sudenkuoppia.

Ite olin viimme kesänä paska hommis (1300e) kuussa palkka. Tyttöystävä oli valmistunut lukiosta ja oli oikeutettu työmarkkinatukeen MUTTA tässähä on se VAIN 5KK karenssi. Tän takia emme saaneet asumistukea koska tyttöystävä oli oikeutettu työmarkkinatukeen jossa oli se 5kk karenssi niin se jotenki haistavittu laskulla laskettii tuloiksi. OMFG no maksetaan sitten vittu asuminen ja muut vitun kulut vittu 1300e palkasta joka tuli BRUTTONA nii ei siinä paljo napannu tehä duunia ku saman verran ois saanut varmasti kelasta. :dance2: HAISTA VITTU KELA

Haluaisin avautua vielä paskoista koulukavereista jotka eivät vittu viitsi vaivautua tulla vittu kouluun niin saan ihanasti tehdä perjantaina heidänkin nakki hommat vaikka omatkin vitun nakit olisi tekemättä! perkele toivottavasti näette tän viestin ja ammutte itsenne. Ei mulla muuta

Sama vitun paska jatkuu.

Kutsuja perjantain viettoon tuli kaikenkaikkiaan 0,00 kpl. Viimeinenkin kaveri jolle sentään joskus puhun mesessä lähti omiin menoihinsa juuri, kun olin kysymässä, että mentäiskö jonnekin... jep jep

Lähde yksin liikenteeseen? Seuraa ainakin löytää paremmin...

Eikai siinä muu auta. Jos en oo kahden kuukauden jälkeen saanu pinseä, niin alan vakavissani harkita itsemurhaa.

Niin tuttu tunne, kavereita on, mut suurin osa >500km päässä, vituttaa kärvistellä viikonloput yksin himassa:itku: Koulukaverit on mukavia, mut ne on pelkkiä koulukavereita, ei mitään yhteyksiä vapaa-ajalla.

Mulla taas tilanne on päinvastainen. Koko ajan pitäis olla jossain pirskeissä menossa ja mä en vaan oikeesti jaksa kun korkeintaan kerran viikossa. Eilen oli kauppakadun approbatur ja oon ihan poikki siitä ja haluaisin vaan olla rauhassa kotona turvenaamio päässä ja katella BBtä. Puhelin on piippaillut ja soinut koko päivän ja sit suututaan ku mä en jaksa lähtee minnekkään. HUOH. Varmaan 80% mun kavereista on bilehileitä, mikä on aika rasittavaa välillä.

Mulla taas tilanne on päinvastainen. Koko ajan pitäis olla jossain pirskeissä menossa ja mä en vaan oikeesti jaksa kun korkeintaan kerran viikossa. Eilen oli kauppakadun approbatur ja oon ihan poikki siitä ja haluaisin vaan olla rauhassa kotona turvenaamio päässä ja katella BBtä. Puhelin on piippaillut ja soinut koko päivän ja sit suututaan ku mä en jaksa lähtee minnekkään. HUOH. Varmaan 80% mun kavereista on bilehileitä, mikä on aika rasittavaa välillä.
Ottaisin milloin tahansa mieluummin tuollaisen tilanteen. Mulla on kolme kaveria, joista yhden kanssa puhun ehkä päivittäin. Kavereita voi nähdä vain kolmessa tapauksessa: kaataminen, bänditreenit, äänitys.

Vihdoinkin joku toinen jolla on sama ongelma! Kun on pakko koko ajan pitää hauskaa, siitä katoaa hauskuus hyvin nopeasti. Jättäkää mut välillä rauhaan, mä en halua olla koko ajan sosiaalinen.

Sama. Eilen 7 ihmistä pyysi kittaamaan-.-

Joku amismuija peruutti päin eilen varikolla. Nyt on mondeosta takapuskuri paskana, vasen takakulma oikeastaan kokonaan auki... En kehtaisi ajaa sillä mutta kai se on pakko et pääsen töihin :jahas:

Lisäksi duunissa tulossa tosi vittumainen päivä. Mulla on vaan 4h välivuoro, mutta siellä on mm. 50hlö tilaus ja ainakin muutama 20hlö varaus. Voin tulla illalla sit kertomaan miten monta annosta tippui lattialle ja miten monta ihmistä suututin. Ei oo yhtään asiakaspalvelufiilis nyt.

Vittu kun ei oo minkäänlaista selkärankaa ton dieetin suhteen:curs:. Aina lähtee hyvin käyntiin ja sit lipsuu, lipsuu ja lipsuu. Sama homma ton röökin kanssa. Olin jo pariviikkoo polttamatta ja hyvin meni, sit piti alkaa taas polttaa. Heikko mikä heikko.

Ylirasitus veti sitten lopultaki treenitauolle. Kaikkea mahdollista tuli melkein kokeiltua lisäravinteita, hierontaa, venyttelyjä ja jääkylpyjä myöten, muttei siltikään päässyt irti tästä turhauttavasta voimattomuuden tunteesta tietyissä lihaksissa. Alkukesästä kun tämä alkoi, ollut oikeastaan pientä apeutta jo pinnassa, mutta nyt kun salille ei tosiaan ole vähään aikaan menemistä niin tuntuu suorastaan helvetilliseltä. Valinnat kun on tullut tehtyä sen mukaan, että treenaamisesta on tullut se ykkösilo, ja nyt sitä ei ole. Itselleni kyllä muistuttelen, ettei tätä tarvitte kuin se pari viikkoa kestää ja sitten elämä jatkuu taas. Viihteelle tekis mieli lähteä, mutta tieto siitä että loma pitkittyy ei houkuttele. :(

Nyt vituttaa monikin asia:

Asun pikkupitäjällä kaukana kaikesta ja paikallinen punttisali suljettiin just helvetinmoisen rempan takia about kahdeksi vuodeksi. Toiseksi lähimmälle punttisalille matkaa on about 20 km ja bussimatka punttiksen sisäänpääsyn kanssa maksaa pesetaa. Opiskelijaparalla ei ole varaa semmosiin. Viiskuus vuotta treeniä ja sitte pakko lopettaa tämmösen paskan takia.

Toinen asia joka vituttaa aivan suunattoman helvetisti on että vaihdoin lukiossa pitkän matikan lyhyeen yhen muijan perässä vaikka olin pitkän ryhmän parhaita. Nyt meni lyhyen kirjotukset vituilleen ja silti puskee L. Harmittaa että huomasin liian myöhään kuinka perseestä se vaihtaminen loppujenlopuksi oli, eikä takasin enää kannattanu mennä. Lukio vituilleen, vittu!!!

Koira kuoli eile, itkeny koko eilisen ja tän päivän. Näiden kahen päivän aikana oon vetäny yhen herapurkin ja protskujuoman. Ainoo joka vei ajatukset muualle oli tän päivän treenit jotka nekin meni arvatenkin päin vittua. Paino pudonnu jo nelisen kiloa, tais massakausi muuttua laihikseks :I.

Miten tollasen tilanteen saa aikaan? :D

Asumalla bilehileiden kanssa samassa osoitteessa, ja käymällä niitten kanssa samassa ravintolassa töissä.

Ja ei, en muuta, missään muualla ei voi asua näin halvalla.

Back
Ylös Bottom