tää ei kyllä oo tapahtunu salilla mut koulussa yks mun keskustelu yhden meidän luokan hemmon kans meni kutakuinkin näin.
Kaveri: "kävin eilen puntilla, nyt on hauikset ja rintalihakset ihan helvetin kipeet"
mä: "aijaaha, no sehän on hyvä"
Kaveri: "pitää tänään käydä vetämässä samanlainen setti uudestaan ja vielä vähän kovempaa"
mä: "no ei nyt missään nimessä kannata, lihaksien pitää saada palautua rauhassa, ennen kun treenaat niitä uudestaan!"
kaveri: "siinä ne vertyy kun rupeen tekemään!!"
mä: "no mee tekee vaikka jalat tänään jos on pakko sinne salille päästä"
kaveri: "mä en jalkoja tee salilla, lenkkeilessä saan jalkoihin hyvää lihasta, enkä sellasta huonoo mitä tulee salilla"
sen jälkeen mulla oli kiire mennä nurkan taaksen nauramaan :D
Kaveri: "kävin eilen puntilla, nyt on hauikset ja rintalihakset ihan helvetin kipeet"
mä: "aijaaha, no sehän on hyvä"
Kaveri: "pitää tänään käydä vetämässä samanlainen setti uudestaan ja vielä vähän kovempaa"
mä: "no ei nyt missään nimessä kannata, lihaksien pitää saada palautua rauhassa, ennen kun treenaat niitä uudestaan!"
kaveri: "siinä ne vertyy kun rupeen tekemään!!"
mä: "no mee tekee vaikka jalat tänään jos on pakko sinne salille päästä"
kaveri: "mä en jalkoja tee salilla, lenkkeilessä saan jalkoihin hyvää lihasta, enkä sellasta huonoo mitä tulee salilla"
sen jälkeen mulla oli kiire mennä nurkan taaksen nauramaan :D
) kanssa salilla vetämässä Coleman -treeni ja täytyy sanoa, että mies oli vauhdissa, mutta kirjoitan siitä tuonenpana.
en kehannu siinä ruveta valistamaan, kun ei se kumminkaan ois opikseen ottanu.
. Tokasin sarjan jälkeen reenikaverilleni isoon ääneen " voi v...ttu ku hapottaa rintaa, kyllä ny penkki kulkee" . Ne kaks jäbää katteli sitte vielä hölmistyneempänä meitsiä. No sitte mentiin kaverin kaa polkee kuntopyörää loppujäähdyttelyksi. Sieltä näki sopivasti sinne peckdekkiin, minne samantien ilmesty nämä kaks mua vahannutta jäbää. Jäbät olkoivat vatkaamaan aivan raivona tota peckdekiä väärin päin. Kuulin selvästi ku ne keskustelivat; " kylläpä ottaa rintalihaksiin", " täähän on hyvä rintaliike, jospa se tällä penkki ennätys kohenisi". Siinä vaiheessa meikäläisen oli hankala pysyä kuntopyörän päällä....