Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Toisen elämään ei oo mitään sanomista. Molemmat maksaa omat vuokrasa, ostaa omat ruokasa, ylipäätään eletään yhdessä, mutta omillamme. Jos meikä tykkää hinkata esaria pöydänkulmaan yöt ja nukkua mattoon kääriytyneenä päivät omassa huoneessa tai kämppis makaa sänkysä alla syöden pölypalleroita niin se ei vaikuta toisen mielialoihin mitenkään.
Kavereita ollaan silti toki. Syödään, juodaan , jutellaan ja kikkaillaan milloin mitäkin toistemme kanssa.
Näin siis täällä tähän mennessä parin eri kämppiksen kanssa. Kukin toimikoon kuten tahtoo, mutta omalla tyylilläni ainakin säästyy vitutuksilta.
Alyssa sä olet vähän liian kiltti. Ystävä käyttää sua hyväkseen. Sanot sille vaan ihan suoraan, että saa alkaa etsiä omaa asuntoa tai vaihtoehtoisesti osallistua kustannuksiin. Ei tuollaista tarvitse kenenkään kestää, vaikka kyseessä onkin paras kaveri. Mä en tekisi mun parhaalle kaverilleni noin miten se tekee sulle :(
Tilipäivä oli eilen. Verojen, asuntolainan, laskujen ja kauppareissun jälkeen käteen jäi 23 euroa. Whuppiii. Sattui samalle kuulle sopivasti kolme eri vakuutusmaksua (Yhteensä 480 euroa) ja muutama muu isompi yllärilasku, kuten autoverotja vesilaskut ja sähkölaskut. Lisäksi tuli kaikenlaisia tyhjänpäiväisiä lehtilaskuja, joiden tilaus loppui justiinsa. Hölmöyttäni menin maksamaan myös asuntojen vastikkeita muutaman kuun etukätee, että kesälomalla ei niitä tarvi maksaa. Onneksi tulee kilometrikorvauksia 400 euroa perjantaina, niin selviää seuraavaan tilipäivään.
Eniten tässä vituttaa, että veroja tuli tässäkin kuussa maksettua melkein tonni, pitäisiköhän mennä sossuun mutiaisten sekaan ruinaamaan osa noista rahoista takas. Ma haluu uus jack and jones takki, ma haluu uus bemari, ma haluu ma haluu. Vähän kenkälankkia naamaan, niin luulisi irtoavan sossutädiltä fyrkkaa.
Ei oo tullu mullekkaan uusinta numeroa, eikä ole eka kerta. Ajattelin tänään olla yhteyksissä sinne päin..Mun Bodyt ei vaan tuu perille. Taas uusin numero hukassa ja luulis että jos 6.4. lähettää niin se ois jo perillä. Sieltä päästä on kuulemma molemmat hukkakappaleet lähteneet, eli vedän johtopäätöksen että joku Itellan finninaamaräkänokka nyysii mun lehtiä.
Täytyy soittaa ja mesota sinne, mutta vittu että vituttaa silti.
Sama. Sen jälkeen yleensä vituttaa enemmän.Edit: kyllä mulla ainakin tulee palkkakuitista tsiigattua neton ohella että miten paljon brutosta lähtee kiitämään.

Ai niin sain muuten vielä pikavoiton 4min myöhästymisellä, kun nilkutin ne kuvat lääkärille joka oli taas matkanvarrella, kun kävelin (lue-> konkkasin) röntgeniltä autolle. Oma vika, joka tietenkin maksetaan kiltisti, mutta ketuttaa se silti :(Oma vitutuksen aihe, ettei mene ihan OffTopiciksi..Diagnoosi-> jalkapöydän murtuma! F****** great! :itku:
Eikös se Rise Againstin video (jos sitä nyt tarkoitit) käsitellyt muutenkin tollasta ympäristönsuojelu/maailmanpelastus-aihepiiriä? Kyllähän jos sen videon ajatuksen kanssa katsoo niin pistää se miettimään. Mutta itse ainakin olen niin paska ihminen, ettei sen taide-elämyksen herättämä kosmisen vastuun tuska kestänyt paria sekuntia pitempään.Erehdyin katsomaan yhen musavideon jossa on aika paljon eläinrääkkäystä, jota vastaan video siis protestoi.