Yks ämmä joka ei tiedä vittuakaan koirista! Oltii muijan kans sen porukoil ja niil on koiran pentu. No pidetään sit pihal yleensä vapaana ja näytetään vähän tontin rajoja eikä se ole kyl mihkään yrittäny karkuun lähteä. No tänään sen kans leikin pihal ja koira oli vapaana ,no se muijan kaveri soitti mun eukolle ja kyseli kuulumisia. Muija sit sano et ollaa täs pihal ja ukko leikkii koiran kanssa et se on sil tos vapaana. No sit se ämmä alotti hirveen mesoamisen et koiraa ei saa pitää vapaana et se ei totu ikinä naruun ja jos se kerran karkaa ni se ei tule ikinä takas :curs: Vittu kun mä olisin ollu siin puhelimessa! Kyseisen akan oma pikku piski puree ihmisiä ja siin pitäää kuulemma vaan yrittää päästää irti koiralle ei tietenkään saa huutaa. Helvetin vatipää saatana! Ohho helpotti
Niin ja eukon porukat asuu maalla eikä missään kerros talos.
Niin ja eukon porukat asuu maalla eikä missään kerros talos.
pyysi minua ja serkkuani varmistamaan penkkisuoritusta. Noh, siitä kauheella tiputuksella 120kg rinnalle ja POJOING takasin ylös. Tätä jatku noin 6 toistoa, kunnes ei enää noussut. Nostettiin tanko ylös, niin tämä jannu sanoo että, "Ääh, oli vähän huono pompautus." Ihme jos ei ollut rintalasta murtunut :D
Koita vaihtaa salia niin homaat maven olevan ihan nomaalia.
meiningit tällä kertaa.