Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Niinhän sä luulet

Ehdotus: sano rauhallisesti "Mielestäni suhteemme on pahassa kriisissä. Ehdotan ulkopuolista apua, esim. perheterapeuttia. Kärsin todella tästä tilanteesta ja haluan, että yritämme yhdessä saada asian korjattua.". Joskus on niin, että on niin estoinen jonkun asian suhteen jostain syystä, ettei voi siitä puhua, jolloin naamioi estonsa raivoon ja ongelma vain pahenee. Toiset käsittelevät estonsa noin, toiset jotenkin muuten, esim. pakenemalla monin tavoin (päihteet, puhumattomuus/sulkeutuminen, työ- tai harrastusmania ym.jne.).

Muutenkin voisi sanoa, että jos asiaa ei edes yritetä selvittää esim. vuoden sisällä, niin suhde loppuu. Ehkä se saa naisesi todella heräämään ja ajattelemaan asiaa, kun sanoo suoraan, pistää kovan kovaa vasten, mutta rauhallisesti, yhtään paisuttelematta tai syyttelemättä. Suotta on kärsiä loppuikänsä, kun vähemmän kärsimystä aiheuttavia vaihtoehtojakin on olemassa. Nopeastihan tuommoiset ongelmat eivät selviä, jos selviävät, mutta esim. 6kk-vuosi voisi olla passeli aika yrittää kunnolla.

Mun vitutuksenaiheet ovat tällä hetkellä kovin pieniä ja harvalukuisia, mitä nyt joskus vähän nyppii muutamat työjutut ja pienet krempat, mutta niistä viis.

Ehdotus on ihan ok, mut mä olen tehnyt tuon viimeisen vuoden aikana n. 15 kertaa ja aina tulee sota. Tuo ei toimi. Vaimo hyökkää heti. Mulla sama tilanne, että uusi ympäristö. Eli ei kavereita tässä kaupungissa. Alkaa oikeasti syömään miestä!

Ollaan jo koeiltu terapiaakin. Minuun vaikutti. Alkoi vituttamaan vielä enemmän. Paska mikä kulissi!

Ehdotus on ihan ok, mut mä olen tehnyt tuon viimeisen vuoden aikana n. 15 kertaa ja aina tulee sota. Tuo ei toimi. Vaimo hyökkää heti. Mulla sama tilanne, että uusi ympäristö. Eli ei kavereita tässä kaupungissa. Alkaa oikeasti syömään miestä!

Ollaan jo koeiltu terapiaakin. Minuun vaikutti. Alkoi vituttamaan vielä enemmän. Paska mikä kulissi!
Ihmiset käsittelevät vaikeita asioita eritavoin. Toiset puhuvat ja toiset taas mielummin käsittelevät niitä itsekseen. Ketäänhän ei voi pakottaa puhumaan asioista.

Tosissaan alkaa vituttaa jatkuva huijaaminen ja epärehellisyys. Tämä tuli nyt muiden asioiden lisäksi sitten äsken luottotietojen muodossa. Itsellä ei ole mitään ongelmia luottotietojeni kanssa, mutta päätin huvin vuoksi tarkistaa tiedot. Muistan, että tuo tarkistusmaksu netissä oli vain hetki sitten tasan 6 euroa. Siihen raporttiin sisältyi myös sinun luottotietojen kyselijöiden tiedot.

Nyt hinta on 6,73 euroa ja luottotietojesi kyselijöiden tietoja ei enää kerrota. Jos haluat tietää ne, joudut sitoutumaan vähintään 6 kuukaudeksi erilliseen palveluun josta hintaa kertyy 29,97 euroa. Ei mitään kertamaksua yhdele tarkistuskerralle.

Tarkistin kyseisestä firmasta, Suomen Asiakastiedosta, hieman faktoja. Kyseinen puljuhan on näköjään viime vuoden puolella vaihtanut jälleen kerran omistajaa ja on tällä hetkellä täysin ulkomaalaisessa omistuksessa. Tästä ilmeisesti johtuu siis uudet hinnat ja ehdot.

Luottotiedot voit tarkistaa ilmaiseksi vain käymällä paikan päällä, joka on tehty niin vaikeaksi muutenkin. En pysty ymmärtämään tälläistä rahastusta. Oikeastaan tärkein syy miksi olisin halunnut tarkastaa omat tietoni johtui siitä, että olisin katsonut minua katselleet yritykset/henkilöt.

Join kahvia, ihan omissa maailmoissa olin ja nettiä selailin ni eikös toi vitun 400db puhelin alkannu soimaa tos vieres ja tietenki mä säpsähyin = muki kopsahti suoraa etuhampaisii ja vittu ku sattu.

Tänne kaikkia iloisia asioita! -ketjusta:
Kohta työhaastatteluun kesätöitä varten! Toivottavasti menee hyvin :)
Vittumainen haastattelija. Katto mua sen näkösesti "ettei tänne tollasta nuorta rääpälettä oteta". Ei se jätkä edes kysellyt oikeastaan mitään, eikä sitä näyttänyt paljoa kiinnostavan mun jutut (mitä nyt vähän sain jotain sanottua).
Piä tunkkis perkele! :curs: Huhtikuista työnsaamispuhelua odotellessa.. :rolleyes:

Vittumainen haastattelija. Katto mua sen näkösesti "ettei tänne tollasta nuorta rääpälettä oteta". Ei se jätkä edes kysellyt oikeastaan mitään, eikä sitä näyttänyt paljoa kiinnostavan mun jutut (mitä nyt vähän sain jotain sanottua).
Piä tunkkis perkele! :curs: Huhtikuista työnsaamispuhelua odotellessa.. :rolleyes:

Toivottavasti ei itsellekin käy huomenna noin. Jännittää jo vähän.:rolleyes:

En oo kerinny käymään varmaan kolmeen viikkoon salilla ku pari kertaa ja tuntuu, että oon vaan varjo entisestä. Nyt kun kävin salilla, niin sarjapainot on tippunu sellaset 2,5-5kg eli suorastaan yhtä henkistä helvettiä taas jauhaa noita painoja, kun luulin jo päässeeni niistä eroon. Nyt kirjotusten jälkeen oon duunissa taas ja työpäivät on aivan perseestä (10-20) eikä noita normaali ihminen voi tehdä jos omaa yhtään muuta elämää. Salilla ei voi arkisin käydä mitenkään sitten ja lihaskunnon rappio jatkunee.:curs:

Mjaa. Ilmeisesti olisi sitten tulossa kielto parveketupakointiin. Muutaman aktiivisesti sitä ajanut asukas sai ilmeisesti sen läpi taloyhtiön kokouksessa. Jännä juttu sikäli, että nämä alullepanijat polttelevat itsekkin parvekkeella.

Täytyy kyllä sanoa, että tuo tieto pilasi päivän täydellisesti. Nyt vanhuksen täytyy raahautua pihalle poltelemaan. Toinen vaihtoehto voisi olla ikkunasta polttelu. Siitä ei ollut mitään puhetta.

Eipä sitten kuulunu haastattelun jälkeen kesätyöpaikasta. Tällä viikolla piti soitto tulla jos oli tullakseen, et huominen vielä armonaikaa. Nooooh, se ois eka kesäloma 7 vuoteen eessä...

Eipä sitten kuulunu haastattelun jälkeen kesätyöpaikasta. Tällä viikolla piti soitto tulla jos oli tullakseen, et huominen vielä armonaikaa. Nooooh, se ois eka kesäloma 7 vuoteen eessä...

Eiks ton ikäset saa jo eläkettä, vai tätäkö sillä eläkkeellejäämisen siirtämiskohulla tarkoitettiin?? ;)

Mua inhottaa kun hakemistani työpaikoista ei kuulu mitään takaisin. Tää on selvästi käytäntö nykyään ettei jakseta ilmoittaa onko hakemus tullut perille, onko päätöstä tehtyä tai edes jotain. Vituttaa odotella vain turhaan.

Vituttaa olla säälittävä :D

Mua inhottaa kun hakemistani työpaikoista ei kuulu mitään takaisin. Tää on selvästi käytäntö nykyään ettei jakseta ilmoittaa onko hakemus tullut perille, onko päätöstä tehtyä tai edes jotain. Vituttaa odotella vain turhaan.

Varmaan yli 100 hakemusta olen viimeisen 15-vuoden aikana täyttänyt. En kyllä muista, että mistään olisi ikinä tullut "hakemuksesi on vastaanotettu" ilmoitusta, muuta kuin "auto replynä" sähköpostiin. Kandee soitella perään vaan :).

Ja kyllähän tässä kyrpä on myös omassa otsassa. Ilmeisesti mielenkiintoinen työ, josta oikeasti pitää ja josta saa vielä kohtuullisen korvauksen on liikaa vaadittu. Hyvin vahvasti näyttää siltä, että hakemusten kirjoittamisen saa taas aloittaa yt-neuvotteluiden jälkeen uudelleen :(. Voi vittu, kun voi ottaa nuppiin.

Taitaa se vaan olla niin, että työ ei vaan voi olla mukavaa. Liikaa vaadittu. Vittumaisesta paikasta ei varmaan joutuis pois vaikka kuinka koittais.

Varmaan yli 100 hakemusta olen viimeisen 15-vuoden aikana täyttänyt. En kyllä muista, että mistään olisi ikinä tullut "hakemuksesi on vastaanotettu" ilmoitusta, muuta kuin "auto replynä" sähköpostiin. Kandee soitella perään vaan :).

Ja kyllähän tässä kyrpä on myös omassa otsassa. Ilmeisesti mielenkiintoinen työ, josta oikeasti pitää ja josta saa vielä kohtuullisen korvauksen on liikaa vaadittu. Hyvin vahvasti näyttää siltä, että hakemusten kirjoittamisen saa taas aloittaa yt-neuvotteluiden jälkeen uudelleen :(. Voi vittu, kun voi ottaa nuppiin.

Se on kyllä perseestä, että jossain firmoissa tulee autoreplynä viesti jossa sanotaan, että otamme sinuun yhteyttä. Harvemmin sieltä kuitenkaan otetaan yhteyttä. Itse täytyy olla aktiivinen sinne työnantajan suuntaan. Ennen oli toisin. Sen kuin marssi suoraan työnantajan puheille ja sai heti tietää, että pääseekö siihen työpaikkaan.

Back
Ylös Bottom