Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Yks ämmä joka ei tiedä vittuakaan koirista! Oltii muijan kans sen porukoil ja niil on koiran pentu. No pidetään sit pihal yleensä vapaana ja näytetään vähän tontin rajoja eikä se ole kyl mihkään yrittäny karkuun lähteä. No tänään sen kans leikin pihal ja koira oli vapaana ,no se muijan kaveri soitti mun eukolle ja kyseli kuulumisia. Muija sit sano et ollaa täs pihal ja ukko leikkii koiran kanssa et se on sil tos vapaana. No sit se ämmä alotti hirveen mesoamisen et koiraa ei saa pitää vapaana et se ei totu ikinä naruun ja jos se kerran karkaa ni se ei tule ikinä takas :curs: Vittu kun mä olisin ollu siin puhelimessa! Kyseisen akan oma pikku piski puree ihmisiä ja siin pitäää kuulemma vaan yrittää päästää irti koiralle ei tietenkään saa huutaa. Helvetin vatipää saatana! Ohho helpotti :) Niin ja eukon porukat asuu maalla eikä missään kerros talos.

Mäkin olen ihminen joka on kiltti, otan ympäristön+muut ihmiset huomioon ja rehellinen mies. Paskaa on silti tullut joka paikasta niskaan. Entisen työpaikan pomo laittoi mulle viisi iltaviikkoa putkeen, koska tiesi että olen niin kiltti.

Päätin vaan että nyt loppu. Nykyään sanon suoraan mitä mieltä olen asioista.

Tuossa muutama viikko sitten yks about 150kg, maastohousut, hihaton myrkynvihreä t-paita, posket oli kuin ilmapallot :rolleyes: pyysi minua ja serkkuani varmistamaan penkkisuoritusta. Noh, siitä kauheella tiputuksella 120kg rinnalle ja POJOING takasin ylös. Tätä jatku noin 6 toistoa, kunnes ei enää noussut. Nostettiin tanko ylös, niin tämä jannu sanoo että, "Ääh, oli vähän huono pompautus." Ihme jos ei ollut rintalasta murtunut :D

perhana kun pakkiksella ei ole muuta paikkaa kuin irc jossa viikonloppujen yksinäiset raudan rakastajat voivat kokoontua kun muut pämppää..

En kyllä vieläkään tajunnut mikä tässä on hauskaa? :confused: Koita vaihtaa salia niin homaat maven olevan ihan nomaalia.

Kyllä minä ainakin tajusin. En ole itekään kertaakaan nähnyt naisen tekevän tässä kolmen vuoden aikana maastavetoa. Todellakin haluaisin nähdä niiden tanttojen ilmeet, kun joku toinen nainen alkaa vääntää naama irvessä maastavetoa :D

Mä olen kyllä useinkin nähny naisten tekevän maastavetoa. Ei käsitä mitä ihmeellistä siinä on.

Mavessa ei ole mitään ihmeellistä, vaan siinä jos on salilla missä sitä ei kukaan nainen tee. Kerrankin jos mestoille tulee joku ja alkaa mavettamaan niin voihan se olla "ihmeellinen" näky, ainakin niille ketkä polkevat vain kuntopyörää Salkkareita katsellen.

Viime treeneissä tarjosin salikomediat ihan omasta takaa.

1) repes shortsit melkeen koko pituudeltaan persesestä kesken kyykkysarjan.

noh treeni vedettiin luonnollisesti loppuun asti perse auki (no oli mulla tietenkin bokserit) jolloin pääsi tapahtumaan no.

2) otin vahingossa kyykkyjen jälkeen levyt tangosta toispuolisesti pois joten kun olin ottanut levyt toiselta puolelta tanko dippas toiselle puolelle levyjen painosta ja osui melkeen lähellä seissyttä jäbää päähän.

eli aika :david: meiningit tällä kertaa.

Tänään oli kauden vikat pelit ja aikamoinen vitutus niistä jäi päälle, yks voitto ja kaks tappiota. Omiin virheisiin kaaduttiin ja vitutti niin helvetisti kun pronssipeli kusittiin.

Viime treeneissä tarjosin salikomediat ihan omasta takaa.

1) repes shortsit melkeen koko pituudeltaan persesestä kesken kyykkysarjan.

noh treeni vedettiin luonnollisesti loppuun asti perse auki (no oli mulla tietenkin bokserit) jolloin pääsi tapahtumaan no.

2) otin vahingossa kyykkyjen jälkeen levyt tangosta toispuolisesti pois joten kun olin ottanut levyt toiselta puolelta tanko dippas toiselle puolelle levyjen painosta ja osui melkeen lähellä seissyttä jäbää päähän.

eli aika :david: meiningit tällä kertaa.

Hyvin sä vedät:hyvä::hyper:

Vituttaa keski-ikäiset juniorivalmentajat jotka ottavat pelit yhtä tosissaan kuin olisi joku helvetin mestaruussarjan ottelu menossa. Vois jotkut löysätä vähän pipoaan...

Salille ilmestyi pari viikkoa sitten lisää ulkomaan vahvistuksia. Kyseessä on sellanen kolmen hengen porukka joista jokainen painaa varmaan maksimissaan 50-55kg eli todella laihoja. Katsoin siinä kun ne alkoi tekemään vinopenkkiä. Tankoon ladattiin 40kg rautaa (yhdellä taisi olla 50kg) ja sitä nostettiin muutama toisto ja sitten kaverin avustuksella vielä 2-3 pakkotoistoa päälle. No ei siinä mitään, jostainhan se on aloitettava. Mutta sitten tapahtui jotain mitä en ole ennen ainakaan tällä kyseisellä salilla nähnyt. Heti sarjan päätyttyä piti kiireellä juosta peilin eteen, vetää paita ylös ja katsella vatsalihaksia??? Tämä sama rinki jatkui jonkin aikaa kunnes en enää pystynyt olemaan samalla puolella salia ja katsoin parhaakseni siirtyä muualle ennen totaalista repeämistä.:D

Kun ei pääse mihinkään kesätöihin, vaikka kuinka panostaa hakemukseen ja vähänkin alaan liippaaviin paikkoihinkin. Valmistuminenkin pikkuhiljaa häämöttää ja hienoa valmistua ilman työkokemusta. Kortistoon vaan loppuelämäks, jepjep.

Tulipas tässä omakin tarina parin kuukauden takaa mieleen.

Jengi yläasteikäisiä pojankloppeja marssi salille, ensin pukkariin ja sieltä farkut ja lätsä päässä suoraan penkille. Jokainen painoi varmaan max. 50kg. Siinä sitten sievä rinki penkin ympärille, ja joukon ilmeinen alfauros ja johtaja alkoi pukata tangolla lämppäyssarjaa. Todettuaan viileästi "vittu, laitetaanhan painoa lisää" alamaiset iskivät tankoon 45kg, ja siitä lähti räjähtävä sarja kahdella toistolla. Seuraavaksi oli vuorossa 50kg. Ringissä seisova poika pienehkö sipsipussi kädessään näytti pettyvän toden teolla kun paino jäikin rinnalle, mutta onneksi selitys oli olemassa "Oon ollu koko viikon kuumeessa niin ei tää noussu, oon kyllä nostanu ennen". Poika näytti huojentuneelta.

Tuli hauiskäännön vuoro. Alfauros totesi että hauisykkönen tuossa scottpenkissä olis tähän väliin poikaa. Siihen sitten 10kg kiekot päihin ja lukot perään, painoa oli siis 35kg. Paineet sisään ja raaka vääntö, mutta ei se noussut kuin 10cm pidikkeistä. Noh, eihän siinä muuta kuin tankoa takasin asettelemaan niihin koukkuihin mutta ei se perkele osunut, vaan valahti niiden ohi. Tästä seurasi hienoin salilla näkemäni tapahtumasarja:

Poika jäi reisillään siihen scotin käsinojan varaan kiinni, mutta kun voimat reisistä loppuivat ryöpsähti hän painojen perässä koko penkin yli naamalleen lattiaan. Siitä sitten heitti hienon oloisen scorppionin eli jalat niskojen yli jääden retkottamaan selälleen lattialle.

Jäi kyykkysarjat kesken, ei tuota pystyny kattomaan ihan naama peruslukemilla. Ei kaverille mitään käyny tuossa kaiketi, ainaki vaivaantuneen olosesti naureskeli kun pääsi sieltä lattiasta ylös. Sen kertaset treenit loppu siihen.

Back
Ylös Bottom