Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu! Talutin pärrää 10km metsässä, kun ketjut katkes. Oli vähän soija päällä!

Kuka punttimimmeistä haluais lähteä kokeilemaan samaa?

Vähän yli kaksi vuotta vanha Nokian kännykkä hajosi eilen yllättäen ilman mitään näkyvää syytä. Kivasti oli takuuaikakin mennyt jo umpeen. Kaikki puhelinnumerot oli älykkäästi tallennettu vain puhelimen muistille, ei sim-kortille. Kaikki siis meni. Noh, tänään Prismaan uutta kapulaa ostamaan. Myyjä väitti mustaksi. Katsoin kotona että olikin harmaa. Jee jee. :(

Ahdistaa. Haluan taas asua yksin, haluan takaisin kouluun, haluan pois Suomesta.

Voisin muuttaa johonkin vuoristoon erakoksi, ei ainakaan tarvitsisi kestää muiden ihmisten typeryyttä.

Ymmärsit nyt hiukan väärin, kuten aina :rolleyes:

Mua ei vituta kämppis sinänsä, vaan ihan muut ihmiset ja sen takia haluaisin vaan olla yksin. Tässä uudessa kämpässä se on onneksi hiukan helpompaa kun on enemmän huoneita.
Sama asia pätee silti. Haluat olla yksin -> muutat omaan kämppään.

Kuriositeettina: Maksatko sää vieläkin sun ja kämppiksen vuokran+ruuan?

edit. Runkkuri: :haart:

Heppa jäi uuteen kotiin :itku:

Sama asia pätee silti. Haluat olla yksin -> muutat omaan kämppään.

Kuriositeettina: Maksatko sää vieläkin sun ja kämppiksen vuokran+ruuan?

edit. Runkkuri: :haart:

No en mä nyt aina halua olla yksin. Välillä vaan tulee sellaisia hetkiä. 90% ajasta olen täysin tyytyväinen tähän asumisjärjestelyyn.

En, maksetaan puoliksi nyt kun on tää uusi asunto. Tai no ruuathan meni aina enemmän tai vähemmän tasan ottaen huomioon että loppuvaiheessa mä yksinkertaisesti lopetin ruokakaupassa käynnin ja syömisenkin siksi aikaa kunnes toinen tajusi vihjeen :)

Back
Ylös Bottom