Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

voi prkl. käännän subille että frendit alkaa niin siellähän on alkanu taas joku paskahomosarja pyörimään :itku:

Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"

Saatanan rakki!

Siis se juoksee yhdet rappuset ja sitten kujeillen jää odottamaan? Vai näyttääkö kipeältä? Kasvavan koiran lonkille ei tee muutenkaan hyvää kulkea rappusia, varsinkaan ison koiran. Koirasi on siis fiksumpi kuin tiedätkään!

Konserttilipputrokarit netissä. Hajotkaa niihin lippuihinne ja jääkööt kaikki liput teille käsiin.
Periaatteestakaan en osta yhtään kiskurihintaista lippua keneltäkään persläveltä, joka niitä lippuja hamstraa nimenomaan vain ja ainoastaan myyntitarkoitukseen.

Harmittaa ja suututtaa mielettömästi. Oltiin tänään vanhempien kanssa jyväskylässä ja siinä sitten jotkut juuri 18 täyttäneet pojanklopit söivät mäkkärin ruokaa vanhempiensa bemarissa ja heittelivät roskia ulos maahan ihan huoletta. Siinä sitten äitini suivaantui ja mainitsi auton ikkunasta pojille, että nostakaas kuulkaa roskanne. Takaisin tuli keskisormea ja lähdettyämme liikenteeseen pojat seurasivat vielä huvittavasti isänsä bemarilla meitä pitkän matkan ja kurvasivat viileästi ohitsemme kun pysähdyimme, kiihdyttäen siten, että vaaransivat kaikki läsnä olevat ihmiset kauppakeskuksen pihalla.. Mää oon rauhan mies, mutta siinä vaiheessa kun poika kiihdytti kauppakeskuksen pihassa tuon kaiken jälkeen todella rankasti ja oli vaaraksi kaikille, teki mieli etsiä ne hipit käsiin ja repiä niiltä päät irti. Eihän nyt perkele tuollaisesta käytöksestä tule mitään. Roskataan, näytetään vanhemmille ihmisille keskisormea, hurjastellaan ja ollaan vaaraksi muille. Teki niin mieli mennä vääntämään se kuski selkärangasta lukkoon ja antaa kavereillensa opetus. On se nyt kun ei niinkun perus järkeä ole ja vielä sellasia keppejä olivat klopit, että olisivat nyt vaan jättäneet bemarin isälleen ja menneet vaikka salille ja syöneet kunnon ruokaa, eikä mitää mäkkärin rasvaa. :curs: damned kun turhauttaa, sitä tajuaa aina välillä kuinka tyhmiä ihmiset onkaan.

^

Oisit ottanut rekkarin ylös ja soittanut poliisille tosta ajotyylistä tai sitten soittanut sille bemarin omistajaiskälle ja antanut palautetta poikien käytöksestä.

Siis se juoksee yhdet rappuset ja sitten kujeillen jää odottamaan? Vai näyttääkö kipeältä? Kasvavan koiran lonkille ei tee muutenkaan hyvää kulkea rappusia, varsinkaan ison koiran. Koirasi on siis fiksumpi kuin tiedätkään!

Silloin kun se on innoissaan niin saattaa mennä ne ekat rappuset kunnes huomaa mitä on tekemässä. Kyllä me se kannettiin ensimmäiset 5 kuukautta juuri lonkkien takia ja sen jälkeen käveli itse noin kuukauden kunnes rupesi oikkuilemaan. Taitaa olla jonkinlainen uhma päällä kun ei halua tulla lenkiltä sisälle? Ongelmana on että emäntä ei kohta jaksa kantaa kun koiralla on jo painoa 25 kiloa.

Harmittaa ja suututtaa mielettömästi. Oltiin tänään vanhempien kanssa jyväskylässä ja....

Mulla keittää niin kovaa jo siitä kun luin sun juttusi että voi perkele! Tuollaset teinit pitää vaan kylmästi repiä autosta ja hakata, ei ne muuten opi.

Silloin kun se on innoissaan niin saattaa mennä ne ekat rappuset kunnes huomaa mitä on tekemässä. Kyllä me se kannettiin ensimmäiset 5 kuukautta juuri lonkkien takia ja sen jälkeen käveli itse noin kuukauden kunnes rupesi oikkuilemaan. Taitaa olla jonkinlainen uhma päällä kun ei halua tulla lenkiltä sisälle? Ongelmana on että emäntä ei kohta jaksa kantaa kun koiralla on jo painoa 25 kiloa.
Meillä oli labbis 13 vuotta ja välillä piti myös rappusia kävellä. Eipä nuo askelmat koskaan sille hyvää tehnyt ja muutaman kerran liukastelikin pahanlaisesti :(

Harvoinpa nuo koirat menemistään vastustavat ainoastaan vittuilutarkoituksessa. Alaspäin mennään tietysti vauhdilla, kun rakko huutaa helpotusta ja ulos on kiva päästä. Takaisintullessa sitten suojellaan lonkkia ja tassuja, koska ne rappuset eivät tee hyvää koiralle. Jos ei teillä ole hissiä käytössä niin hitaasti ja kärsivällisesti ne rappuset ylös, eikä ainakaan repimällä.

Konserttilipputrokarit netissä. Hajotkaa niihin lippuihinne ja jääkööt kaikki liput teille käsiin.
Periaatteestakaan en osta yhtään kiskurihintaista lippua keneltäkään persläveltä, joka niitä lippuja hamstraa nimenomaan vain ja ainoastaan myyntitarkoitukseen.
Huuto.netissä on vaivaiset 530 myynti-ilmoitusta madonnan lipuista. :D Saavat varmaan vähintään kaksikertaisina rahansa takaisin.

Jalka turpos yhtä äkkiä. Lääkäri ei löytänyt mitään syytä, miksi näin. On niin saatanan kipeä. Kepeillä mennään ! Ikinä ei ole jaloissa ollut mitään vikaa. En toivo tätä kenellekkään. Vittu saatana.
Ja sit vielä käy vituttamaan nämä saatanan lippu dokarit. Ne pitäis yksitellen lopettaa. Ovat sen verran persereikä kanssaa.:curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs::curs:

Vihaan mun nykyistä työpaikkaa. Yrittäny saada uusia töitä toisesta kaupungista ties kuinka pitkään mutta ei tunnu tärppäävän. Ei ole kiva herätä aamulla ja miettiä, että "Ei helvetti taas pitää mennä töihin". Otin tän duunin kun ei ollut muutakaan tarjolla.
Toisaalta hävettää valittaa kun on edes töitä. Joillakin ei ole. Haluun pois täältä!

Tääny ei tapahtunu salil mut muutenvaa hauska juttu jolle tuli hajottuu iha vitusti tunnil.

Eli meil o semmone vähä tukevampi naisopettaja. Se sit alko siin selittää jotai et keskitytää enemmä bodaamisee ku kouluun. Sit se huomas frendin juomapullon ja alko selittää et "mitä ihmeen kreatiinei te vedätte ym" Kysyinpä silt sitte huviksee et "Käytätsä ite kreatiinii" Siihe se sit vastas "Näytäksmä silt et käyttäisin kreatiinii"

Tuli naurettuu naama punasena siin aika kaua :hyper:

Rock on!

Perkele

Pokasin lauantaina yhden muijan baarista ja menin sen luokse yöksi, minun mielestä se silloin kun olin kohtuu tuubassa vaikutti todella kauniilta naiselta. Nyt kun tuli työpaikan käytävällä (tämäkin vituttaa ihan älyttömästi, sillä en ole sitä ennen nähnyt täällä ja nyt tajusin, että näen sitä varmaan päivittäin) vastaan, huomasin ettei se mikään kaunotar ollutkaan. Nyt on hävetys ja morkkis. Onneksi se oli sentään hyvä panemaan.

Perkele

Pokasin lauantaina yhden muijan baarista ja menin sen luokse yöksi, minun mielestä se silloin kun olin kohtuu tuubassa vaikutti todella kauniilta naiselta. Nyt kun tuli työpaikan käytävällä (tämäkin vituttaa ihan älyttömästi, sillä en ole sitä ennen nähnyt täällä ja nyt tajusin, että näen sitä varmaan päivittäin) vastaan, huomasin ettei se mikään kaunotar ollutkaan. Nyt on hävetys ja morkkis. Onneksi se oli sentään hyvä panemaan.

Joo kato rumien naisten on pantava parastaan pannessaan (:hyvä:). Kauniiden naisten ei tartte, riittää että ne makaa lahnana.

Joo kato rumien naisten on pantava parastaan pannessaan (:hyvä:). Kauniiden naisten ei tartte, riittää että ne makaa lahnana.

Joo, mutta ei se ollut silloin ruma kun olin juonut neljä kaljaa, pari breezeriä kuusi Cuba libreä, neljä jallukolaa, muutaman kossubatteryn ja jokusen fisun, eli turhaan se esitti, mä olisin varmaan pannut Tuksuakin tuossa käyrässä.

Toi kauniin muuttuminen rumaksi on muuten aivan hirveää, tähän asti elin luulossa että se oli ollut kaunis nainen, nyt selvinpäin valosassa maailma näytti aivan eriltä. Ei se nyt ruma ollut, mutta ei se ollut se prinsessa joka se oli silloin yöllä. Onneksi olin kuitenkin sen verran pelimies, että häivyin aamulla ennenkuin se oli herännyt ja näin pyrin säilyttämään päässäni illuusion kauniista naisesta.

Back
Ylös Bottom