Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

No joo, tunnustaudun siihen porukkaan joka örveltelee, ärjyilee, mölisee ja mylisee sarjojen aikana, mutta VAIN kovissa sarjoissa!

Tosin raskas hengityshän kuuluu joka sarjaan, jopa lämmittelyyn. Jos ei muusta syystä niin ainakin pysyy kropan tahdistus oikeana lämmittelysarjojenkin aikana = parempi suoritustekniikka, muistuttaa enemmän raskasta liikettä ja motoriikka tulee oikein lämmiteltyä.

Myönnän myös joskus uhranneeni aikaa siitä miettimiseen mitä muut mahtaa minusta ajatella kun naama punaisena ähistelen, mutta olen tullut siihen tulokseen että muut treenaa miten haluavat ja minä treenaan kuten parhaaksi näen. Jos ei kelpaa niin tough luck, BUDDYYY!!

Ja tää Coleman-treenikertomus ansaitsee viisi nauravaa davidia: :david: :david: :david: :david: :david:

Ja lopuksi kevennys:

Nähty salilla: tosi iso boudari... pituutta about 185-190cm ja painoa varmana 120-130kg, melko pienillä rasvoilla. Kaveri teki kovaa treeniä ja ai että miten rautaa liikkuu kuin säkillinen höyheniä.
Niin kauan on kaikki hyvin ja rispectit kohdillaan kunnes äijän kaveri saapuu salille ja miehet alkavat juttelemaan. K.o. kehonrakentajan ääni kuulosta aivan samanlaiselta kuin englanninkielisen alkuperäisen mikki hiiren, tosin vielä hitusen kimeämmältä! Minähän repeän ihan täysin, onneksi vasta vähän kauempana tästä massakaksikosta.

Tiedän ettei äänelleen voi mitään eikä minua naurattanutkaan itsessään ääni, vaan ääni-kroppa yhdistelmä. Jos joku kukkakeppi olisi kuulostanut samalta en todennäköisesti olisi ollut moksiskaan!

Voi hallihuuppa kun täälläpäin yhdellä pappojen kuntoutussalilla liikkuu niin monennäköistä vipeltäjää. Esim. yksi kierosilmäinen tod. viehättävä nainen menee joka laitteeseen ja suorittaa kaikista oman variaationsa joka on mahdollisimman kaukana alkuperäisestä tarkoituksesta eesim. pohjenousukoneen pahoinpitely sekä prässin kelkan liikuttelu ilman painoa. Yksi hauska jäbä, sellainen vanhan hipin näköinen kaljamahainen pitkätukkainen jäpyskeli tuli varjonyrkkeilemään ja posettamaan sekä tekemään hamstring-venytyksiä uima-altaan aitatankoa vasten, ja heti sen jälkeen kylmäaltaaseen polvia myöten ja pari jalkojen heilutusta ja katoaminen saunan syövereihin.

Ja tietysti unohtamatta keski-ikäisiä "PoisaltaJahavatTulloo" Örkkejä joiden suoritus penkissä on sadan kilon liikuttelu häpyosaston hipoessa kattovaloa ja perseen alle mahtuisi irlannin susikoira.

:itku: :lol2:

Meillä päin terrorisoi vaan yksi 60-70vuotias 150cm ja 30kg mummeliini salia...Vääntää musiikin hiljemmalle ja huutaa"Ei tämä mikään Disco ole"..no eipä se minua haittaa,treenaamahan sinne on tultu eikä tanssimaan..tosin jotkut tarvitsee sitä discoo selviytyäkseen treeneistään...

nyt meni hermot!

Pari tositarinaa jotka sattuivat tällä viikolla.
Vaihdan paikan nimet ja henkilöiden nimet ettei kukaan tunnista itseään.
Olin hiihtokeskuksessa laskettelemassa ja istuin baarissa noin puolisen tuntia, ilta alkoi myöhenemään ja tulin pois, ( siellä oli jonkunlainen sotaveteraanien kokous), pihalle lähdettyäni somali juoksi niin lujaa vauhtia että ei uskokkaan ja kaataa veten maahan ja jatkaa juoksua. No minä menen miehen auttamaan ylös ja pyydän anteeksi somalin puolesta erääseen kertaan ja hän vastaa että ei siinä mitään onhan tuo ennenkin tapahtunut!
Missä Prkleessä on kunnioitus heitä kohtaan?
toinen tapahtuma tapahtui seuraavana iltana.
Venäläinen kahdeksan henkinen perhe tulee suomeen laskettelemaan ja kaatuu rinteessä, poika loukkaantuu ja hänet hoidetaan kuntoon ja seuraavana päivänä hän on sairaalassa taas ja tällä kertaa heille annetaan myös lasku, joka on noin 850Euroa alkaa hirveä selitys kun ei ole rahaa.
No eipä Suomalaiset siihen mitään mahda.
Maanantaina somali oli pyörtynyt kaupunkilla ja herännyt sairaalasta tiputuksessa ja siitä kun hän oli päässyt niin kävi käsiksi lääkäriin koska hän oli auttanut häntä ilman hänen hyväksyntäänsä,Somali ei suostunut maksamaan laskuansa tuon takia.
Viimeinen pisara tuli kun erästä somalialaista lääkäriä jotkut perkeleen skini pennut olivat yrittäneet lyödä, onneksi vahtimestari oli kerennyt väliin.

Vihdoinkin pääsi purkautumaan.
:haart:

Kunnioitus veteraaneja kohtaan. :worship:

Oma ukkikaan ei varmaan enään ensi joulua nää, joten tänä vuonna, (uuden vuoden lupaus), vietän enemmän aikaa isovanhempieniluona. :itku:

Originally posted by 8Balls
Pulla, katsot vain sopivan sauman tölvästä takas PAHASTI !

Lumpuille ei tarva antaa ARVOA !

Jos sattuu sopiva paikka niin miksikäs ei mutta noissa tilanteissa mä kannatan sitä taktiikkaa ettei huomioi toista enää millään tavalla. Se sattuu pahiten.

:kakka:

Eräs tielläliikkuja runttasi autoni mun tod näk lunariin. Ja syy ei ollut minun. Toivottavasti ei ala harmittamaan tämän enempää. :itku:

Originally posted by Dobermann
Toi veteraanin kaataminen oli kyllä törkeää :curs:

Heh, kuulostaa aika hassulta vastaukselta jotenkin. Ikään kuin kaatamisesta teki törkeän se, että kaadettu oli nimenomaan veteraani. Tuskin tää somali kuitenkaan ties, että kyseessä oli veteraani. Joo, onhan se, jos vanhan ihmisen tuuppaa maahan - oli kyseessä sitten vahinko tai tahallinen teko...

EDIT: Niin, olis ehkä pitäny quotee tota alkuperästä tekstiä... Huomasin vasta nyt, että oli ilmastu samalla tavalla.

Tuli pelleiltyä pikkuveljen kanssa (12v) ja siinä samalla hajotin peilin. Ei vituttanu niin paljoa, mutta hävetti sitäkin enemmän. No, lupasin ostaa uuden peilin sitte ku on rahaa.

Onko joku nähnyt Jyväskylän liikunnan salilla mustaihoisen miehen, jolla on ihan täysin yksilöllisiä suoritustekniikoita joka laitteella? Mikä hän on miehiään, ei vissiin mikään vaihtari iästä päätellen.

Vituttaa ko vasen ranne venähti jotenkin oudosti. Just HST:n maxeja testaillessa.
Eniten tässä kaikessa vituttaa se, että kyseinen tapaturma sattu pelkää tankoa räkistä rinnalle nostaessa!!
En nyt mikään hirveä lihaskimppu ole, mutta voi nyt prkl!

No voi toki olla, että saattohan tuo ranne brakata jo edellisissä pystypunneruksissa käsipainoilla (ei tuo formi ole mikään paras).
Onneksi rannesitten kanssa voi tehdä kun vetää niin tiukalle, että käsi sinisenä möllöttää. Tiedä sitten parantuuko tuo koskaan jos vain repii rautaa.

Lisäksi toki vakiot:
1. Koulu (puuttuu kaikki vaikeimmat tekun opintoviikot + ins.työ)
2. Palkka (Pomon sanoo, että valmistu ja samalla käskee tekemään 160h/kk)
3. Inttiin kesällä (aivan liian vanhana)
4. Talokuume (+palkan ja intin yhdistelmä)
5. Fläsä mahassa ja kantokahvat
6. Täydellinen itsekurin puute (dieetit etc.)
7. Kyykkääminen - näkyy tähtiä/mustaa/violettia/David
8. Sairaanloisen paska it-nörtin yleiskunto (kyykkämisen paskuuden suurin syy)
9. Joku SAATANAN suhari pölli polkupyörän rivitalon keittiön ikkunan alta. Vähän ajattu vm-99. Saapa siitä sitten vakuutusyhtiöltä paljon mitään, vaikka ois uutta vastaava.
10. Sosiaalipummit
11. Oon onnistunu itelleni vakuuttamaan, että penkistä ei voi nostaa yli painon x. Se ei vain mene vaikka minkänäköstä ohjelmaa runttaisi.

ps. Aika nostaa taas tämä ikuvanha threadi ylös, kun kerran vituttaa.

Jo kaks viikkoa olen tapellut Mikromajan kanssa, että palauttaako ne rahat näytönohjaimesta vai ei. Ja perkele vaikkei ne nyt niitä sitten palautakaan niin ei se maailman loppu ole. Mutta se vituttaa yli kaiken millä tavalla siellä muhun suhtauduttiin. Paskempaa asiakaspalvelua en ole ikinä saanu mistään. Vielä kun lopuks sanoin, etten ainakaan sitä liikettä kavereille suosittele, niin määkivällä äänellä joku pallinaama vastaa siihen, että ei mun kannata kavereille mitään sanoa, koska en sillä mitään voita. :confused: Saanpahan ainakin hyvän mielen, kun tiedän, että ne menettää potentiaalisia asiakkaita. Siksi annankin kyseiselle firmalle seuraavan luokituksen :david: :david: :david: :david: :david:

Niin ja polvi tähystettiin joulukuun alussa, ja nyt vasta pystyy kunnolla edes kävelemään. Viikon sijasta makasin sängyssä 4 viikkoa, kun sain puutteellista tietoa jälkihoidosta. Tämän johdosta myös jo alunperin pienikokoiset reisilihakseni hävisivät lähes olemattomiin toisesta jalasta, ja läskia tuli tietysti monin verroin tilalle. Lisäksi poliklinikkamaksuihin + taksiin on menny suurinpiirtein 300 euroa ylimääräistä.

Voi tsiisus..! $177 ylinopeudesta tuntuu jo aika paljolta.. Toivotaan vaan ettei naa paikalliset viranomaset kauheesti sinne suomen paahan ilmottele asiasta.. Muuten alkaa olla tyton kortti pian jossain muualla ku omassa taskussa.. Kylla sitten v*tuttaa suoraan sanottuna..!!

Vitun vitun vittu!!!!!

Nyt on kyllä pakko vähän avautua tänne! Postissa oli tänään kaksi kirjettä: Toisessa ilmoitetaan, että opintotuen maksaminen keskeytetään toistaiseksi liian vähäisten suoritusten takia syyslukukaudella ja toinen oli muistutus, että lisäveron ensimmäinen erä (vähän yli 300 egee) on edelleen maksamatta!!!
No ihan omaa tyhmyyttähän toi tavallaan on, että päästää noin käymään, mutta vituttaahan toi kumminkin. :curs:
Ja ihan kun tohon ei ois jo menny tarpeex hermot... Lähen yliopistolle niin eikös mun auton ikkunalle ookin ilmestyny pysäköintisakko MUN OMALLA PIHALLA!! Se auto ei taatusti ollu kenenkään tiellä tai mitään, mut sattu kuitenkin oleen just merkityn pysäköintipaikan vieressä, kun kaikki paikat oli täynnä!
Ja ei riitä vielä... Kun pääsen koululle niin opettaja ilmottaa ensimmäisenä, että mua ei oteta kyseiselle kurssille, kun edellisen tentin suoritus on sen verran myöhässä!! Ja just olin päättäny, että täytyy ottaa nyt tää kurssi tosissaan, että alkais saamaan sitä opintotukee taas mahdollisimman pian!
Tää kaikki edellä mainittu tapahtu tossa iltapäivällä noin yhden tunnin aikana!!!

Nyt lähtisin vetään kyllä pään täyteen, mutta onnex ei oo rahaa tehdä sitä, jos aikoo joskus saada noi lisäverot ja pysäköintisakot maksettua!!! :wall:

Voi vitutusta!!

Nyt alkaa vannehtimaan päätä, saateri! Koko tammikuun ollut kuumetta ja flunssaa. Ei tätä enää jaksa. Arvauskeskuksen tohtori diagnosoi poskiontelon ja keuhkoputkentulehduksen, ja määräsi siihen jotain fidun ketunmyrkkyä, joka ei ole vaikuttanut midyäkään. Hitto kun menee vähät rahat tohtorilla ramppaamiseen ja nuiden paskapillerien syömiseen..olisi rahaa edes rommipulloon; siitä voisi olla paljon enemmän apua.
Pitää ylihuomenna kun lääkekuuri loppuu mennä taas sinne tutkittavaksi. SAnon kyllä sille Doctor Mengelelle, että anna niitä kovempia lääkkeitä tai ammu suoraan 9 millisellä niskaaan. Ei tämmösellä ukolla enää muuten mitään tee, kun ei voi mitään tehdä, ettei kuume pomppaa jonnekin apina-asteelle.

Kyllä nämä rintahauispellet on vaan aina yhtä hassun hauskoja...

Kuulin tuossa salilla ollessani erään "bodaajan" treeniohjelman kun jutteli kaverinsa kanssa:

Pelle1: Kuis usein käyt täällä?
Pelle2: Joka päivä paitsi sunnuntaina.
Pelle1: Ahaa. Millanen ohjelma sulla on?
Pelle2: No mä teen joka toinen kerta penkin ja sitten joka toinen kerta treenaan hauikset.

Taisi kaverilla olla vielä haukkapäivä kun treenasi seuraavat 45minuuttia pelkkää hauiskääntöä :lol2:

Ja tiedän että on ennenkin näitä nähty mutta oli jotenkin vaan niin saatanan hauskan kuulosta. Antaa hauistulehduksen opettaa poikia :evil:

Back
Ylös Bottom