Olisin voinut taas tappaa pari asiakasta. Mikä helvetti siinä on niin vaikeaa tajuta, että jos ravintola on ihan piukassa porukkaa (muutama joutui lähtemään tyhjin käsin kun tilaa ei vaan ollut), ruoka ei tule missään 15 minuutissa. Tarjoilija ei myöskään tee ruokia, eli se ei ole hänen vikansa jos ruuassa on jotain vialla.
Toiseksi, ne vitun alennusjutut esitetään silloin kun PYYDETÄÄN laskua. Tänäänkin eräästä seurueesta toinen puoli teki oikein ja antoi alennusjutut ajallaan, kun taas toinen puoli antoi ne laskun jälkeen ??! Eivät sitten voineet tehdä asiaa helpoksi, vaikka pöydän toisella puolella istui elävä esimerkki siitä miten toimia.
Kolmanneksi, saako joku oikeasti itkuiselle tytölle vittuilusta jotain sairasta mielihyvää? Olin tosi, tosi lähellä itkuun purskahtamista, mitä ei todellakaan tapahdu usein. Sit mulle vielä vittuillaan päin naamaa siitä kun mietin jonkun aikaa kun piti miinustaa pari summaa (ei tasasummia vaan sellasia vittumaisia).
Pidin pokan ja hymyilin kauniisti, mutta ihan oikeasti... Olen tullut siihen tulokseen, että suomalaisilla ei vaan ole mitään käytöstapoja.