Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vuoksenniska urheilukentän sali, Imatra
Perkele vai on täällä muitakin Imatralaisia. Ettei ihan offtopiciksi mene niin kerrotaan tälläinen tapaus parin kuukauden takaa:
Eli oltiin kaverin kanssa salilla ihan nomi treenejä tekemässä ja salille saapuu pari kunnon mörssäriä ja aloittaa penkkitreenin. Noh siinä ne sitten sillä päälle sadalla kilolla vetää sarjaa ja kaverin kanssa katotaan suut auki ja unelmoidaan,että joskus edes maksimit olisi saman verran. (Itselläni vain 80kg) Noh sitten tämä sarjaa vetänyt nousee pois ja tokaisee "On se perkele kun ei rauta liiku samalla tavalla kuin nuorempana, kai se on pakko hyväksyä, ettei enää ole huippukunnossa." Ei tuossa sinänsä mitään hauskaa ole, mutta silloin tuo kommentti tuntui jotenkin oudosti huvittavavalta.

Tänään salille tuli veljekset isoveli 18-20 ja pikkuveli 15-17 ja heti ryntäsivät penkin kimppuun, no pikkuveli otti muutaman kerran lämpöä pelkällä tangolla ja sitten 60 kiloa tankoon ja isoveljen vuoro, pikkuveli kysyi vedätkö 5x5 vai 3x12 ja isoveli vastasi 4x12, sitten se sai hikisen kympin ja perään pikkuveli rykäs ykkösen ja isoveli tuli siihen tulokseen että sittenkin korotetaan ja vetivät siinä ykkösiä jollain 60 ja 70 kilon väliltä, sen jälkeen pikkuveljen painostuksella korotettiin 70 kiloon, ensin pikkuveli yritti ykköstä ja isoveljen sarjassa kolmonen teki jo tiukkaa ja sitten puski vielä juuri ja juuri nelosen ja sitten pikkuveli vetäs tangon takas räkkiin ja sitten isoveli huusi tälle että VITUN PELLE, OLIS MENNY VIELÄ YKS, VOI VITTU!!! Ja sen jälkeen kuului noin 10sek. välein VHITTU! parin minuutin ajan ja pikkuveli sai vähän väliä kuulla tästä. Siinä jäi kyllä meikäläisen vatsasarja kesken totaalisen repeämisen vuoksi, oli kyllä sen verran koominen tilanne. Ja isoveljen "toivuttua" tästä ottivat 2 sarjaa käsipainoilla hauista ja lähtivät menemään.

Ja toinen tapaus noin vuoden takaa:

Salin yhteydessä on liikuntasali eli käytävän toisella puolella jossa oli ohjattu kuntonyrkkeilytunti tai joku muu liikuntatunti, no sieltä sitten tunnin päätyttyä saliin ravaa jonossa 5 noin 16-18 vuotiasta joista yksi tyttö, ja kaveri joka johti tätä kööriä meni vinopenkille ja otti 15-20 kilon kässärit ja sitten duunaili siinä noin minuutin verran vetoremmejä niihin ja kun ne oli saatu niin hän teki 2 sarjaa huonolla teknikalla ja molemmat päättyivät siihen kun voimat loppuivat ja kaveri pudotti painot melkein ylhäältä asti lattialle, no siinähän oli tietenkin ne neljä muuta nuorta siinä ringissä vinopenkin ympärillä "ihailemassa" tätä kaveria ja suorituksen päätyttyä ne kaikki marssivat taas jonossa ulos salilta.

Perkele vai on täällä muitakin Imatralaisia.
Onhan täällä;). Mutta joo. Urheilutalon salin vatsarutistuslaitteessa otekahvat on melko huonosti kiinni ja ne pyrkii liukumaan pois paikoiltaan kun niistä pitää kiinni. No olin sitten siinä vieressä venyttelemässä, kun yhtäkkiä kuuluu rymähdys ja laitteessa treenannut lentää pois laitteesta. Se on kiva, kun jalat on siinä alhaalla kiinni ja yhtäkkiä lipeää ote ylhäältä ja paino vetää koneen takaisin ylös niin voi arvata miten siinä käy. Ei ollut muuten eka kerta kun toi on tapahtunut. En vain aikaisemmin sattunut noin lähelle.
Oikeestaan toi on aika perseestä jos joutuu pelkäämään henkensä puolesta treenatessa.

ja missä on komedia
Taivutetaan sitten ratakiskosta:
Kuvittele ympärillesi pienehkö verovaroilla ylläpidetty sali. Tyypillinen naiskävijä on Irma. Irma ei tee perusliikkeitä tai punnerrusliikkeitä ja hauiskääntö 2kg käsipainoilla on liikaa. Irma tykkää laitteista, etenkin jos niissä voi istua. Reidenlähentäjiä, -loitontajia, -ojennuksia ja -koukistuksia. Ainoat yläkeholle tehtävät liikkeet ovat kiertopenkki ja ylätalja. Ylätaljaa tehdään eteen navan tasolle asti painaen. Käytetty paino on sitä kokoluokkaa, että Irma jaksaisi sen ojentajapunnertaakin. Mutta sitten tulisi isot rumat lihakset. Hyi, yäk. Irma tahtoo kiinteytyä, ei lihaksia ja hikoilu pilaisi meikin. Laihtuakseen Irma ja hänen kaverinsa Maire polkevat kuntopyörää rinnakkain puoli tuntia ennen laitteisiin menoa, juoruten samalla Mikkosten maailmasta yms.

Irma näyttää suoralta putkelta. Maire on hiukan runsasmuotoisampi.

Tälle salille tuleekin yhtäkkiä Jenni. Jenni on nuori ja hyväkehoinen. Ulkomuoto on urheilijamainen. Jenni menee suoraan power-rackin luo ja alkaa tekemään maastavetoa. Irma, Maire ja näiden eri variaatiot katsovat kuin halpaa makkaraa ja rupeavat supattamaan kuorossa.

Tämän tapahtuman näin ensimmäisen kerran elämämässäni ja pidin hyvin huvittavana. Pyydän anteeksi, jos en onnistunut sinua viihdyttämään ja siksi muokkaan tarinan sinua miellyttävämpään muotoon:

"ja sit niinq kaikki äijät meni sen kissan luo niinq antaa neuvoja 'hei sä teet ton väärin' ja kulki rinta pystyssä ja tsiikas sen persettä ja sit se tyttö huus niille et et v-ttux mun persettä kyyläätte ja ne meni ihan noloix ja lähti pois"

Taivutetaan sitten ratakiskosta:
Kuvittele ympärillesi pienehkö verovaroilla ylläpidetty sali. Tyypillinen naiskävijä on Irma. Irma ei tee perusliikkeitä tai punnerrusliikkeitä ja hauiskääntö 2kg käsipainoilla on liikaa. Irma tykkää laitteista, etenkin jos niissä voi istua. Reidenlähentäjiä, -loitontajia, -ojennuksia ja -koukistuksia. Ainoat yläkeholle tehtävät....

En kyllä vieläkään tajunnut mikä tässä on hauskaa? :confused: Koita vaihtaa salia niin homaat maven olevan ihan nomaalia.

Salikomediaa: paikallisella salilla sama naapuri jäi viime viikolla neljännen kerran tangon alle. Ekat pari kertaa se jäi vinopenkkiin jumiin ja nyt tasapenkkiin. Rohkea jätkä. Aina lataa maksimit tankoon ja nostelee yksin ilman varmistajaa niin kauan että jää jumiin. Ja taas on lähitreenareilla kiire nostaa painot pois ennen kuin äijä kuristuu.

... Irma tykkää laitteista, etenkin jos niissä voi istua. Reidenlähentäjiä, -loitontajia, -ojennuksia ja -koukistuksia...
Laihtuakseen Irma ja hänen kaverinsa Maire polkevat kuntopyörää rinnakkain puoli tuntia ennen laitteisiin menoa, juoruten samalla Mikkosten maailmasta yms.

Irma näyttää suoralta putkelta. Maire on hiukan runsasmuotoisampi.

:lol2:

Tänään salille tuli veljekset isoveli 18-20 ja pikkuveli 15-17 ja heti ryntäsivät penkin kimppuun, no pikkuveli otti muutaman kerran lämpöä pelkällä tangolla ja sitten 60 kiloa tankoon ja isoveljen vuoro, pikkuveli kysyi vedätkö 5x5 vai 3x12 ja isoveli vastasi 4x12, sitten se sai hikisen kympin ja perään pikkuveli rykäs ykkösen ja isoveli tuli siihen tulokseen että sittenkin korotetaan ja vetivät siinä ykkösiä jollain 60 ja 70 kilon väliltä, sen jälkeen pikkuveljen painostuksella korotettiin 70 kiloon, ensin pikkuveli yritti ykköstä ja isoveljen sarjassa kolmonen teki jo tiukkaa ja sitten puski vielä juuri ja juuri nelosen ja sitten pikkuveli vetäs tangon takas räkkiin ja sitten isoveli huusi tälle että VITUN PELLE, OLIS MENNY VIELÄ YKS, VOI VITTU!!! Ja sen jälkeen kuului noin 10sek. välein VHITTU! parin minuutin ajan ja pikkuveli sai vähän väliä kuulla tästä. Siinä jäi kyllä meikäläisen vatsasarja kesken totaalisen repeämisen vuoksi, oli kyllä sen verran koominen tilanne. Ja isoveljen "toivuttua" tästä ottivat 2 sarjaa käsipainoilla hauista ja lähtivät menemään.

Ja toinen tapaus noin vuoden takaa:

Salin yhteydessä on liikuntasali eli käytävän toisella puolella jossa oli ohjattu kuntonyrkkeilytunti tai joku muu liikuntatunti, no sieltä sitten tunnin päätyttyä saliin ravaa jonossa 5 noin 16-18 vuotiasta joista yksi tyttö, ja kaveri joka johti tätä kööriä meni vinopenkille ja otti 15-20 kilon kässärit ja sitten duunaili siinä noin minuutin verran vetoremmejä niihin ja kun ne oli saatu niin hän teki 2 sarjaa huonolla teknikalla ja molemmat päättyivät siihen kun voimat loppuivat ja kaveri pudotti painot melkein ylhäältä asti lattialle, no siinähän oli tietenkin ne neljä muuta nuorta siinä ringissä vinopenkin ympärillä "ihailemassa" tätä kaveria ja suorituksen päätyttyä ne kaikki marssivat taas jonossa ulos salilta.

:hyvä::hyvä::D loistavaa

Salille tuli yks päivä pari alle 15-vuotiasta kaverusta tekemään penkkiä, ykkösiä tietenkin ilman lämmittelyjä. Toinen kaveri meni tangon alle ja toinen tangon taakse varmistamaan, jopa kamera oli mukana näillä. Tangossa oli 50 kiloa. Kuten odottaa saattaa, tanko ei noussut ja varmistaja alkoi pystysoutaa painoja ylös. Valitettavasti "varmistajan" taidot eivät olleet vielä hioutuneet huippuunsa ja hän yliarvioi oman painonsa tankoon + levypainoihin nähden. Varmistajan painopisteen yllättäen muuttuessa, varmistaja kaatui munat edellä penkkaajan ja tangon päälle. Varmistaja kierähti lattialle tangon kanssa. Lukkoja ei ollut ja kamala metelihän siitä syntyi, kun levypainot tippuivat tangon toisesta päästä pois. Koska tangon toinen puoli oli nyt tyhjä ja toinen vielä täysi, tanko keikkasi yllättäen vielä toiselle puolelle, jälleen mahtavat ryminät. Pahastihan tuossa olisi voinut käydä, mutta ilmeisesti vahingoilta säilyttiin, sillä molemmat pojista nauroivat tilanteelle. Kohtaus oli nopeasti ohi.

Toinen tarina toiselta salilta. Ei ihan yhtä hauska mutta aika vaarallinen. Salilla penkki ja vinopenkki ovat täysiä susia molemmat. Takaraudat ovat niin lyhyet, että välillä hirvittää palauttaa tankoa tukiraudoille. Pelottaa, että joskus tanko menee rautojen yli. Lisäksi raudat meinavat hieman joustaa taaksepäin, minkä takia tanko helposti pomppaa takaisin. Yksi vahva jamppa teki vinopenkkiä ja alkoi viedä tankoa takaisin rautoihin, muttta hänen epäonnekseen tangon toinen puoli meni rautojen yli. Tyyppi sai sit sompailtua painon lattiaan asti. Varmaan aika kovaa teki olkapäille. Tilanne meni niin nopeasti, että en kerennyt mennä auttamaan.

vituttaa olla hyvä jätkä joka ottaa ympäristönsä ja muut ihmiset huomioon mutta vittu juuri koskaan en saa mitään takaisin!

esimerkkejä:
frendillä on vapaa-ajallaankin firman duuniauto käytössään, tankkailee bensakortilla työpaikan laskuun ja ei luonnollisesti maksa mitään vakuutusmaksuja etc. no nyt kaveri menetti korttinsa ja vonkaa multa kyytiä joka vitun paikkaan omia asioitaan hoitamaan. jos kieltäydyn, vetoaa hän siihen että on useasti mua kuskannut esim yhteisellä salimatkalla. Vittu mulle ei kukaan maksele autoni käyttökustannuksia ja vähät pennosetkin revin työn teolla opiskelujen ohella!

Eilen illalla taasen muijan (elän kaukosuhteessa) kanssa jauhettiin koneella ja bella lähti käymään kaupassa. no minä sillä välin päätin pyörähtää kaverin luona sumpilla. muija siinä sitten pommitteli jo tekstaria että pitäisi pikkuhiljaa takaisin kotia tulla koneelle päivystämään ja hänelle seuraa pitämään (muija ei kyllä kerennyt yhtään odottamaan mua). kotiin palattuani naikkonen sitten ilmoittaa lähtevänsä ystävättärensä luo iltaa istumaan! kello oli jo sen verran etten enää itse viitsinyt takaisin kaverin luo tunkea koska tänä aamuna kello herätti 7 duuniin..olipa kiva "koti-ilta" muijan kanssa. bella tiesi kyllä tekevänsä kusiset ja pahoitteli sitä mutta puolusteli tekoaan sillä ettei ole ennättänyt ystäviään tapaamaan.. tavallaan ymmärrän mutta vituttaa silti

ei muuta tällä kertaa..melkein olisi sopinut tämäkin avautuminen pienet mutta ah niin ärsyttävät asiat -topiciin
edit: ja nyt jos ystävät ja tuttavat sattuvat tämän lukemaan niin toivottavasti tunnette pienen piston sydämessänne mikäli siihen aihetta on..raja se mullakin jossain vaiheessa vastaan tulee..

:hyvä::hyvä::D loistavaa

Salille tuli yks päivä pari alle 15-vuotiasta kaverusta tekemään penkkiä, ykkösiä tietenkin ilman lämmittelyjä. Toinen kaveri meni tangon alle ja toinen tangon taakse varmistamaan, jopa kamera oli mukana näillä. Tangossa oli 50 kiloa. Kuten odottaa saattaa, tanko ei noussut ja varmistaja alkoi pystysoutaa painoja ylös. Valitettavasti "varmistajan" taidot eivät olleet vielä hioutuneet huippuunsa ja hän yliarvioi oman painonsa tankoon + levypainoihin nähden. Varmistajan painopisteen yllättäen muuttuessa, varmistaja kaatui munat edellä penkkaajan ja tangon päälle. Varmistaja kierähti lattialle tangon kanssa. Lukkoja ei ollut ja kamala metelihän siitä syntyi, kun levypainot tippuivat tangon toisesta päästä pois. Koska tangon toinen puoli oli nyt tyhjä ja toinen vielä täysi, tanko keikkasi yllättäen vielä toiselle puolelle, jälleen mahtavat ryminät. Pahastihan tuossa olisi voinut käydä, mutta ilmeisesti vahingoilta säilyttiin, sillä molemmat pojista nauroivat tilanteelle. Kohtaus oli nopeasti ohi.
Tää laittoi kyllä hymyilyttämään. Ihmettelen, jos olet pystynyt olemaan tilanteessa asiallisesti ja nauramatta. :lol2:

--vonkaa multa kyytiä joka vitun paikkaan omia asioitaan hoitamaan. jos kieltäydyn, vetoaa hän siihen että on useasti mua kuskannut esim yhteisellä salimatkalla. --

Eilen illalla taasen muijan (elän kaukosuhteessa) kanssa jauhettiin koneella ja bella lähti käymään kaupassa. no minä sillä välin päätin pyörähtää kaverin luona sumpilla. muija siinä sitten pommitteli jo tekstaria että pitäisi pikkuhiljaa takaisin kotia tulla koneelle päivystämään ja hänelle seuraa pitämään (muija ei kyllä kerennyt yhtään odottamaan mua). kotiin palattuani naikkonen sitten ilmoittaa lähtevänsä ystävättärensä luo iltaa istumaan!

Nyt hei vähän ryhtiä siihen touhuun. Hape perkele! Miten vaikee on sanoo sille kaverille, että "mulla ei nyt oo varaa tai aikaa kuskaa sua, kato kun mulla ei mitään bensasponssii niinku sulla oli. Paitsi ehkä jos heität bensarahaa" Jos ite haluut lähtee kuskaan, ei siinä mitään, mutta ei sun tarvii tehä kavereiden mieliks asioita, joiden tekeminen vituttaa. Turha niistä täällä on kitistä jälkeenpäin, kun ihan hyvin oisit voinu toimii toisin.

Ja toi muija. Musta näyttää siltä, että se testailee vetovoimaansa ja valtaansa suhun ja että miten sä oot tossun alla. Ja hyvin ootkin! Muijan tarvii vaan sanoo niin jätkä lähtee istuun perjantai-iltaa koneelle. Toi vielä kruunasi kaiken, että sitten se lähteekin saman tien viettämään omaa pe-iltaansa muualle. Ei millään pahalla, mutta aika monesti tommosissa jutuissa jätkä saa kenkää, kun muija kyllästyy siihen että saa jätkältä kaiken mitä haluaa eikä mammanpojassa oo mitään haastetta. Useimmat naiset haluu miehen, jolla on oma tahto ja joka joskus osaa sanoa ei (, en lähe, mul on nyt muita suunnitelmii, nähään huomenna mesessä. Ai ei sovi, no prob, joku toinen päivä sit).

joo siis muija ei todellakaan saa kaikkea sormia napsauttamalla :D mutta sen kerran kun erehdyin sen mieleen jotain tekemään niin tässä on tulos. eli näköjään vaan suitset kireällä takaisin. ja mitä tuohon kaveriin tulee niin hetken luulin että aikuinen ihminen ymmärtäisi itse asian mutta ei näköjään.

mutta eipä tässä, osaan minäkin mulkku olla ;)

ja tähän voisin itse taas yhtyä. Koska en ryyppää joka helvetin ilta ni mulle ei sitte kukaan kyllä soitakaan. Miks mä rälläisin joka viikonloppu molempina päivinä? Ei pysty tajuumaan. Sen kyl tajuan jossei mulle viittitä soittaa kun aina kieltäydyn. Jotkut voi väittää et tää on seurausta siitä ku mulla on muija, mutta jumankekka sentää, jos tolla naapurin pasianssillakin olis muija ni aika paljon rauhoittuis baareissa juokseminen. Sit joku pälli viel tulee arvostelemaan mun ja muijan suhdetta huonoksi, vaikka itse pettää omaa muijaansa. Muijakin paino semmosta henkilöä laivalla, että olisin varmaa saanu 200e vihjepalkkiota Seiskalta jos olisin kertonu. Mutta ei mua kiinnosta. Silti vaa paska sataa niskaan. Ja tää kaikki vitutus on vaan alkoholin seurausta. Lopettaisivat jossei osata sitten olla kunnolla.

Niin ja mulla on tylsää. On mulla sentää kaks truefrendiä vielä, toisen kanssa tänää illalla kaupungille. Selvänä ja takaan, että ihan yhtä kivaa on näinkin.

Back
Ylös Bottom