Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Iskipä tossa eilen joku flunssan poikanen, lepäilin eilen ja tänään sama kaava. Alkoi päivällä vitunmoisella kurkkukivulla, yöllä tais olla hieman kuumetta ja nyt jälellä käheä kurkku sekä pää täynnä räkää. Ehkä poskiontelot tukossa. Onko huomenna asiaa salille jos olo on parempi kuin tänään? :david: En niin hitossa malttas jättää taas treeniä välistä kun viime viikolla jäi jo yks treeni tekemätä..

Vituttaa kuunnella kun mutsi hössöttää omista häistään. Kyllä täällä on muitakin, jotka haluaa naimisiin :(

Etkö sä oo ilonen sen puolesta? Jos mun äitimuori vielä vanhoilla päivillään löytäis kumppanin ja menis naimisiin niin mä oisin niin happyhappyjoyjoy, kun tietäisin, et sillä on joku huolehtimassa ja seurana vanhoilla päivillä, kun ite asun ihan eri paikkakunnalla.

Vituttaa kuunnella kun mutsi hössöttää omista häistään. Kyllä täällä on muitakin, jotka haluaa naimisiin :(

Onpas sulla itsekäs äiti! Ei huhhuh, miten kestät...

Niska jumissa. Opparin eka palautus perjantaina. Opintotuet loppu(KELA VITTU!!!).Kasvatustieteen tentit. Siinäpä sitä..

Etkö sä oo ilonen sen puolesta? Jos mun äitimuori vielä vanhoilla päivillään löytäis kumppanin ja menis naimisiin niin mä oisin niin happyhappyjoyjoy, kun tietäisin, et sillä on joku huolehtimassa ja seurana vanhoilla päivillä, kun ite asun ihan eri paikkakunnalla.

No tietenkin olen onnellinen. Välillä vaan tuntuu, että äiti ei itse tajua olla onnellinen, kun stressaa ja hössöttää ihan pikkuasioista. Ehkä se kuuluu tuohon häähuumaan, mutta kyllä se väkisinkin alkaa vähän ärsyttää kun toinen käy koko ajan ylikierroksilla. Ja kun ei suinkaan ole ensimmäinen avioliitto hänelläkään edessä niin ihmeen paljon jaksaa silti höyrytä.

Vituttaa kun oon niin helvetin köyhä...:itku:

Pistää tänään oikein urakalla myös täällä. En ole normaalisti "köyhä", normaali opiskelija vain. Nyt kun palkanmaksu on viivästynyt ja tulee vasta ensi kuun puolella, tekee todella tiukkaa ja tietenkin juuri nyt olisi paljon ostettavaa ja laskuja kasaantuu. Siitä seuraa stressiä ja masennusta ja se taas vaikuttaa opiskeluun ja kun opiskelu jumittaa niin se kasaa viduduskerrointa huomattavasti lisää jolloin on ihme jos ei kohta jokin sauma anna periksi.

Niska alkaa jo vähän ärsyttää. Olen öisin kuin se riivattu pikkulikka Manaajassa jolla pää kääntyy täydet 360 ja vielä enemmänkin, kun herään aina niska kauheassa jumissa. Alan kohta nukkumaan niskatuen kanssa tai vaihdan sängyn ruumisarkkuun, siinä kun ei juuri mahdu kierittelemään. Arkku toisi myös jännän tatsin sisustukseen...

Helvetin kauha flunssa ja nyt herätessäni huomasin että vasen korvalehti on tulipunainen ja turvonnut. Mikähän on, itikka purrut yöllä? Ei mitenkään kovin viileetä.

Dumbo.

Pistää tänään oikein urakalla myös täällä. En ole normaalisti "köyhä", normaali opiskelija vain. Nyt kun palkanmaksu on viivästynyt ja tulee vasta ensi kuun puolella, tekee todella tiukkaa ja tietenkin juuri nyt olisi paljon ostettavaa ja laskuja kasaantuu. Siitä seuraa stressiä ja masennusta ja se taas vaikuttaa opiskeluun ja kun opiskelu jumittaa niin se kasaa viduduskerrointa huomattavasti lisää jolloin on ihme jos ei kohta jokin sauma anna periksi.
Itsehän olen kivasti 2 asunnon loukussa. Tähän en oikeen osannut varautua. Kivasti tulee kuluja. Onneksi tätä enää max. 4kk. Kaikki laskut sain maksettua ja rahaa jäi sen verran ettei paljoa muuta ostella kun ruokaa. Kaikki vastoinkäymiset tuntuu tuplasti pahemmilta kun on perse auki...

Flunssaa prkl

Vituttaa, suunnilleen aina kyykänny telineestä missä on sivutuet (samanlainen siinä kuvassa missä Fux kaatu) Semmossa telineessä tulee turvallinen olo kyykätä, 1x160kg ilman vyötä kohtalaisen helposti ylös. Mutta tänään kyykkäilin semmosesta normi telineestä missä ei ole niitä tuki rautoja. Lämppärit suju ihan hyvin mutta sitten kun isot painot tuli 2x150kg eka toisto ihan mallikas mutta toisella toistolla alko vetään vasemman pohkeen suonta niin ei päässy enään ylös. Noh onneksi oli varmistajat, jotka autto. Vittu että alko jännittään/pelottaan kyykkäämien semmosesta telineestä :O, tuntu että voimista lähti heti se 10%-15% prosenttia poies kun ei päässy enään ylös. Loput oli sitten "pyllistyksiä" siitä telineestä. Alku jännityskin oli kummiskin normaalia suurempi. Vittu :(

Vituttaa kun oon niin helvetin köyhä...:itku:

Kuten myös. Omat tulot menee kaikki vuokraan ja velkojen lyhennyksiin, kun aikanaan sössin asiani oikein urakalla. Onneksi nyt saan kaverin kämpillä asua lähes ilmaiseksi nykyään niin ei mene tohon vuokraan enää hirveästi. Duunista saa safkaa, ja juomarahat pimeänä niin ei pääse velkojat väliin.

Mutta kyllä silti on aika saatanan ankeaa.

Back
Ylös Bottom