Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
:jahas: Haluisin siis yrittää saada tän takas ihan for good, mut en laittais kyllä vastaan, vaikkaHmmmmm![]()

:jahas: Haluisin siis yrittää saada tän takas ihan for good, mut en laittais kyllä vastaan, vaikka![]()
Mulla on erittäin vahva itsekielto.No jos se ei sua suostu tapaamaan, niin tuskin sä sitä takas saat.. Sori :(
No älkää ottako mua niin vakavasti, sainpas teitäki vituttamaan. Tänään oli jo ihan lepposaa, vaikka koneesta hajos veto ja muuttu raskaammaks. Nukuin yön kunnolla niin ei ollut mitään ongelmaa asenteessa. Viikonloppuna yhteensä alle 10h unta, tais vaikuttaa :DNo voi kyynel oikeasti, ihan itkettää. Itse olen ollut tekemässä ainakin 3 kesänä(3kk) kaupungilla tuota tasan samaa hommaa klipoilla tien vartta pitkin. 90 asteen rinnettä kun vedät klipolla niin tarjoan sulle kaljat.
Ei se nyt voi olla noin rankkaa? Tietty jos tottunut räpläämään pc:tä ikänsä niin varmaan voi hajottaa. Ja eka päivä vasta takana ja pitää jo tulla pakkiksen sivuille itkemään. Ei lujaa mene. Sori jos tuli tylysti, vituttaa vaan tollanen turha kitinä :D
No älä nyt älä mielistelemään jotain tyyppiä joka tulee inisemään toisten ininöistä ininälle omistettuun ketjuun. Tuskin se nurmikon ajaminen mitään hauskaa on. Eiköhän kaikki sen tajua. Itsekin oon ajanu joku kesä taloyhtiön pihalla.No älkää ottako mua niin vakavasti, sainpas teitäki vituttamaan. Tänään oli jo ihan lepposaa, vaikka koneesta hajos veto ja muuttu raskaammaks. Nukuin yön kunnolla niin ei ollut mitään ongelmaa asenteessa. Viikonloppuna yhteensä alle 10h unta, tais vaikuttaa :D
Ja olen mä kyllä työtä elämässäni jo nähnyt, ei se sitä ollut :D
Ps. Tais se viime kesä juu mennä vakuutusrahoilla elellen.
Mua vituttaa mun matikanmaikka. Viimeisellä kouluviikolla se laitto mulle merkinnän semmoseen koti-koulu-yteydenpitojärjestelmä-vittu-juttuun kun minulla ei ollut kynää mukana-.- Sitten seuraavalla tunnilla oli koe. Ah niin mukava opettajani huomasi ettei minulla ollut kumia. Niinpä hän luonnollisesti pisti sinne vitun järjestelmään merkinnän jossa luki tyyliin "Lainasi kumia kokeen aikana Matti Meikäläiseltä 21 kertaa". Ei tässä mitään, mutsi vaan repes himassa, mutta se homoläskivitunläski laski mun koenumeroa siitä hyvästä ja sen seurauksena todistuksessakin komeili sitten huonompi nro.
joo aika tyhmä tarina, mut kummiski-.-
Voi olla myös niin, että siitä masiinasta on "hävinnyt" se kartta päivityksessä. Itse päivitin porukoiden Tomtom One XL:ää ja meinasi hieman säikähtää, kun masiina meneekin ihan sekaisin eikä mitään karttaa löydy. Googlesta löytyy hakusanalla "Tomtom no map found" aika paljon juttua ko. ongelmasta. Jos saat ladattua netistä Tomtom Homen ja jos jotenkin saat sen masiinan koodin käteesi (pitäisi olla yhdessä vihkossa tarralla) niin saanet kartankin näkyviin. Voithan nytkin koneella tarkistaa, että onko siellä muistissa mitään vai ei. Kartan koko pitäis ainakin Skandinaviassa olla jotain reilut 200Mt.Jepulis jee. Ostinpa sitten Gigantista TomTomin navigaattorin. Tuota olin menossa ostamaan kunnes huomasin ale-laarissa saman setin reippaasti alennetussa muodossa. Myyjä totetesi vaan, että Euroopan turneen on joku tehnyt ja palauttanut tuon Gigantin 30pv:n palautusoikeuden perusteella.
Riskillä tuo halpa mukaan. Eilen mätkäsin autoon ja navigaattori ilmoittaa "ei karttaa". PIti olla kahden vuoden ilmaiset karttapäivitykset Eurooppaan. Selvittelin lisää ja samalla huomasin, että pitäis olla joku perkeleen koodi millä voi karttapäivitykset hakea. Eipä ole karttoja kuten ei ohjekirjassa mainittua dvd-levyäkään. Ja huomenna kiikuttamaan takaisin laitetta. Olis vaan pitänyt maksaa koko hinta niin olis tältäkin säästynyt. Saa taas taatusti väitellä siitä, että oliko kaikki roippeet mukana vai ei :curs:.
MIks helvetissä se edellinen lainaaja on yleensä poistanut koko Euroopan kartan masiinasta??
Kaippa mulla silti on oikeus purkaa kauppa (tai saada vastaava tuote) vaikka se olikin käytetty? Onhan toi nyt täysin käyttökelvoton ilman, että ostaa erikseen kartat (mallia 70€).