Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ehdotus: sano rauhallisesti "Mielestäni suhteemme on pahassa kriisissä. Ehdotan ulkopuolista apua, esim. perheterapeuttia. Kärsin todella tästä tilanteesta ja haluan, että yritämme yhdessä saada asian korjattua.". Joskus on niin, että on niin estoinen jonkun asian suhteen jostain syystä, ettei voi siitä puhua, jolloin naamioi estonsa raivoon ja ongelma vain pahenee. Toiset käsittelevät estonsa noin, toiset jotenkin muuten, esim. pakenemalla monin tavoin (päihteet, puhumattomuus/sulkeutuminen, työ- tai harrastusmania ym.jne.).
Muutenkin voisi sanoa, että jos asiaa ei edes yritetä selvittää esim. vuoden sisällä, niin suhde loppuu. Ehkä se saa naisesi todella heräämään ja ajattelemaan asiaa, kun sanoo suoraan, pistää kovan kovaa vasten, mutta rauhallisesti, yhtään paisuttelematta tai syyttelemättä. Suotta on kärsiä loppuikänsä, kun vähemmän kärsimystä aiheuttavia vaihtoehtojakin on olemassa. Nopeastihan tuommoiset ongelmat eivät selviä, jos selviävät, mutta esim. 6kk-vuosi voisi olla passeli aika yrittää kunnolla.
Mun vitutuksenaiheet ovat tällä hetkellä kovin pieniä ja harvalukuisia, mitä nyt joskus vähän nyppii muutamat työjutut ja pienet krempat, mutta niistä viis.
Ihmiset käsittelevät vaikeita asioita eritavoin. Toiset puhuvat ja toiset taas mielummin käsittelevät niitä itsekseen. Ketäänhän ei voi pakottaa puhumaan asioista.Ehdotus on ihan ok, mut mä olen tehnyt tuon viimeisen vuoden aikana n. 15 kertaa ja aina tulee sota. Tuo ei toimi. Vaimo hyökkää heti. Mulla sama tilanne, että uusi ympäristö. Eli ei kavereita tässä kaupungissa. Alkaa oikeasti syömään miestä!
Ollaan jo koeiltu terapiaakin. Minuun vaikutti. Alkoi vituttamaan vielä enemmän. Paska mikä kulissi!
Vittumainen haastattelija. Katto mua sen näkösesti "ettei tänne tollasta nuorta rääpälettä oteta". Ei se jätkä edes kysellyt oikeastaan mitään, eikä sitä näyttänyt paljoa kiinnostavan mun jutut (mitä nyt vähän sain jotain sanottua).Kohta työhaastatteluun kesätöitä varten! Toivottavasti menee hyvin![]()

Vittumainen haastattelija. Katto mua sen näkösesti "ettei tänne tollasta nuorta rääpälettä oteta". Ei se jätkä edes kysellyt oikeastaan mitään, eikä sitä näyttänyt paljoa kiinnostavan mun jutut (mitä nyt vähän sain jotain sanottua).
Piä tunkkis perkele! :curs: Huhtikuista työnsaamispuhelua odotellessa..![]()

Eipä sitten kuulunu haastattelun jälkeen kesätyöpaikasta. Tällä viikolla piti soitto tulla jos oli tullakseen, et huominen vielä armonaikaa. Nooooh, se ois eka kesäloma 7 vuoteen eessä...
Eiks ton ikäset saa jo eläkettä, vai tätäkö sillä eläkkeellejäämisen siirtämiskohulla tarkoitettiin?? ;)
Mua inhottaa kun hakemistani työpaikoista ei kuulu mitään takaisin. Tää on selvästi käytäntö nykyään ettei jakseta ilmoittaa onko hakemus tullut perille, onko päätöstä tehtyä tai edes jotain. Vituttaa odotella vain turhaan.
.Varmaan yli 100 hakemusta olen viimeisen 15-vuoden aikana täyttänyt. En kyllä muista, että mistään olisi ikinä tullut "hakemuksesi on vastaanotettu" ilmoitusta, muuta kuin "auto replynä" sähköpostiin. Kandee soitella perään vaan.
Ja kyllähän tässä kyrpä on myös omassa otsassa. Ilmeisesti mielenkiintoinen työ, josta oikeasti pitää ja josta saa vielä kohtuullisen korvauksen on liikaa vaadittu. Hyvin vahvasti näyttää siltä, että hakemusten kirjoittamisen saa taas aloittaa yt-neuvotteluiden jälkeen uudelleen :(. Voi vittu, kun voi ottaa nuppiin.