Väsyttää kokoajan vaikka ei tuu ku nukuttua, ei jaksais oikein mikään kiinnostaa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa vikaa Rahikaisella.Asiat perjaatteessa hyvin, mutta mikään ei tunnu kiinnostavan. Ei sitten vittu mikään. Huoh.
Käy sanomassa niille, että lopettaa sen kolistelun ja mekastamisen. Siis tähän tapaan (kelaa suoraan kohtaan 3:25):
http://www.youtube.com/watch?v=mmENZlz_-Io
mut pitäs varmaa mun näyttää niille mun pala, varmasti loppuis koko ketjujen käyttö :DMillä ihmeen saleilla tuollaisia talipäitä liikkuu, kun vastaavia juttuja näkee täällä useinkin ja livenä en ole tuollaisiin törmännyt kertaakaan? Siis neuvojia olen toki nähnyt, mutta kyllä mulle on ne neuvot aina tultu tarjoamaan pääpiirteissään ihan asialliseen ja ystävälliseen sävyyn riippumatta siitä, onko itse neuvoissa sitten ollut järkeä vai ei.
Sama vituttaa muakin hiukan. Sohvalta jääkaapille ja syke on 300. Intissä, jonka kävin vasta -07 vedin cooperissa hädin tuskin samat tulokset kuin yksikön läskit. Juuri ja juuri 2200 m, joka oli alaraja. Taisin saada viisi sydänkohtausta sen jälkeen.Yleiskunto, voi luoja.
Yleiskunto, voi luoja.
Pari kk. sitten loppu tupakointi, mutta silti vielä salireissun jälkeen sohvalle kuin halvaantuneena.
Haluaisin, ja joskus teenkin, kunnon aamulenkin ennen aamupalaa, mutta usein se tarkoittaisi, että salireissu saisi jäädä.
Tiedän, lisää sitä vitun cardiota!
Salin hyperaikakauden kuntopyöräkin vittuilee mulle: "Pidä nyt vittu ne käpäläs niissä oikeissa kohdissa että saadaan nauraa sun sykkeelle" ja "Polje nopeempaa, tolla vauhdilla ei sun läskimaha pienene".
Kohta pahoinpitelen sen vehkeen.
Sama vituttaa muakin hiukan. Sohvalta jääkaapille ja syke on 300. Intissä, jonka kävin vasta -07 vedin cooperissa hädin tuskin samat tulokset kuin yksikön läskit. Juuri ja juuri 2200 m, joka oli alaraja. Taisin saada viisi sydänkohtausta sen jälkeen.
No, sen siitä saa kun kymmenen vuotta kaikki liikunta mitä teet, on anaerobista, eli salitreeniä. Polkupyörällä tuli liikuttua paikasta toiseen, siihen asti kun hankin ekan auton kolmisen vuotta sitten. Ei se kunto silti sen ihmeellisempi ollut kuin nykyään. Paska se on ollut aina.
Kaikki volyymitreenit salilla saa ainakin unohtaa. Kerran kokeilin kyykyssä jotain volyymin tapaista ja kolmen sarjan jälkeen meinasin kuolla. Lihaksissa ei tuntunut yhtään, mutta keuhkot huusi apua.
Pitäisi varmaan tehdä asialle jotain muutakin kuin pari kertaa viikossa käydä kävelylenkillä tai luistelemassa tai vastaavaa.
Ei kai tähän tarvi muutaku linkin:
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2009/02/796586
Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"
Saatanan rakki!
Vituttaa kun meidän 6kk labradori on päättänyt että se ei enää kävele rappusia ylöspäin, alas kylläkin. Asutaan siis kerrostalossa. Voisin vielä sulattaa tätä jos sillä olisi esim. joku paikka kipeänä, mutta kun tiedän että se vain vittuilee. Tiedän tämän koska aina silloin tällöin se juoksee siihen ekalle tasanteelle kunnes muistaa että: "Ai niin joo, enhän mä kävele näitä"
Saatanan rakki!