Tänne kaikkia iloisia asioita!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja harde20
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Tänne kaikkia iloisia asioita! – foorumin hyvän mielen kulma jossa hymy tarttuu välittömästi

Meta description: Keskustelua päivän positiivisista hetkistä, onnistumisista ja arjen pienistä voitoista – mikä toi tänään iloa ja nosti fiiliksen ylös?**

Välittämättä siitä, että tänään on maanantai, niska on jumissa ja työt on ihan sekaisin, niin olen melko onnellinen :) Olen päässyt taas pitkän tauon jälkeen treenaamaan, koti tuntuu kodilta ja viihdyn siellä, eikä se miesystäväkään huonommasta päästä ole ollenkaan :D

Tajusin tänään kuinka onnellinen olen :)

Arjen pienet asiat tekevät oikeasti onnelliseksi ja huonot päivät muistattavat, että pitää iloita hyvistä päivistä

"Hymyile vaikka kukaan ei näkisi"

En muista kuka näin kirjoitti.:thumbs:

Kävi niinkin hassusti, että tuli treffit sovittua yhden saatanan timmin blondin kanssa. Salilta vielä juuri tänään bongasin neidon.

On se mukavaa.

Kävi niinkin hassusti, että tuli treffit sovittua yhden saatanan timmin blondin kanssa. Salilta vielä juuri tänään bongasin neidon.

On se mukavaa.

Pakkislaisen vetovoima;)

Sain CAS-portfolioni valmiiksi. Monta kymmentä sivua täysin turhaa paskaa, josta en saa mitään arvosanaa eikä sitä tarvitse mihinkään, mutta pitää silti tehdä. Olen nyt askeleen lähempänä IB:n loppua, niin hassua ja pelottavaa ja ihanaa kuin se onkin :)

On se mukavaa.

jaha.. urheiluhullu_jkl pistäny monnarin blondin kiertoon :D

edit: niijoo mullaki aihetta iloon..naiseni mun tulee torstaina ja sit sunnuntaina ajellaan yhdessä pohjoiseen hänen luokse:) viikko yhdessä:haart:

5päivän korkea kuume on voitettu :whip:

Ja mikä parasta, huomenna saan tyttökaverin takas työssäoppimis jaksolta ulkomailta :dance2::haart:

Kaiken tän kiireen, stressin ja vitutuksen keskellä mun päivää piristi se kun puin ratsastukseen chapseja. Se yläsolki ei menny enään millään kiinni samasta kohdasta vaan piti laittaa yks isommalle :):rolleyes: onneks pienen pienetkin asiat piristää kummasti oikeeseen aikaan :)

Tekemäni logo erääsee projektiin valittiin monien joukosta!!! Lisää töitä siis luvassa tämän projektin kanssa :)

AURINKO PAISTAA!! :)

Eli kevät tuloo! Ihanaa :haart:

Alle 8h kouluu ja sit 2kk työharjottelu ja pitäs olla automaatio paperit käessä. Ja sain viel kammettuu itteni salille tänää:)

AURINKO PAISTAA!! :)

Eli kevät tuloo! Ihanaa :haart:
Aivan samaa fiilistelly. Tänää ollu ulkona 2h iha vaa auringon takia. Äske istuskelin takapihan terassilla ja seurasin ku tuo kissa pomppi puissa.
Täytyy varoa vaa, ettei liikaa tuu tota aurinkoa saatua ettei pisamat rupee kukkimaa..

Pakkislaisen vetovoima;)

Kyllähän se niin on, että pakkislaiset vie ja muut vikisee. Just joo :rolleyes:

Mutta kyllähän tuo sali ois se optimaalisin paikka neitoja pokailla. Ajatelkaa, lihakset on niin pumpissa ettei verta riitä edes lerssiin. Voi ihan huoletta tuijotella niitä timmejä mimmejä.

Kohta työhaastatteluun kesätöitä varten! Toivottavasti menee hyvin :)

Back
Ylös Bottom