Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa MTV3 ja sen helvetin Kultasen liigan jälkilähetykset. Vielä enemmän vituttaa Ilta-lehden kusipäätoimittajat. Koska en halua, että muita yleisurheilun ystäviä rupeaisi turhaan vituttamaan niin ankarasti, niin pistetään spoilerit:

Keskisalo juoksi uuden SE:n zürichissä, ollen kuudes. Ilta-lehti sitten päätti uutisoida aiheesta ennen kuin tämä oltiin televisiosta ehditty näyttää. Ei vittu voi olla näin tahditonta porukkaa. Onko nyt oikeasti noin tärkeätä olla ensimmäistä joukossa uutisoimassa aiheesta?

Ei jaksa nykyisin salille vaivautua ja tulee tehtyä iltaisin punnerruksia. Vittu et voi vetää niskat jumiin! Ei se mitään, mut sitä seuraa sitten lamauttava päänsärky mihin ei ees aspiriini auta.. PRKL.. :curs:

Ei jaksa nykyisin salille vaivautua ja tulee tehtyä iltaisin punnerruksia. Vittu et voi vetää niskat jumiin! Ei se mitään, mut sitä seuraa sitten lamauttava päänsärky mihin ei ees aspiriini auta.. PRKL.. :curs:
Hommaa girya-kuula ittelles. Ihan oikeasti tehokkaita treenejä pystyt tekee himassa. On paljon hellempi nivelille ja vähentää sitä salin tuomaa jäkiä...

Hammasleikkauksen jälkeinen kipu vituttaa tällä hetkellä. Tänään lähti kolme viisaudenhammasta kirurgisessa leikkauksessa. Tikit suuhun ja operaatio sujui ongelmitta. Puudutus kun hävis niin ei jeesus tätä jomotusta.! :S

Hommaa girya-kuula ittelles. Ihan oikeasti tehokkaita treenejä pystyt tekee himassa. On paljon hellempi nivelille ja vähentää sitä salin tuomaa jäkiä...

Pitää kokeilla. Rupee kyl nivelet paukkumaan siihen malliin et pitäis vähän rauhottaa treenausta ja siirtyä just nivelystävällisempiin treenitapoihin.. :rolleyes:

Pitää kokeilla. Rupee kyl nivelet paukkumaan siihen malliin et pitäis vähän rauhottaa treenausta ja siirtyä just nivelystävällisempiin treenitapoihin.. :rolleyes:
Girya on oikeesti hyvä. Pienempi paino nivelille, mut perkeleen tehokas kuitenki. Suosittelen.

Voi helvetin helvetti. Just ku luulin löytäneeni sen oikean, mut torjutaan. Miten yks nainen saa mut henkisesti niin vitun paskaan kuntoon. Nyt vasta oikeesti tiedän mitä sydänsurut on. Vittujen vittu. :(

Hammasleikkauksen jälkeinen kipu vituttaa tällä hetkellä. Tänään lähti kolme viisaudenhammasta kirurgisessa leikkauksessa. Tikit suuhun ja operaatio sujui ongelmitta. Puudutus kun hävis niin ei jeesus tätä jomotusta.! :S
Vieläkin muistissa oma viisaudenhampaidsen leikkaus. Viikon sai syödä voimakkaita kipulääkkeitä. Niitä oli pakko ottaa ennenkuin edellisen vaikutus loppui, muuten olin sikiö asennossa sängyllä huutaen vuoroin Jumalaa ja Saatanaa.

Vitutus numero yksi. JYSK

Saatana tilasin sängyn kaksi viikkoa sitten että varmasti saan sen eiliseksi kun muutin uuteen asuntoon. Ne olivat antaneet sen jollekkin toiselle. No, tilasivat toisen ja 1.5 viikon päästä olisi tulossa. Nyt ollaan ilman sänkyä :dance2:

Eilen olisi ollut vielä pakettiautokin käytössä ja olisin saanut sen kotiin helposti muiden muuttokamojen kanssa. Toivottavasti antavat edes kunnon korvaukset, muuten lähtee kuluttajanasiamiehelle soittoa...

Hippinakki sanoi:
Vitutus numero yksi. JYSK

Saatana tilasin sängyn kaksi viikkoa sitten että varmasti saan sen eiliseksi kun muutin uuteen asuntoon. Ne olivat antaneet sen jollekkin toiselle. No, tilasivat toisen ja 1.5 viikon päästä olisi tulossa. Nyt ollaan ilman sänkyä

Eilen olisi ollut vielä pakettiautokin käytössä ja olisin saanut sen kotiin helposti muiden muuttokamojen kanssa. Toivottavasti antavat edes kunnon korvaukset, muuten lähtee kuluttajanasiamiehelle soittoa...
Itsellä kanssa sänkyhuolia, mutta kohteena Suomi Soffa. Tilasin sängyn 1-2vko toimitusajalla 1.8. Sänky tuotiinkin ihan ajoissa, mutta sen päätylauta oli säpäleinä, joten kuljetus liike vei samantein takasin. No seuraavana päivänä ss:stä soitettiin ja sanottiin että nyt viimeviikolla tulisi uusi sänky. Ei tullut. Soitin tämän viikon tiistaina ja kyselin mikä on homman nimi, sanoivat että torstaina tulee ja sillon soittelevat. No ei kuulunut mitään. Eilen koitin soittaa sinne 5 kertaa ennen kun vastasivat ja sanoivat että rekka lähtenyt torstaina tehtaalta, muttei ollu vielä ideaparkkiin kerennyt. Sanoivat että iltapäivällä/illalla siellä, ja lupasivat soittaa kun sänky saapuu. No mitään taas ei oo kuulunut ja alkaa pikku hiljaa vituttaa tää patjalla lattialla nukkuminen! Ens viikolla alkaa koulutkin joten saavat sen tuoda sitten illalla, kun eivät kuukaudessa saanu toimitettua kun mulla ois ollu päivät aikaa.

Kannattaako tämmösseessä alkaa pyytelee jotai hyvityksiä ja jos kannattaa niin mikä ois kohtuullista?

Noi Jyskit ja suomisoffat on niin paskakusia laadultaan. Vepsäläiselle vaan. Ei vaan, kävin siellä pyörimässä tässä justii ja totesin vaa, että ei vittu täällä oo 43:sen miehille mitää. piste.

Viime tiistaina firman myyjä halusi ehdottomasti kiireellisesti jutella kanssani, tosi tärkeä asia. Sovittiin siis kahvilatreffit klo 9 keskiviikoksi.

Myyjä saapui paikalle 10min myöhässä, selitteli että joutui jättämään auton sakkopaikalle. Kysyi ensin mitä haluaisin, otin cappucinon, hän itse vain lasillisen vettä. Mitään muuta puhuttavaa ei ollut kuin suorastaan kauhunsekaisesti minua katsoi ja jankutti, miten tärkeää on etten polta siltoja takanani asiakkaaseen, ja että teen työni kunnolla.

Olin aika :eek: sillä olin jo tälle myyjällekin kertonut, että ainoa syy miksi olen edelleen tämän firman palveluksessa on se, kun pidän tuolla asiakkaalla työskentelemisestä (olen siis konsultti, toistaiseksi). Myyjä jatkoi jankuttamista, että mieti miten hyvä referenssi tuo asiakas on jne jne jne, johon todella :eek::eek::eek: ilmeellä koitin kysellä, että kuvittelisiko myyjä hetkeäkään etten hoitaisi töitäni kunnolla? Myyjä jatkoi jankuttamista ja sitten totesi että täytyy lähteä kun on kiire ja katosi. Olin saanut pari hörppäystä kahvistani tähän mennessä juotua.

No, pääsin takaisin toimistolle, jossa samasta firmasta oleva kollegani odottelikin minua, ja minulle kerrottiin, että alkaisin tekemään handoveria ja opastusta työskentelyyn ja menetelmiin. Myyjä ei maininnut minulle asiasta mitään, tuli siis todella muun takaa.

Jäi "hieman" vituttava fiilis, kuvittelisiko edes tuo myyjä että alkaisin polttaa siltoja _asiakkaaseen_ ihan vain siksi, että itse firman kanssa on erimielisyyksiä? Lisäksi alkaisin tekemään handoveria ennen kuin olen edes irtisanoutunut? :wtf:

No, maanantaina pitää sitten hoitaa homma ja sanoa kiitti letuista. Helpottava tunne.

Tupakanpolton lopettaminen ei ole ihan niin helppoa kuitenkaan.

On tää naisten kanssa elämä välillä täysin mahdotonta.

... ja sitten kun en jaksa koko päivää riidellä niin mä oon se joka alkaa hieromaan sovintoa, voi saatanan saatanan saatana.

Sataa, sali muutti kauemmaks, tekee mieli vaan makeaa :(
Tarvis pestä about viis koneellista pyykkiä, ei kiinnosta.
Yksinäistä, tylsää, eikä jaksa kehitellä mitää.
Tekee mieli vaa möksää...
Paska päivä ja vasta aluillaan...

Ja koirien tylsistyneet ilmeet eivät auta asiaa :itku:

Vituttaa epävarmuustekijät ihmissuhteissa. Hullua on se että en oikein osaa itte kohdistaa mikä niissä vituttaa, mutta siinä määrin kumminkin että suusta pääsee ääneen "voi helvetin perse ja saatanan vittu" esim salille kävellessä kun kelailee asioita. Semmosta perus ihme vitutusta.

Syksy totisesti tulossa.

Back
Ylös Bottom