Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pitkästä aikaa taas teinit huuteli painosta kun kävin illalla lenkillä. Aikanaan 170->130 kiloisena tuli kommenttia vähintään joka toisella lenkkikerralla, nyt ei enää kohta pariin vuoteen ole kukaan mitään sanonut. Ehti jo luulemaan että ulkonäöstä vittuilu olisi taaksejäänyttä elämää nyt kun ollaan kaksinumeroisissa kilomäärissä, ilmeisesti ei.

Itsetunto onkin ollut kyllä viime aikoina vaarallisesti noususuhdanteessa, ei ole enää.
Oisit menny vaihtaa pari valituttaa sanaa teinien kanssa:dance2:

Pitkästä aikaa taas teinit huuteli painosta kun kävin illalla lenkillä. Aikanaan 170->130 kiloisena tuli kommenttia vähintään joka toisella lenkkikerralla, nyt ei enää kohta pariin vuoteen ole kukaan mitään sanonut. Ehti jo luulemaan että ulkonäöstä vittuilu olisi taaksejäänyttä elämää nyt kun ollaan kaksinumeroisissa kilomäärissä, ilmeisesti ei.

Itsetunto onkin ollut kyllä viime aikoina vaarallisesti noususuhdanteessa, ei ole enää.

Tuollaisissa "huutelutilanteissa" kannattaa vaan aatella, että on niiden huutelijoiden yläpuolella eikä lähde mukaan niiden trollaamiseen.

Sillon kun mä painoin 130 niin kukaan ei koskaan huudellu mitään. Taisin olla nii pienen näkönen ettei mua ees huomattu.

Sama havainto, eipä tosiaan kukaan koskaan huudellu tai lässyttäny mitään. Muutenkin kohtelu oli erittäin asiallista ja kohteliasta aina jokapaikassa. Nyt karvan alle 100 ja pari kertaa on jo joku tuntematon alkanut avautuu, saas nähdä mitä sitte kun on alle 90. Kummallista miten toisen omamassa vaikuttaa kanssaihmisiin :D

Tää on nopeesti ohimenevää kuohuntaa, mutta kyllä pikkasen kiehahti, kun puhuin äsken mutsin kans puhelimessa. Kertoi, että isovanhemmat on lähteneet ostamaan pikkusiskolleni uutta kännykkää... Mullakin tosiaan meni se puhelin rikki hetki sitten, pyörä varastettiin ja muutakin vastaavaa.. Eipä heru niiltä sillon mitään apua. Toiselle pikkusiskolle maksoivat 18-vuotissynttärilahjaksi ajokortin, 19-vuotislahjaksi takuuvuokran... Heh, mä sain 18v-lahjaks 50e, 19v-lahjaks myös 50e ja samaa linjaa onkin menty jo tässä kauan.
No, en jaksais aina olla kateellinen, mutta mites toi oikeudenmukasuus?

Niin, se vitutuksen aihe: Sanoin sit mutsille, et "just joo, onpa reilua. Koskahan mulle ostetaan jotain?" Niin se huus, että "En jaksa kuunnella tollasta kitinää, älä aina valita!" ja löi luurin korvaan. Muutenkin nousee savu korvista aina, jos luuri lyödään korvaan. HUOH!! :curs: :curs: :curs: :curs:

edittiä, laittoi äitimuori viestin, että "Miks musta tuntuu, että ne on joskus ostanu sulle kännykän?" Ah, niinpäs onkin. Vuonna 1999. Joo, nytpä ei tartte enää vituttaa. Ehe ehe

Poriin luvassa vesisadetta lauantaiksi... meneehän se Sonisphere sateessa ja mutavellissä palellessakin. Mutta näkeepähän Metallican ja Saxonin :rock:

Kaks tuttua kuoli viime yönä kun auto meni puuhun :( Nuorempi vasta 17v. Aamul ku aikasin meni töihin ni paikal oli viel poliisit sun muut. Laitto kyl miettii kuinka helposti tää elämä voi päättyä.

Kaks tuttua kuoli viime yönä kun auto meni puuhun :( Nuorempi vasta 17v. Aamul ku aikasin meni töihin ni paikal oli viel poliisit sun muut. Laitto kyl miettii kuinka helposti tää elämä voi päättyä.

Luin Iltalehdestä tosta. Ikävä juttu. :( Auto oli sen näköinen, ettei voi kuin ihmetellä miten se tyttö siitä selvisi hengissä ilman vakavempia vammoja. Kuskillahan ei ollut korttia poliisin mukaan. Ihmetyttää aina tällaisissa tapauksissa, että eikö se auton kuljettaja ikinä ajattele muita kyydissä olijoita lainkaan, vaan ajelee ilman korttia ja ilmeisesti reilua ylinopeutta. Tai sitten humalassa kuten yleensä näissä.

Kylläpäs vitutti pitkästä aikaa oikein makeasti herätä keskellä yötä semmoseen omituiseen särähdykseen. Nousin aika helvetin nopeasti ylös sängystä varmana, että nyt on koko olohuone tulessa ja äkkiä pitää etsiä vaatteet päälle, ettei säntää olohuoneeseen alasti, kun siellä on vieraitakin (ei ollut).

Olohuoneeseen päästyäni odotti kaunis näky. Telkkari oli lentänyt lattialle televisiotasolta ja jokin muukin näytti muuttuneen; kaksi Ikeasta ostettua lasihyllyä television yläpuolella eivät olleetkaan totutulla paikalla. Lähempi tarkastelu osoitti toisen lasihyllyistä räjähtäneen säpäleiksi, toinen oli vahingoittumattomana lattialla. Siinä meni muutama kasvi, mm. rakkaudella vaalimani köynnöskasvi, pari lahjaksi saatua Mariskoolia, Iittalan kynttilänjalkoja, joita olen keränyt muutaman vuoden ja muuta pientä sälää.

Pikkasen aikaa tärisin siinä paikallani ja piti istahtaa vähäksi aikaa, jonka jälkeen laitoin nukkumaan, koska kyllähän ne roinat pysyy siinä lattialla, vaikka yrittäisinkin nukkua loppuyön.

Aamulla sitten könysin takas makkarista olohuoneeseen ja kompastuin pölynimurin letkuun ja jotenkin työnsin oikeaa jalkaa eteenpäin sillä tavalla, että oikean jalan isovarvas löysi lattialla lojuvan lasinsirpaleen, joka aukaisi muutaman sentin haavan jalkapohjaan ja vuosin runsaasti verta pomppiessani vessaan hakemaan paperia tyrehdyttämään verta.

Töitten jälkeen vois sitten jo miettiä rojujen korjaamista lattialta.

Positiivista tässä tosin on se, että on kotivakuutus, joka korvaa omavastuuosuutta lukuunottamatta kaiken ja rahat tulee tilille jo ensviikolla.

Vähän jotain sikaflunssaa pukkais.

...ostamaan pikkusiskolleni uutta kännykkää...pikkusiskolle maksoivat 18-vuotissynttärilahjaksi ajokortin, 19-vuotislahjaksi takuuvuokran... Heh, mä sain 18v-lahjaks 50e, 19v-lahjaks myös 50e ja samaa linjaa onkin menty jo tässä kauan.
No, en jaksais aina olla kateellinen, mutta mites toi oikeudenmukasuus?

No jos sua yhtään lohduttaa niin ihan samaa oon kokenu jo viimeset 39v enkä ole koskaan valittanu enkä valita. Tosin pikkusisko on valittanut saavansa joskus huonoa omatuntoa asiasta ihan turhaan koska elämähän ei ole koskaan reilua muutenkaan. Parempi kun vaan hyväksyt tilanteen sillä tuskin tulee tosta muuttumaan koskaan...tai voihan kovasti valittamalla saada jotain pientä mutta aika säälittäväähän semmonen miks mä en saa koskaan mitään ruikutus on.

Just nyt mua ottaa niin pahasti päähän se, että suuresti innostuneena ja viikon odotuksen jälkeen vihdoin pakkasin treenikassin salia varten ja mulla oli jalka oven välissä niin mitä mä huomaan.. Auroja, eli migreenikohtaus alkaa.. Voi V**tu, kyllä sylettää jumakekka niin paljon, kaikista päivistä miksi juuri tänään, miksi juuri nyt!?! :curs:

Katotaan jos lääkitys puree niin ihan varmasti menen salille oksentamisenkin pelossa. Mä en ala.

Kylläpäs vitutti pitkästä aikaa oikein makeasti herätä keskellä yötä semmoseen omituiseen särähdykseen. Nousin aika helvetin nopeasti ylös sängystä varmana, että nyt on koko olohuone tulessa ja äkkiä pitää etsiä vaatteet päälle, ettei säntää olohuoneeseen alasti, kun siellä on vieraitakin (ei ollut).

Olohuoneeseen päästyäni odotti kaunis näky. Telkkari oli lentänyt lattialle televisiotasolta ja jokin muukin näytti muuttuneen; kaksi Ikeasta ostettua lasihyllyä television yläpuolella eivät olleetkaan totutulla paikalla. Lähempi tarkastelu osoitti toisen lasihyllyistä räjähtäneen säpäleiksi, toinen oli vahingoittumattomana lattialla. Siinä meni muutama kasvi, mm. rakkaudella vaalimani köynnöskasvi, pari lahjaksi saatua Mariskoolia, Iittalan kynttilänjalkoja, joita olen keränyt muutaman vuoden ja muuta pientä sälää.

Pikkasen aikaa tärisin siinä paikallani ja piti istahtaa vähäksi aikaa, jonka jälkeen laitoin nukkumaan, koska kyllähän ne roinat pysyy siinä lattialla, vaikka yrittäisinkin nukkua loppuyön.

Aamulla sitten könysin takas makkarista olohuoneeseen ja kompastuin pölynimurin letkuun ja jotenkin työnsin oikeaa jalkaa eteenpäin sillä tavalla, että oikean jalan isovarvas löysi lattialla lojuvan lasinsirpaleen, joka aukaisi muutaman sentin haavan jalkapohjaan ja vuosin runsaasti verta pomppiessani vessaan hakemaan paperia tyrehdyttämään verta.

Töitten jälkeen vois sitten jo miettiä rojujen korjaamista lattialta.

Positiivista tässä tosin on se, että on kotivakuutus, joka korvaa omavastuuosuutta lukuunottamatta kaiken ja rahat tulee tilille jo ensviikolla.

Miten ihmeessä sulla telkkarit tippuilee ja hyllyt räjähtelee? Mun esineet ei ainakaan hajota itteään.

Miten ihmeessä sulla telkkarit tippuilee ja hyllyt räjähtelee? Mun esineet ei ainakaan hajota itteään.

Se on se karma. :D
Uskoakseni tässä kävi nyt niin, että ylempi lasihylly petti, putosi alemman lasihyllyn päälle, joka räjähti, jolloin ylemmän lasihyllyn ja alemman lasihyllyn tavarat putosivat television päälle niin, että ne työnsivät sen televisiotason päältä pois. Enää puuttui se, että televisio olisi vielä jotenki tönäissyt karkaistusta lasista tehtyä sohvapöytää ja rikkonut senki. Eli sellainen dominoefekti tällä kertaa. Olis ollu hienoa olla näkemässä tuo, varmasti yhtä once in a lifetime -kokemus kuin se, kun olin kerran suihkussa ja semmonen korkea hylly kaatui päälle ja menin mustelmille päälle satavista samppoopulloista. Tosin paskat meinas tulla nyt housuihin ku maassa olevasta televisiosta kuului sihinää kun menin sen lähelle. Onneks se oli vain joku hiuslakkapullo joka oli saanu kolauksen.

Onni onnettomuudessa on varmastikin se, että muutama kuukaus sitte olin ostamassa LCD-televisiota, mutta päätin siirtää oston myöhempään. Jos se olis ollu se LCD ton kuvaputken sijaan niin ois tainu mennä vähän rikki.

Nyt kyllä vituttaa oikeesti kuin pientä oravaa jolla käpy on jäässä ja eikä hampaita suussa...voi saatanan saatana tulipa mokattua :wall:

No oppia ikä kaikki...elämä jatkuu, karavaani kulkee ja etenkin koirat haukkuu ja puree heti jos vähänkin mokaa...elämä on.

Edit: no nyt bodom soi ja ei täs enää mitään :)

ämmät

Telkkarissa pyörii noita hätätiedotuksia vaikka ovat toisella puolella suomea, ja toi ääni :curs:
Eikö niitä voisi kohdistaa niille alueille jossa on vaaraa?

:curs:Ostin blenderin ja siin ei oo suomenkielisiä käyttöohjeita. Kuuluu olla jos Suomesta ostaa. Osaan kyllä enklantiakin, mut hitosti hitaampaa niit ohjeita on tolleen tankata.

Back
Ylös Bottom