Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Nyt vituttaa mulla ei oo omaa kämppää,ei duunia, joudun olemaan koko juhannuksen selvinpäin ja vitun kela yrittää parhaan taitonsa mukaan kusettaa eikä oo maksanu pariin kuukauteen muuta kun 200 euroa kuussa! Nyt on semmonen olo että voisin hypätä seuraavan kerrostalon katolta pommilla alas :wall:

Tein kaikessa rauhassa penkkiä ja sitten vähän matkan päässä äijä huutaa niin kuin tapettava, ja pakko vähän on vilkasta mitäs se oikeen vääntää. No siinä hän yrittää saada 140kg maasta vedettyä mutta ei nouse ja tekniikka aivan kauhea! No ei mitään vielä mutta kun hän vielä lyö 20kg lisää painoa vaikka äsköinenkään paino määrä ei noussut kuin muutaman sentin maasta, niin tiesi ettei 160kg liikahdakkaan. Äijällä olisi varmaan riittänyt se 80kg millä olisi pystynyt tekemään vähän sarjaa ja opettelemaan ensinnäkin liike oikein.

On ollut kyllä ihan vitun ankeeta tää elo tässä jo jonkun aikaa.. Millonhan se aurinko paistais tänne risukasaankin vaihteeks :(

Onko koiranulkoiluttajilta niin kauheen vaikee saada se koira paskomaan sinne ojaan eikä keskelle tietä?! Olin tässä yks päivä lenkillä pururadalla, jonne ei edes saa tuoda koiria niin parikin kertaa meinasin astuu koiranpaskaan kun sitä on siellä keskellä pururataa.

Onko koiranulkoiluttajilta niin kauheen vaikee saada se koira paskomaan sinne ojaan eikä keskelle tietä?! Olin tässä yks päivä lenkillä pururadalla, jonne ei edes saa tuoda koiria niin parikin kertaa meinasin astuu koiranpaskaan kun sitä on siellä keskellä pururataa.

Kävelin eräs päivä salilta kotiin ja keskellä tietä oli pään kokoinen paska. En muuten varmaan ois huomannu, mutta kun tekstailin siinä samalla. Tämä tapahtui keskustassa :D Parin päivän päästä menin samaa tietä ja paska oli edelleen siinä, muutama pyörä vaan oli ajanu päältä ja paska oli levinny entisestään. Koirien omistajat, jotka ei kerää paskoja on perseestä! :kakka:

Piti mennä eräälle avokin kaverille pämppäilemään ja yöksi, mutta avokin vanhempi lapsi sairastu oksutautiin, niin eihän me mihinkään voida lähteä. Harmittaa. No, vedän sitten yksin kotona yökännit.

Piti mennä eräälle avokin kaverille pämppäilemään ja yöksi, mutta avokin vanhempi lapsi sairastu oksutautiin, niin eihän me mihinkään voida lähteä. Harmittaa. No, vedän sitten yksin kotona yökännit.
Täälläkin on oksutautia. Yleensä joka juhannus-perjantai ollaan oltu oksutaudissa. Ei kun vain bisseä bisse-aukkoon niin se helpottaa.

Jutta Urpilainen. Aina kun naikkosen naaman näkee, niin tulee huonolle tuulelle. Jotenkin niin vittumaisen näköinen tyyppi.

1135235581740.jpeg

Jutta Urpilainen. Aina kun naikkosen naaman näkee, niin tulee huonolle tuulelle. Jotenkin niin vittumaisen näköinen tyyppi.

1135235581740.jpeg

Tuo postaamasi kuva vahvistaa hyvin näkemystäsi:D Itsellä ei ole kyllä kyseistä henkilöä kohtaan antipatioita:david:

Vituttaa kyllä aika perkeleesti. Ihan perseestä. Vittu.

Taannoin keskityin penkin päässä istuen seuraavaan sarjaan ja vetelin siinä sitten silmät kiinni ja leuka rintaa vasten syvään henkeä kun samalla naapurilaitteessa ollut ukko sääteli laitetta perse pitkänä mun naaman edessä. Kun avasin silmät huomasin tietämättäni nuuhkineeni ukon hanuria. Nooh... perään uusi keskittyminen selkä naapuriin päin.

Tänään olin salilla kahdestaan yhden testosteroni-pumpatun sonnin kanssa, kenet olen siellä pari kertaa ennen nähnyt. Kyseinen henkilö teki salin taka-osassa yhden käden ojentajaa taljassa, ja minä tein etu-osassa ranskalaista punnerrusta. No, olin juuri nostamassa tankoa rinnalle ja aloittamassa toista sarjaani kun huomasin peilistä äijän riisuvan paitaansa pois! Olin ensin vähän että :wtf: rupeaako tämä sälli nyt poseeraamaan alasti vai kun mun läsnäolo ei vaikuttanut karjua pahemmin häiritsevän, mutta sitten hän jatkoikin sarjaa ja helpotuin todetessani että hän halusi vain nähdä ojentajalihaksensa liikkuvan rasituksen alla. :D

Oli siinä silti pientä tilanne-komediaa kun kauhean kokoinen karju alkaa strippaamaan kesken sarjan. :hyvä:

Tilasin pizzan "online"-tilauksella, rupesin ihmettelemään kun pizzaa ei näy eikä kuulu. Koitin soittaa puljuun eikä kukaan vastaa, ilm. siis kiinni. Mitään mainintaa tästä ei nettisivuilla ollut, ja ketjun toinen pulju johon sitten tämän jälkeen soitin (testatakseni onko koko ketju kiinni) oli auki. No tottakai jokainen tänne toimittava pizzeria on jo kiinni, tai siis "kotiinkuljetus aika" suljettu.

Voi vitun vitun vittu. Oishan tossa noita burgerimestoja automatkan päässä, mutta kun en ole enää ajokunnossa. Saatana.:curs:

Back
Ylös Bottom