Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Janppa sanoi:
:david:
Tos vaihees joutus varmaan potkii itteensä suuhun niin kauan että aika jättäis...eihän tollasta hävetystä voi kukaa itseään kunnioittava miehen puolikaskaan kestää!!!jos ei kyseiselle herralle oo jo pidetty hautasaattoa niin ihmettelen!! :thumbs:

Eli jos seurustelisit vaikkapa SM:n tason naispikajuoksijan kanssa ja se tekisi kyykkyä isommilla romuilla niin se ois häpeän paikka?? Mistä sitä tietää vaikka mimmi olisi ollut kovemppikin urheilija ja niin kuin joku jo sanoi niin kaveri saattoi olla ekaa kertaa salilla, toipumassa vaikka loukkaantumisesta yms.

Prkl...posti on osannu vituttaa tässä pari päivää. Eilen tuli pelkästään ajoneuvovero ja tänää sitte kertauskäsky :wall: Kyllä tää mun mittapuulla oikeuttaa jo pään totaaliseen nollaamiseen illan aikana :kippis1:

Mariachi sanoi:
Eli jos seurustelisit vaikkapa SM:n tason naispikajuoksijan kanssa ja se tekisi kyykkyä isommilla romuilla niin se ois häpeän paikka?? Mistä sitä tietää vaikka mimmi olisi ollut kovemppikin urheilija ja niin kuin joku jo sanoi niin kaveri saattoi olla ekaa kertaa salilla, toipumassa vaikka loukkaantumisesta yms.

no ehdottomasti!! :wall:

yani sanoi:
:lol2:
Tämä stoori ansaitsee kolme Norrisia
chuck.gif
chuck.gif
chuck.gif
ja yhden Macgyverin
macgyver.gif
Yeah, buddy!

Kuopion Lippumäen uimahallilla sali on toisessa kerroksessa. Salin molemmilta puolilta avautuu ikkumanäkymät: toiselta puolelta näkyy uima-altaille ja toiselta puolelta jääkaukalolle. On hauska katsella kun irstaat papat siirtyy penkiltä extraminihameisten tyttöjen luistelutreenien jälkeen kohti allaspäädyn kuntopyöriä. Ja kappas, eikös ne tytöt mene sitten uimaan. Miten se nyt näin sattui. :rolleyes:

Kyseisellä salilla käy kyllä mahottoman paljon rinta-hauis pellejä että! Kaveri kerto kerran et oli ollu lippumäessä reenaamassa tavalliseen tapaan ja kohta huomas että sisään astui jonkin sortin KV. (kehitysvammanen) isänsä kanssa. Kaveri ei ollu moksiskaan mutta kun tämä KV. alkoi päästelemään jotain ihme huutoja ja ääniä niin oli kuulema koko sali meinannu revetä nauruun. Osa oli joutunu jättämään sarjat kesken oli naurattanu niin paljon. Ihan typerää on kyllä nauraa tuommoselle mutta minkäs teet kun vaan naurattaa!

SDM sanoi:
Kaveri ei ollu moksiskaan mutta kun tämä KV. alkoi päästelemään jotain ihme huutoja ja ääniä niin oli kuulema koko sali meinannu revetä nauruun. Osa oli joutunu jättämään sarjat kesken oli naurattanu niin paljon. Ihan typerää on kyllä nauraa tuommoselle mutta minkäs teet kun vaan naurattaa!

Juupajuu... Näiden naurajien pitäisi vaan muistaa, että hymy voi hyytyä, jos itse "joutuu" kehitysvammaisen lapsen huoltajaksi. Se on elinikäinen homma, ja arvostan kaikkia, jotka pystyvät ottamaan tuon suuren vastuun.

Meillä päin on eräs n.70 vuotias mummeli, joka huolehtii n.40 vuotiaasta henkisesti jälkeenjääneestä pojastaan. Siellä ne kulkee kylillä äiti lastaan taluttaen. Mitenhän pojalle käy kun äitistä aika jättää?

Poika joutuu laitokseen yhteiskunnan huollettavaksi. Hattua täytyy nostaa vanhemmille jotka jaksavat vuodesta toiseen hoitaa vammaista lastaan, ei ihan helppo rasti.
Ehkä se on sitä kuuluisaa vanhemman rakkautta lastaan kohtaan?!

JohnnyB sanoi:
Poika joutuu laitokseen yhteiskunnan huollettavaksi. Hattua täytyy nostaa vanhemmille jotka jaksavat vuodesta toiseen hoitaa vammaista lastaan, ei ihan helppo rasti.
Ehkä se on sitä kuuluisaa vanhemman rakkautta lastaan kohtaan?!

Tämä on nyt niin pahasti offtopiccia kuin voi, mutta toisinaan se laitos voi olla hyväkin sille pojalle. Tiedän yhden yli 50 vuotiaan vammaisen joka "jouduttuaan laitokseen" vanhoilla päivillään löysi laitoksesta ensimmäisen tyttöystävänsä. Kuvitelkaa niitä fiiliksiä sitten.

Edit: tämä tapaus siis oli juuri tällainen tyypillinen äidin hoivissa ollut hieman henkisesti vammainen.

Pakko avautua jonnekin:

Terkkuja sille saatanan ameeballe, joka jätti tänään jokaiseen käyttämäänsä laitteeseen (ja rinta-vatsa-jalka-hauis-olkapää -päivässähän niitä laitteita riittää) painot paikalleen. Kiitos erityisesti kun varasit pohjelaitteen tunniksi - etkä edes käyttänyt sitä. Ja kiitos kun näytit miten vipunostot saa muutettua olkapää-vatsa-hauis-ojentaja-pohje -treeniksi. Se näytti helvetin hyvältä. Kiitos.

Kyllä sitä aina saa hyvät naurut kun koulun salille tulevat kanin pöksyissään jengi ylä-astelaisia tarkoituksenaan ottaa miehestä mittaa penkkipunnerruksessa. Kyllä aika monta valittua selitystä saa aina kuulla siitä miksei tänään penkki oikein kulje, mutta onneksi aina joku karju nostaa sen 50kg ylös. ;)

Virtu sanoi:
Kyllä sitä aina saa hyvät naurut kun koulun salille tulevat kanin pöksyissään jengi ylä-astelaisia tarkoituksenaan ottaa miehestä mittaa penkkipunnerruksessa. Kyllä aika monta valittua selitystä saa aina kuulla siitä miksei tänään penkki oikein kulje, mutta onneksi aina joku karju nostaa sen 50kg ylös. ;)
Jep.. "Selkä kipeenä" :david:

vsq sanoi:
Ja kiitos kun näytit miten vipunostot saa muutettua olkapää-vatsa-hauis-ojentaja-pohje -treeniksi. Se näytti helvetin hyvältä. Kiitos.

Näyttikö tälle yhtään:

Liitteet

• bats_012.gif
    bats_012.gif
    9,9 KB · Katsottu: 8 005
maxmussel sanoi:
Näyttikö tälle yhtään:

:lol2: VOi elämä! :lol2:

Ei saata ehkä tässä tuntua niin hauskalta, mutta silloin kyllä.. Tässä jokin aika sitten kun oli ihanaakin ihanampi selkätreeni ohi ja oli aika lähteä kävelemään pois(don´t have to go home but can´t stay here). Noh, siinä otin levyni pois soittimesta ja radion päälle. No sieltähän tulla tupsahti oikein kunnon volyymilla "Tahdon rakastella sinua"-biisin kertosäe! Oli siinä naurussa pitelemistä kun salin täydeltä karvaisia hikisiä miehiä jäi kuuntelee tommosta biisiä. Ei kuulosta nyt hauskalta, mutta oli silloin..

Oon tässä kelannu näitä lukiessa, että ei meiän salilla mitään noin pahoja :david: :jä ole. Mutta tänään oli yllätys tiedossa salilla . Sisään tuli sellanen 40-50-vuotias äijä. No äijä siinä jotain hyöri aluksi ja sitten suunnisti ylätaljalle, iski 20kg painoa ja alotti siinä hurjan ylätalja-ojentaja treenin. Veti sen tangon tosissaan niin alas että varmaan meni jo se liikkeen loppuosa ojentajille. Yhen sarjan jälkeen tää liike oli sitten valmis ja seuraavaks penkkiin, painoa taas 20kg, seuraavaks kyykky, taas 20kg. Tätä jatku kunnes luultavasti kaikki tän äijän tiedossa olevat liikkeet oli tehty, 20kg painoilla paitsi tietysti jotain käsipainoilla tehtäviä liikkeitä tehtiin 4kg painoilla :rolleyes: .
Toinen juttu oli yks kaveri joka tuli samoihin aikoihin mun kanssa, mulla oli selkäpäivä ja tällä kaverilla oli penkki vuorossa. No treenasin siinä selän ja kattelin mitäs tää kaveri hommaa, ni sillä oli vielä penkki menossa, penkkiä oli kyllä sinä aikana vaihtanu :D .
Kyllähän tuolla koulun salilla myös jotain ala-aste-ikäsiä pikkupoikia pyörii, jotka tulee smurffilimut kädessä sinne "treenaamaan". :david:

aikas hassua, että jengillä riittää mielenkiintoa ja aikaa kytätä salilla mitä TOISET tekee...no, itse oon yrittänyt keskittyä omiin suorituksiini, enkä siihen mitä VITTUA toiset tekee...kai mä oon sit vähän rajottunut yksilö?

Tässä pari kuukautta sitten näin kun yksi varmaan 2kuukautta salilla käynyt 30v puuhelmi tyyppi meni neuvomaan 2 nuorempaa sälliä penkkipunnerruksessa helvetin kovaan ääneen ja asiantuntevasti, Vedätte vaan selkää kaarelle ja pompautatte rinnalta niin nousee isommat raudat. Koomista tässä oli se että kukaan siitä porukasta ei yli 70kiloa nosta. Puheista päätellen tän opastajan pitäis ottaa 150kilolla sarjaa.

Mun mielestä kaikkein jännimmät treenit on niillä vähän vanhemmilla herrasihmisillä, näihin omituisuuksiin kuuluu mm. soutukone->vatsoja->soutukone->jalkoja->soutukone...jne.

Tosin kai noi tahtoo vaan harrastella jotain ja yleensäkkin harrastaa liikuntaa eikä niinkään kasvatella painoi/lihaksia yms.

hans-69 sanoi:
aikas hassua, että jengillä riittää mielenkiintoa ja aikaa kytätä salilla mitä TOISET tekee...no, itse oon yrittänyt keskittyä omiin suorituksiini, enkä siihen mitä VITTUA toiset tekee...kai mä oon sit vähän rajottunut yksilö?

Ei siinä tarvitse kytätä, mutta kyllä siinä helposti huomio kiinnittyy vieressä heiluvaan spedeen jos se jotain erikoista tekee.

Back
Ylös Bottom