Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Tänään meinasi hajota pää totaalisesti, kun näin ekaa kertaa elämässäni oman pikkuserkkuni, jolla on ikää jotain 5v. Olin omalla mummollani käymässä ja tämä pamahtaa sitten paikalle hänen mummonsa koiranpennun kanssa. On se kyllä kumma, ku ei noita kersoja pidä edes vanhemmat nykyään kurissa, vaan antaa pyöriä vanhan ihmisen ympärillä kuin mikäkin väkkärä eikä arvosta yhtään mitään. Sitä koiraakin se härnäsi koko ajan jahtaamalla sitä, ja lopulta se koirakin sen verran vauhkoontu, että kahvipöydässä hyppi ihmisten syliin. Mummonsa kanssa kun se oli käymässä siellä isomummolla, niin ei se mummokaan sille mitään sanonut tai ainakaan saanut sanomaansa perille, vaan katseli ihmeissään. "No, no pikku-Leena, älä nyt noin tee." Tollaset kauhukakarat ei varmaan opi ikinä järkeviks ihmisiks. Sitä koiraakin se kiskoi pannasta ja kantoi edestakaisin ympäri kämppää ja pihaa. Ihme, kun ei rakki purassut sitä tyttöä. Sitten ihmetellään, kun aikuiset ihmiset ei osaa kantaa vastuuta asioistaan...

Oon kyllä nyt ainakin sitä mieltä, että tollasella kasvatusmetodeilla ei saada aikaan yhtään mitään, eikä lapset vain lapsuusaikana opi ymmärtämään käyttäytymisen rajoja eivätkä saa mitään järkeä päähänsä. Vaikkei nyt ruoskaa lapselle saakaan antaa, niin kyllä kunnon kuri täytyy sentään olla. Sitten kun tuollainenkin kauhukakara tulee murrosikään, niin vanhemmat on aivan ihmeissään sen kanssa.

Vituttaa kun lenkki + puntti ei suju yhteen millään. Saatanan saatana kohta kuukaus oltu kunnolla treenaamatta!!!! :curs::curs::curs::curs:

Mulle tulee ihan tajuttoman huono olo, vitutus, suru, ko luen/ kuulen jotain eläinten huonoon kohteluun liittyvää :itku:
Kyllä ihmiset on perseestä!

Kiitos ihmisille, jotka viittii ja haluaa puuttua noihin tilanteisiin! Silti kaiken maailman kusipäät saavat jonkun raasun itselleen potkittavaksi :itku:

Nukkumaan ja lisää :itku:

Eipäs tullut opiskelupaikkaa, kun unohdin todistusjäljennökset lähettää hakutoimistoon. Pääsykokeeseen sain kutsun ja siellä myös kävin, mutta nyt huomaamani sähköpostiviesti sitten sanoikin, ettei mun hakemuksia käsitellä jos en tiettyyn määräaikaan (joka meni jo) mennessä sendi tarvittavia monisteita. Noh, sainpahan ainaskin pidemmän kesäloman, kun työt loppuu tämän kuun lopussa. Syyshaku päälle, Wipii! :down:

Lainaus:
"Jos et toimita liitteitä ajoissa, ei hakemustasi käsitellä etkä voi tulla valituksi." (viimeistään 23.4)
- Thäänks. :kippis1:

+

Tämän viikon ruokavalioon on mahtunut: 4 pizzaa ja 3 karkkipussia =( Mut huomenna alotan... (toki).

Pari kertaa salilla on käynyt vanhempi mies, ilmeisesti entinen valmentaja. Vihasennäkönen, mistään ei osaa ottaa painoja pois tekemisen jälkeen. Voimaa melkein yhtä paljon kuin mahaa. Tänään katselin, kun mies teki penkkiä ihan kiitettävillä painoilla. Sarjojen välissä kaveri sylki omiin käsiinsä ja hieroi. En tiiä oikein pitäskö nauraa vai itkeä.
Toinen pappa on kanssa erikoinen, pukeutuu kokosiniseen college-asuun, ei ikinä puhu mitään ja laittaa veijot roikkumaan naulakkoon. Jotenkin aina naurattaa, kun ne roikkuvat siellä.

Tänään katselin, kun mies teki penkkiä ihan kiitettävillä painoilla. Sarjojen välissä kaveri sylki omiin käsiinsä ja hieroi. En tiiä oikein pitäskö nauraa vai itkeä.

Mainitse valvojalle. Tuskin ketään kiinnostaa sen äijän sylkiä hieroa käsiinsä siitä tangosta.

Ensin rakeet mukiloi mun auton pellit uuteen uskoon ja tänään joku VITUN URPO peruuttaa mun auton kylkeen!:curs:

En tiiä kuka se oli koska tulin paikalle vasta tapahtuneen jälkeen ja urpo ei tietty jäänyt oottamaan. Ei siihen älytöntä vahinkoa tullut, mutta tulipahan kuitenkin.

Onneksi auto ei ole vielä kerinnyt parsia niin meneepä toikin tossa samalla...

Kyllähän tuo keli aika tiukasti närästää :curs: Ilmeisesti huomenna ois kuitenkin odotettavissa jopa terassikeliä..

edit.

Ensin rakeet mukiloi mun auton pellit uuteen uskoon ja tänään joku VITUN URPO peruuttaa mun auton kylkeen!:curs:

En tiiä kuka se oli koska tulin paikalle vasta tapahtuneen jälkeen ja urpo ei tietty jäänyt oottamaan. Ei siihen älytöntä vahinkoa tullut, mutta tulipahan kuitenkin.

Onneksi auto ei ole vielä kerinnyt parsia niin meneepä toikin tossa samalla...

Toi on perseestä kun lyödään lyötyä, mutta pakko kysyä mitä toi boldattu tarkottaa? Tuskin ompelua kuitenkaan..:D

Kyllähän tuo keli aika tiukasti närästää :curs: Ilmeisesti huomenna ois kuitenkin odotettavissa jopa terassikeliä..

edit.

Toi on perseestä kun lyödään lyötyä, mutta pakko kysyä mitä toi boldattu tarkottaa? Tuskin ompelua kuitenkaan..:D
:pano:

Joo, siihen laitetaan mustaa kangasta päälle niin ei näy naarmut ja lommot...

:dance:

:pano:

Joo, siihen laitetaan mustaa kangasta päälle niin ei näy naarmut ja lommot...

:dance:

Niin siis lähinnä epäilin (pelkäsin) että se oli synonyymi ruostumiselle :D

Vitutuksen aihe 2.: Ajoneuvohallintokeskus lähestyy kirjeellä, jossa ilmoittaa perivänsä erään auton autoverot multa, koska eivät saa ajoneuvon haltijaa (yks tyttö, itse olen auton omistaja) maksamaan niitä :curs: Ongelmia on ollut tuon auton suhteen (tyttö € -> minulle) ennenkin, mutta nyt lähtee ensin kilvet pois ja sitten auto myyntiin.. Saatanan saatana, ihmisiin ei kannata luottaa..

Ottaa pentua korvasta kiinni, vääntää / pyöräyttää korvaa ympäri ja samalla vetää korvasta koiraa maahan, joka on siis hyvin kivuliasta koiralle tuskanhuudoista päätellen. Mitä kovemmin pentu laittaa hanttiin, niin sitä kovemmin korvasta myös väännetään. Tänään pennun kiljuminen oli jotain aivan järkyttävää, tuli ihan itku itselle :(.
kyllä se pentu osaa kiljua ihan samalla lailla myös silloin kun sitä ei satu pätkääkään. esimerkiksi kun yrität kaivaa jotain kiellettyä koiran suusta syvältä siten että pidät toisella sormella leukoja auki ja sormen ja hampaiden välissä koiran omaa poskinahkaa, niin oma elukka ainakin huutaa kuin palosireeni. korviin en itse koskisi ikimaailmassa poislukien tarkastus että rööreissä kaikki on ok eli siltä osin enemmän kuin aiheellista....

ja jos ulina on päivittäistä niin sitä suuremmalla syyllä.

Helvetti kun kuullostaa pahalta.Itsellä kun koira kasvettuaan rupesi koittelemaan rajojaan niin hellästi pistin selälleen ja asetin hampaat kurkulle samalla muristen...heti turre alistui eikä ole tarvinnut sen jälkeen kouluttaa.

niinkö meinaat että laumanjohtaja nostaa koiran hellävaroen silkkityynylle ja vähän murisee ja näyttää hampaita? ;)

kyllä se koira sitä niskasta nostelua kestää. ja pelkästään hampaiden näyttäminen, murina ja silmiin katsominen tekee vaikutuksen. ite oon napannut voimalla pentua niskasta pariin otteeseen esimerkiksi silloin kun alkoi pistoriasia ja sähköpiuha kiinnostamaan enemmän kuin saisi niin paiskasin pikkukaveria sellaisella voimalla lattiaa pitkin että melkein kolahti vastakkaiseen seinään. kannattaa suhteuttaa siihen että kerran kaksi tuollainen koulutus ja opin meneminen perille vai ensimmäisen ja viimeisen kerran 230v 50hz 16A kieleen/suuhun..

Vituttaa keski-ikäiset miehet jotka tulevat kerran kuussa vähän punppailemaan satunnaisesti ja tuovat 3 alle kouluikäistä lastaan mukanaan huutamaan ja juoksentelemaan pitkin salia ja repimään kaikkia kivoja laitteita joissa on vaijeri tai kuminaru. :curs:

Intti, tämä sää, ruoho pitäis leikata, ulkona niin vitusti noita hyttysiä. En tiiä mitä helvettiä tekisin yhen ihmisen kanssa kun en osaa saatana päättää kun oon niin onneton noissa asioissa.

Selkä kipeyty eilisen salin jäljiltä, sain pitkästä aikaa hyvän treenin tehtyä mutta selkä veti yli kyykätessä ja nyt tekee pahaa istua edes koneella.

Noh, onneks pääsin edes kouluun ja tänään kavereiden kanssa kevyt saunailta. Kaippa se jotain lohtua tuo vaikka kaikki onki päin vittua.

Back
Ylös Bottom