Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

hmm... itseäni huvittaa toisinaan salilla näkyvät luisevat nörtit, jolle on iskostunut mieleen se, että kun kerran on mies, niin pitää nostaa paljon rautaa. Sitten ne yrittää väkisin tehdä toistoja niin suurilla painoilla, ettei liikettä kykene suorittamaan kunnolla. Pojat "heijaavat" varmaankin puoli metriä suuntaan ja toiseen, ja treenissä ei ole mitään järkeä. Eipä ole kai kovin harvinaista :)

graniitti sanoi:
Onko joku nähnyt Jyväskylän liikunnan salilla mustaihoisen miehen, jolla on ihan täysin yksilöllisiä suoritustekniikoita joka laitteella? Mikä hän on miehiään, ei vissiin mikään vaihtari iästä päätellen.

Joo on nähty. Ei vissiin enää opiskele Jykylässä, mutta on ainakin joskus opiskellut. Täytyy kyllä sanoa, että ihme venkula tyyppi on. Naurua saa pidätellä.
:lol2:

Toivottavasti tyyppi ei reväytä itseään niiissä liikkeissään.( Toisaalta kävelytyyli on muutenkin vähän "muljahteleva"...) :kuvia:

itse kun olin ekalla troppisetillä saanu jalkoihin ja hanuriin vähän massaa ja oli sitten taas oli kyykkypäivä ja joku 140 tangossa mikä oli mulla sillon paljon. kaveri varmistamassa ja tavotteena joku kasi. no ekalla alas menolla kuulu ujo rits joka koveni joka toistolla mulla ja kaverilla pokassa(olis voinu käydä hassustikin) pitäminen kun housut oli koko haarojen matkalta ratki no onneks salilla myytiin myös reenikamoja
eli uudet pöksyt jalkaan ja hackin kimppuun....

Icedude sanoi:
Laihian salilla käy sillon tällön eräs "hengellinen" yleisurheilija. Se jouksee AINA salille tultuaan pari kertaa siitä salin poikki pukuhuoneeseen ottaen normaaleita ja välillä ristiaskeleita. Lisäksi alkaa joskus kertoilemaan jotain enkeli-sun-muita-sellasia-juttuja, mitä ei todellakaan jaksa/kiinnosta kuunnella. Treenata se kyllä osaa, mutta sitä ei vaan kestä kauaa, ja vielä kun se tuntee mut, itsekkin ent. yleisurheilija.

Hehe..meitsi tietää kans ton Jameksen!Pari kertaa tullu kans naureskeltua samaiselle isännälle!!en oo tosin vuosiin nähnyt!hupaisa tapasaus...joskin vähä ressukan olonen! :david:

HCW sanoi:
Eihän sitä koskaan tiedä kuinka koomiselta itse näyttää,mutta :)

Eli sali missä tuli kotona asuessa käytyä,niin siellä tuppasi pyörimään sellainen keski-ikäinen mieshenkilö.Takatukka,Mikko Alatalo mallin silmälasit,aina ilman paitaa ja tiukat pyöräilyshortsit jalassa.

Vanha posti, mutta nyt oli ihan pakko: Kuvauksen mukainen äijä. Tuo olento on joku pyöräilijä.

Karpaasi85 sanoi:
En olisi uskonut, että jonain päivänä minä kirjoitan tähän topickiin, mutta kyllä tässä tarina on kerrottavana.

:lol2:
Tämä stoori ansaitsee kolme Norrisia
chuck.gif
chuck.gif
chuck.gif
ja yhden Macgyverin
macgyver.gif
Yeah, buddy!

Kuopion Lippumäen uimahallilla sali on toisessa kerroksessa. Salin molemmilta puolilta avautuu ikkumanäkymät: toiselta puolelta näkyy uima-altaille ja toiselta puolelta jääkaukalolle. On hauska katsella kun irstaat papat siirtyy penkiltä extraminihameisten tyttöjen luistelutreenien jälkeen kohti allaspäädyn kuntopyöriä. Ja kappas, eikös ne tytöt mene sitten uimaan. Miten se nyt näin sattui. :rolleyes:

No voe helevata. Kyllä pittää ihimisen olla niin maanperusteellisen TYHYMÄ..
Loukkasin salilla olkapääni, enkä sitten millään suostunut uskomaan että vois olla jotain pahasti. Otin heti buranaa viikon ajan ja kylmähoitoa iltaisin. Joo,no sillähän se mukamas parani. Heti kun tuntu hyvältä niin ylpeänä ajattelin että hyvinhän tässä ilman lääkäriä pärjättiin.
Annahan olla kun viime viikonloppuna repäs olkapäästä niin kipeästi että oli pakko jo ottaa puhelinta kouraan. Maanantaina röntgenissä ja nyt odotan vain pääsyä vielä ultraäänitutkimukseen. Lekuri meinasi tyrkätä burana-kuurin mutta kauniisti ilmoitin että se on ihan se ja sama vaikka söisin paskaa kun ei buranalla ole vaikutusta. Sain sitten kunnon kipulääkkeet...jotka aiheuttivat eilen niin hirveät vatsavaivat että luulin kuolevani siihen paikkaan. Nyt syön kipulääkkeitä olkapään takia ja PanAcidoja kipulääkkeiden takia. Tästäkö se noidankehä alkaa? -huokailee-

voi video....

Tässä alkaa taas nää onnen lahjat käymään hermoon.

Sunnutaina vähän tuli muutettua ja kanntteua tavaroita. Siitä johtuen su-ma välisenä yönä, järjetön selkä jumitus, ei pystynyt enää kääntämään kylkeä nukkuessa. Noo siitä sitte maanantaina aamuuna 05.00 taxilla sairaallaan kunnei autoa pystyny ajamaan. Sieltä sitte Nordeflexiä, panacodia piikillä hanuriin ja apteekista samoja tuotteita nappeina + voltareenia ja lääkärin neuvo "syöt niitä kourakaupalla ja liikut vaikka väkisin, niin kyllä se siitä lähtee aukeemaan.." Sitten aattelin , että ei vittu noita nappeja jaksa syödä ja napropaatille. Se oli ihan positiivinen kokemus ja jopa autto, pysty taas jotenkuten kävelemään. Mutta 4-5 nikaman välissä välilevy pullistuma. Eli suomeks lukkopaini kisaat jää väliin, johon on treenattu naama irvessa ja kivussa niin perkeleesti.

Tänä aamuna sitten kävelen autolle ja katson vittu parkkisakko, ikkunassa, kunnei koko saatanan läänistä löytynyt enää parkkipaikkaa ja olen pysäköinyt suojakäytävän eteen ja joku vitun paskalakki kirjottanu mulle parkkisakon edellis iltana. Siitä kiivastuneena ajelen kouluun, niin joku vitun siviilipoliisihuora pysäyttää ja väittää joltain vitun videolta, että " te olette ajaneet 125km/h keskinopedella 1324m matkalla , 100km/h alueella ylinopeutta.."

Ei vittu nyt syö miestä, sitten vielä kun selkä paskana, ei voi käydä salilla. Joten on tullut käveltyä normaalia enemmän ja liukasteltu kaupungin ylläpitämättömillä teillä. Siitä johtuen jalkapöytä ja nilkka vitun kipeänä. Eli suomeks , ei voi istua kun selkään sattuu, ei voi kävellä kun jalkaan sattuu ja autollakaan ei uskalla ajaa kun ne saatanan paskalakit vainoo mua. Sitte pitäs vielä yrittää muuttaa vaikka selkä paskana, voi vittu.

vittu tää maailma on paha paikka! :curs:

Vittu mua vituttaa kun kaveri kiipee sujuvasti elämässä vaimonsa reittä pitkin. Jätkä ei ole elämässään päivääkään tehnyt kunnon töitä, pikkasen urheilee ja opiskelee (kohta 9 vuotta putkeen) alaa joka kuullostaa helvetin hienolta mutta jossa todellisuudessa on 2.2 työpaikkaa koko Suomen alueella vuosittain vapaana. Ai tsori joo olihan jätkä yhden kesän tosiaan rautakaupassa ja muuten vaimo maksaa, ei nääs kultsin opinnot saa kärsiä. :lol2:

Saatana ite oon munia myöten lainassa, vääntänyt opiskeluajasta asti duunia, mutta jätkälle auton ostaa vaimon vanhemmat (isukilla firma) ja asunnostakin ne maksaa 2/3 ja muija loput. Jaa ettäkö meikä kateellinen? :itku:
Muuten muija kustantaa kaikki päivittäiset menot ja vähillä omilla rahoilla jätkä hemmottelee itseään.

Kaiken kruunaa että tyyppi on olevinaan joka anopin unelma vävy ja vuoden mies vaikka itseasiassa on pelkkä lipevä kusettaja ja pyörittää muijaansa 6-0. Jos maailmassa on yhtään oikeutta niin siihen iskee salama, sen muija jättää sen, undulaatti kuolee ja koira kusee sen kintuille. Vittu saatana.

Jambo kyllä mäkin tiedän yhen tyypin kans joka elää kun viimist päivää muija maksaa!Ja pelaa golfia ja vie sen muijan vanhemmille jotain muka laatu viinejä joita on himaskeitelly. kysyin koskas menent töihin ehkä 5vuoden pääst että sillee.

Vituttaa nyt kympillä :curs: :curs:
Nainen jota tapailin, tunnusti että hänellä on toinen eräässä toisessa kaupungissa, epäilykset kyllä heräili jo aikaisemmin minulla.
Onni on kuitenkin se, että tapailumme kesti vain vajaan kuukauden, ja en ehtinyt kiintyä tämän enempää.
Veikkaampa vielä, ettei tämä toinen siellä muualla tiedä vieläkään mitään.
Ei perkele oo enää nykypäivänä kehenkään mitään luottamista :curs:

Richard75 sanoi:
Vituttaa nyt kympillä :curs: :curs:
Nainen jota tapailin, tunnusti että hänellä on toinen eräässä toisessa kaupungissa, epäilykset kyllä heräili jo aikaisemmin minulla.
Onni on kuitenkin se, että tapailumme kesti vain vajaan kuukauden, ja en ehtinyt kiintyä tämän enempää.
Veikkaampa vielä, ettei tämä toinen siellä muualla tiedä vieläkään mitään.
Ei perkele oo enää nykypäivänä kehenkään mitään luottamista :curs:

Voihan P.
Koita kestää, ja ole "iloinen", että asia paljastui tosiaan jo nyt, eikä vasta sitten kun olisit kenties ollut rakastunut sydänjuuriasi myöten.
Tuollaiset tapahtumat saavat epäilemään tulevaisuudessa jokaista naista :(

Vittu mikä James!!

JeFu sanoi:
:lol2: nyt se sit tapahtu minäki oon nähny nolon jutun salilla =)

Siel oli joku 20v. normaalivartaloinen tyyppi ja sen muija, ne meni tekee penkkii muija sai 3x50kg sit tuli äijän vuoro se tuli :david: rinta rottingilla siihe penkille ja nosti sen telineistä mut sit tän sankarin voimat varmaa loppu ja tanko jäi rinnalle, sit tää kyseine muija tuli sielt auttaa sen tangon pois :)
Tämä tapahtui siis eilen imatran urheilu-talolla... :) jos tunnistat itsesi ni oo ylpee... :lol2:

:david:
Tos vaihees joutus varmaan potkii itteensä suuhun niin kauan että aika jättäis...eihän tollasta hävetystä voi kukaa itseään kunnioittava miehen puolikaskaan kestää!!!jos ei kyseiselle herralle oo jo pidetty hautasaattoa niin ihmettelen!! :thumbs:

Kimmo sanoi:
Voihan P.
Koita kestää, ja ole "iloinen", että asia paljastui tosiaan jo nyt, eikä vasta sitten kun olisit kenties ollut rakastunut sydänjuuriasi myöten.
Tuollaiset tapahtumat saavat epäilemään tulevaisuudessa jokaista naista :(

Mutta ei ole enää tippaakaan ikävä sitä tunnevammaista.

Janppa sanoi:
Tos vaihees joutus varmaan potkii itteensä suuhun niin kauan että aika jättäis...eihän tollasta hävetystä voi kukaa itseään kunnioittava miehen puolikaskaan kestää!!!jos ei kyseiselle herralle oo jo pidetty hautasaattoa niin ihmettelen!! :thumbs:
MIkäs tuossa nyt niin helvetin häpeällistä sitten on? Jos ei ole ikinä nostellut on ekalla kerralla aika pirun vaikea arvioida sopivia painoja. Ihmetyttää sekin kun tuntuu kovasti naurattavan kun jotkut puhisevat ja ähisevät kovaäänisesti "liian pienillä" painoilla. Painot valitaan kykyjen mukaan ja vaikkapa tuo 50 kiloa ei ole mikään pieni paino jos se on oman suorituskyvyn rajoilla.

CPvamma sanoi:
Taidatpa olla täälläkin niin paljon pilkattu ns. rintahauis-trendipelle. :urjo:
Äijä kunnon Robin Hood!!Puolustamas heikkoja ja ali-arvostettuja...hehehe...ota ny mies rauhas,ei se niin vakavaa oo!!! :arvi:

Back
Ylös Bottom