Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Kun on niin vitun tyhmä ja ei nyt asiat etene ihan toivotulla tavalla vaikka perseelle potkintaa olen saanutkin.

Toisen elämään ei oo mitään sanomista. Molemmat maksaa omat vuokrasa, ostaa omat ruokasa, ylipäätään eletään yhdessä, mutta omillamme. Jos meikä tykkää hinkata esaria pöydänkulmaan yöt ja nukkua mattoon kääriytyneenä päivät omassa huoneessa tai kämppis makaa sänkysä alla syöden pölypalleroita niin se ei vaikuta toisen mielialoihin mitenkään.

Kavereita ollaan silti toki. Syödään, juodaan , jutellaan ja kikkaillaan milloin mitäkin toistemme kanssa.

Näin siis täällä tähän mennessä parin eri kämppiksen kanssa. Kukin toimikoon kuten tahtoo, mutta omalla tyylilläni ainakin säästyy vitutuksilta.

Mä maksan vuokran, oon maksanut koko ajan, koska järjestelyn piti olla tilapäinen. Mä myös ostan suurimman osan ruuista. Maksan netin, käytetään mun konetta jne. Se ei sinänsä haittaa mua (samat kulut olisivat vaikka asustelisin yksin), mutta odottaisin jo senkin takia toiselta suurempaa panostusta.

Niin ja asutaan YKSIÖSSÄ. Meillä ei ole omia huoneita eikä edes omia sänkyjä.

Alyssa sä olet vähän liian kiltti. Ystävä käyttää sua hyväkseen. Sanot sille vaan ihan suoraan, että saa alkaa etsiä omaa asuntoa tai vaihtoehtoisesti osallistua kustannuksiin. Ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää, vaikka kyseessä onkin paras kaveri. Mä en tekisi mun parhaalle kaverilleni noin miten se tekee sulle :(

Alyssa sä olet vähän liian kiltti. Ystävä käyttää sua hyväkseen. Sanot sille vaan ihan suoraan, että saa alkaa etsiä omaa asuntoa tai vaihtoehtoisesti osallistua kustannuksiin. Ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää, vaikka kyseessä onkin paras kaveri. Mä en tekisi mun parhaalle kaverilleni noin miten se tekee sulle :(

Niin no, asiasta pitää kyllä keskustella ennemmin tai myöhemmin. Mieluummin ennemmin... Ongelmana lähinnä on vaan se, ettei mun kämppis ymmärrä yhtään tätä tilannetta. Se ei ole ikinä ollut omillaan, eikä tajua sitä että eläminen maksaa ja mä maksan omat kuluni ITSE, en vanhempien pussista.

Saa nyt nähdä mitä tapahtuu, mä olen kyllä ihan liian kiltti ja olen saanut kuulla siitä varsinkin äidiltäni :D Puolustukseksi voin sanoa, että meillä on sen verran vahva ystävyyssuhde, että toinen tekisi 100% varmasti samoin mulle jos olisin tuossa tilanteessa.

Menin pokerissa taas shottailemaan isompaa HU. Vihu aivan paska, mutta. 5min sisään sille: 1xneloset, 3xtäyskäsi, 3xväri ja näistä yhtä vaille kaikki setuppeja. Nelosia vastaan multa paska maksu, KKK32 pöytään AQ kädessä tein muka sankarimaksua. Täpöt osu vihulle nätisti turnilla/riverillä kun meikällä setti ja hyvä kickeri. Ja värejä vastaan turpaan top 2 kädessä tottakai. Tyyliin mulla on flopilla 2 paria, turn tai river tuo värin enkä millään voi joka kerta siihen uskoa vaan maksan.

Oikein peruskuvio, eka tiukkaa peliä joku useampi tuhat kättä ja vähän tulosta. Sitte siirrytään HU pariin, noustaan siellä tasoja jollain 3-10 binin kassalla. Vihut on ainakin tasoilta NL20-NL100 90% täysin paskoja, varsinkin nyt kun Ongame softa on muutenki perseellään ja porukka karannu. ...ja silti lopuksi tulee turpiin. Kierretään kehä alusta loppuun, niin mikä kusee pahiten on oma kassan hallinta...
Nimimerkillä taas pääsee jauhamaan pikkusittareita :dance:

Tilipäivä oli eilen. Verojen, asuntolainan, laskujen ja kauppareissun jälkeen käteen jäi 23 euroa. Whuppiii. Sattui samalle kuulle sopivasti kolme eri vakuutusmaksua (Yhteensä 480 euroa) ja muutama muu isompi yllärilasku, kuten autoverotja vesilaskut ja sähkölaskut. Lisäksi tuli kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä lehtilaskuja, joiden tilaus loppui justiinsa. Hölmöyttäni menin maksamaan myös asuntojen vastikkeita muutaman kuun etukätee, että kesälomalla ei niitä tarvi maksaa. Onneksi tulee kilometrikorvauksia 400 euroa perjantaina, niin selviää seuraavaan tilipäivään.

Eniten tässä vituttaa, että veroja tuli tässäkin kuussa maksettua melkein tonni, pitäisiköhän mennä sossuun mutiaisten sekaan ruinaamaan osa noista rahoista takas. Ma haluu uus jack and jones takki, ma haluu uus bemari, ma haluu ma haluu. Vähän kenkälankkia naamaan, niin luulisi irtoavan sossutädiltä fyrkkaa.

Mun Bodyt ei vaan tuu perille. Taas uusin numero hukassa ja luulis että jos 6.4. lähettää niin se ois jo perillä. Sieltä päästä on kuulemma molemmat hukkakappaleet lähteneet, eli vedän johtopäätöksen että joku Itellan finninaamaräkänokka nyysii mun lehtiä.

Täytyy soittaa ja mesota sinne, mutta vittu että vituttaa silti.

Edit: kyllä mulla ainakin tulee palkkakuitista tsiigattua neton ohella että miten paljon brutosta lähtee kiitämään.

Tilipäivä oli eilen. Verojen, asuntolainan, laskujen ja kauppareissun jälkeen käteen jäi 23 euroa. Whuppiii. Sattui samalle kuulle sopivasti kolme eri vakuutusmaksua (Yhteensä 480 euroa) ja muutama muu isompi yllärilasku, kuten autoverotja vesilaskut ja sähkölaskut. Lisäksi tuli kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä lehtilaskuja, joiden tilaus loppui justiinsa. Hölmöyttäni menin maksamaan myös asuntojen vastikkeita muutaman kuun etukätee, että kesälomalla ei niitä tarvi maksaa. Onneksi tulee kilometrikorvauksia 400 euroa perjantaina, niin selviää seuraavaan tilipäivään.

Eniten tässä vituttaa, että veroja tuli tässäkin kuussa maksettua melkein tonni, pitäisiköhän mennä sossuun mutiaisten sekaan ruinaamaan osa noista rahoista takas. Ma haluu uus jack and jones takki, ma haluu uus bemari, ma haluu ma haluu. Vähän kenkälankkia naamaan, niin luulisi irtoavan sossutädiltä fyrkkaa.

Seuraako todella joku palkkakuitista, että paljonko maksaa veroja?

Jos haluaa maksella laskuja etukäteen niin silloin kannattaa ottaa loma-ajan palkka etukäteen jos mahdollista.

Jos on noin paljon menoja niin pakkohan se olisi pitää jotain pesämunaa tilillä. Mitä sitten kun autoon tulee 2000€ remppa tai joutuu ostamaan uuden auton?

Mun Bodyt ei vaan tuu perille. Taas uusin numero hukassa ja luulis että jos 6.4. lähettää niin se ois jo perillä. Sieltä päästä on kuulemma molemmat hukkakappaleet lähteneet, eli vedän johtopäätöksen että joku Itellan finninaamaräkänokka nyysii mun lehtiä.

Täytyy soittaa ja mesota sinne, mutta vittu että vituttaa silti.
Ei oo tullu mullekkaan uusinta numeroa, eikä ole eka kerta. Ajattelin tänään olla yhteyksissä sinne päin..
Edit: kyllä mulla ainakin tulee palkkakuitista tsiigattua neton ohella että miten paljon brutosta lähtee kiitämään.
Sama. Sen jälkeen yleensä vituttaa enemmän.

Erehdyin katsomaan yhen musavideon jossa on aika paljon eläinrääkkäystä, jota vastaan video siis protestoi. Tajusin taas kuinka vitun paljon vihaan ihmisiä jotka ees näyttää eläinrääkkääjiltä. Lupasin ittelleni et jos joskus nään ku joku tosissaan kiduttaa jotain eläintä ni tapan sen siihen.

Vituiks meni taas selkä/jalka treenit. Johan on ollut paska alku tällekkin harrastukselle. Piti mennä jo eilen salille, mutta jalat eivät olleet palautuneet kunnolla ja jouduin kävelemään jne paljon, joten päätin meneväni vasta tänään. Noh, salillahan tietysti on tyyppejä joiden on pakko varata kyykkykehä ja maastaveto paikka itselleen ja rynnätä sinne jos edes katsot sitä päin, vaikka eivät itse edes käytä sitä. Kyykyn jouduin tekemään smithissä, enkä saanut edes ensimmäistä sarjaa tehtyä kuin puoleen väliin. Maastaveto jäi välistä kokonaan. Pitänee keksiä jotain muuta korvaamaan mave kun ei sitä koskaan pääse edes tekemään...

Onneksi seuraavalla kerralla on penkkihaba päivä :david:

Pientä omatoimista salikomediaa.. oli tosin mennä tragedian puolelle. Olin menossa tekemään vinoon vatsapenkkiin rutistuksia lisäpainon kanssa, no eiköhän se helvetin häkkyrä lähde kaatumaan taaksepäin kun laitan 15 kg levyn niskan taakse, no siitä nätit ukemit taaksepäin, ei käynyt onneksi pahemmin, pikku nirhauma oikeaan käteen tuli + kynsi auki.

Olishan se pitänyt arvata että oli niin kapeen ja hepposen näkönen häkkyrä, ettei siinä voi tehdä lisäpainojen kanssa, vaan eipä ole koskaan aiemmin käynyt vastaavasti :curs: ...täytyypi ilmottaa henkilökunnalle että vievät mokoman hökötyksen helvettiin.

Onneksi kukaan ei nähnyt :lol2:

Oma vitutuksen aihe, ettei mene ihan OffTopiciksi..Diagnoosi-> jalkapöydän murtuma! F****** great! :itku:
Ai niin sain muuten vielä pikavoiton 4min myöhästymisellä, kun nilkutin ne kuvat lääkärille joka oli taas matkanvarrella, kun kävelin (lue-> konkkasin) röntgeniltä autolle. Oma vika, joka tietenkin maksetaan kiltisti, mutta ketuttaa se silti :(

Erehdyin katsomaan yhen musavideon jossa on aika paljon eläinrääkkäystä, jota vastaan video siis protestoi.
Eikös se Rise Againstin video (jos sitä nyt tarkoitit) käsitellyt muutenkin tollasta ympäristönsuojelu/maailmanpelastus-aihepiiriä? Kyllähän jos sen videon ajatuksen kanssa katsoo niin pistää se miettimään. Mutta itse ainakin olen niin paska ihminen, ettei sen taide-elämyksen herättämä kosmisen vastuun tuska kestänyt paria sekuntia pitempään.

Itseäni egoistina vituttavat vain omaan surkeaan persoonaani liittyvät murheet, kuten paskasta juoksukunnosta ja suorituskeskeisestä elämänasenteesta johtuvat saamattomuuden ja riittämättömyyden tunteet.

Viisaudenhammasta on illan aikana alkanu särkemään IHAN VITUSTI!:curs: Ei pysty nukkumaan eikä oikein keskittymään mihinkään järkevään tekemiseenkään. Buranakaan ei auta! Taitaa tulla aika pitkä yö:wall:

Hp.n läppäriin anottu takuuajan jälkeistä huoltoa, liikkeesta sano että tieto tulee max viikon päästä missä mennään. Nyt parin viikon päästä soitan mahantuojalle ja alan kyselee.. No selviää, että sen kauppiaan toho lappuun merkitsemä sarjanumero on väärä ja toi kone ois jonku usalaisen naisen. Niin ja Hp.llä sanottii että käsittely kestää 2-3viikkooa. Mistähä ne sen viikon on repässy saatana. Okei periaattees ilma totaki pärjää niin pitkää kun koulut alkaa, jospa se siihen 2kk kerkeiäis :1:

Back
Ylös Bottom