Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"
Saatanan rakki!
Siis se juoksee yhdet rappuset ja sitten kujeillen jää odottamaan? Vai näyttääkö kipeältä? Kasvavan koiran lonkille ei tee muutenkaan hyvää kulkea rappusia, varsinkaan ison koiran. Koirasi on siis fiksumpi kuin tiedätkään!
Harmittaa ja suututtaa mielettömästi. Oltiin tänään vanhempien kanssa jyväskylässä ja....
Meillä oli labbis 13 vuotta ja välillä piti myös rappusia kävellä. Eipä nuo askelmat koskaan sille hyvää tehnyt ja muutaman kerran liukastelikin pahanlaisesti :(Silloin kun se on innoissaan niin saattaa mennä ne ekat rappuset kunnes huomaa mitä on tekemässä. Kyllä me se kannettiin ensimmäiset 5 kuukautta juuri lonkkien takia ja sen jälkeen käveli itse noin kuukauden kunnes rupesi oikkuilemaan. Taitaa olla jonkinlainen uhma päällä kun ei halua tulla lenkiltä sisälle? Ongelmana on että emäntä ei kohta jaksa kantaa kun koiralla on jo painoa 25 kiloa.
Vittu!!!
Vois käydä ampumassa jonkun niin helpottais varmaan tää vitutus edes pikkusen, saatana.
Huuto.netissä on vaivaiset 530 myynti-ilmoitusta madonnan lipuista. :D Saavat varmaan vähintään kaksikertaisina rahansa takaisin.Konserttilipputrokarit netissä. Hajotkaa niihin lippuihinne ja jääkööt kaikki liput teille käsiin.
Periaatteestakaan en osta yhtään kiskurihintaista lippua keneltäkään persläveltä, joka niitä lippuja hamstraa nimenomaan vain ja ainoastaan myyntitarkoitukseen.
Tääny ei tapahtunu salil mut muutenvaa hauska juttu jolle tuli hajottuu iha vitusti tunnil.
Eli meil o semmone vähä tukevampi naisopettaja. Se sit alko siin selittää jotai et keskitytää enemmä bodaamisee ku kouluun. Sit se huomas frendin juomapullon ja alko selittää et "mitä ihmeen kreatiinei te vedätte ym" Kysyinpä silt sitte huviksee et "Käytätsä ite kreatiinii" Siihe se sit vastas "Näytäksmä silt et käyttäisin kreatiinii"
Tuli naurettuu naama punasena siin aika kaua![]()
Perkele
Pokasin lauantaina yhden muijan baarista ja menin sen luokse yöksi, minun mielestä se silloin kun olin kohtuu tuubassa vaikutti todella kauniilta naiselta. Nyt kun tuli työpaikan käytävällä (tämäkin vituttaa ihan älyttömästi, sillä en ole sitä ennen nähnyt täällä ja nyt tajusin, että näen sitä varmaan päivittäin) vastaan, huomasin ettei se mikään kaunotar ollutkaan. Nyt on hävetys ja morkkis. Onneksi se oli sentään hyvä panemaan.
. Kauniiden naisten ei tartte, riittää että ne makaa lahnana.Joo kato rumien naisten on pantava parastaan pannessaan (:hyvä. Kauniiden naisten ei tartte, riittää että ne makaa lahnana.