Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Viisaudenhammas poistettiin keskiviikkona. Nyt perjantai iltana sitten alko leikkauskohta vuotamaan verta ja tässä on kohta 5h yritetty hyydytellä sitä ilman minkäänlaista tulosta. Kele...

Mustalaiset. Yleensäkkin heidän koko asenteensa vituttaa. Tänään yksi alle 10v mustalais poika vahvisti käsitystäni heistä, kun tämä sanoi keski-ikäiselle naiselle: "Haluutko morasta kylkeen?"

Hienoja ihmisiä. Suurimman osan voisi hävittää mun puolesta maapallolta.

Mustalaiset. Yleensäkkin heidän koko asenteensa vituttaa. Tänään yksi alle 10v mustalais poika vahvisti käsitystäni heistä, kun tämä sanoi keski-ikäiselle naiselle: "Haluutko morasta kylkeen?"

Kakara.. :david:

Kerran viime kesänä näin keskustassa, kun japanilaisauto täynnä mustalaisia se perinteinen vaatetus päällä kaartaa tienvarsiparkkiin. Nainen takapenkiltä avaa auton takaoven ja nostaa n. 5-vuotiaan pojan ulos housut kintuissa, ja poika kusee siihen tienvarsiparkin tien puolelle. En olisi edes voinut kuvitella, että kukaan suomalainen tekis samoin. Mä en ainakaan kehtais kusettaa mun kersaa (jos olis) keskustassa autotiellä.

Mannet juu, tulee mieleen kerta kun huoltoasemalla jätkä (manne) tilannu hotdogin tjsp, nooh syötyään heittää tylysti roskat lattialle ja kävelee ulos. Vittu polvea naamaan!

Kerran eräällä huolto asemalla käräytin manne akan myyjälle pöllimisestä. Näin ikkunan kautta kuinka tämä paskanaama heitti karkki pusseja hameen sisään. Menin sitten sanomaan siitä myyjälle, jonka jälkeen käytiin seuraava vuoro puhelu. b= Biroo m=myyjä

b= Noi mustalaiset nyysi teiltä karkkia
m= No, täytyy varmaan soittaa pomolle
b= Miks et soita poliisille?
m= Ei niitä kuitenkaan kiinnosta
b= *mutinaa/kiroomista*

b= No, koska ette tehnyt mitään asian eteen, niin sovitaanko että mäkin nappaan tuosta iltapalaksi batteryn ja patongin, ettekä te sano siihen mitään?
m=....

Lähdin ulos sadattelemaan kun sapetti niin perkeleesti. Ei voi poliisien soittaminen olla niin vaikeaa. Ja vaikka kyse olisi ollut pelkästä suklaapatukasta, niin silti olisi voinut ihan periaatteesta soittaa poliisille, että ne loiset olisivat jääneet kiinni.

Kerran eräällä huolto asemalla käräytin manne akan myyjälle pöllimisestä.
...m= Ei niitä kuitenkaan kiinnosta

Valitettavasti jos on yksin tai vaikka kaksinkin töissä, niin ei ole välttämättä resursseja odottaa poliisia varasta seuraten - kun se poliisin tulo voi sitten kestää sellasen tunnin tai ylikin.

Valitettavasti jos on yksin tai vaikka kaksinkin töissä, niin ei ole välttämättä resursseja odottaa poliisia varasta seuraten - kun se poliisin tulo voi sitten kestää sellasen tunnin tai ylikin.

Jep jep, ja sitten jos varastellaan, niin ei kuitenkaan kannata tehä mitään? Seisoskella ja katella?

Itelläkin on vähän semmonen kuva, että ne ei kovin helpolla soita jepareita. Esimerkkinä voin sanoa, kun eräs puliveivari käveli kahen mäyräkoiran kanssa kassan ohi ja ulos smarketista. Hengailtiin siinä ovien vieressä niin hetken päästä tuli myyjä ja kysy meiltä, että ollaanko nähty vahempaa miestä kahen mäyriksen kanssa, niin sanottiin että se meni tuonne. Myyjä läks pyörimään siihen suuntaan ja hetken päästä tuli takas yhen mäyriksen kanssa.

Itelläkin on vähän semmonen kuva, että ne ei kovin helpolla soita jepareita. Esimerkkinä voin sanoa, kun eräs puliveivari käveli kahen mäyräkoiran kanssa kassan ohi ja ulos smarketista. Hengailtiin siinä ovien vieressä niin hetken päästä tuli myyjä ja kysy meiltä, että ollaanko nähty vahempaa miestä kahen mäyriksen kanssa, niin sanottiin että se meni tuonne. Myyjä läks pyörimään siihen suuntaan ja hetken päästä tuli takas yhen mäyriksen kanssa.
Reilu kaveri, antoi sentään toisen takaisin. Röyhkeämpi olisi pitänyt senkin itsellään.

Kaksi niitä myyjiä kyllä oli. Olisivat vaikka ottanut edes niiden auton rekkarin ylös ja ilmoittanut sen poliiseille.

Tuo on totta. Mä otin kantaa yleisesti. Vaikka ne varastetut kamat sais siinä puhumalla takaisin tms, niin varkaushan se on kuitenkin ja järkevää olis soittaa ne poliisit. Mutta vaikka itsekin olen näin tehnyt joskus, niin viikon päästähän se sama tyyppi on siellä taas varastelemassa. Melkein helpommalla pääsee kun antaa porttikiellon (siirtyvät sitten seuraavan paikan riesaksi...).

Jep jep, ja sitten jos varastellaan, niin ei kuitenkaan kannata tehä mitään? Seisoskella ja katella?

En mä tästä mitään puhunu, että vaan seisoskeltaisiin. Puhuin poliisien soittamisesta. Aina ei myöskään puhuminen auta ja muu lähestyminen ei oo mahdollista tai järkevää.

Kerran viime kesänä näin keskustassa, kun japanilaisauto täynnä mustalaisia se perinteinen vaatetus päällä kaartaa tienvarsiparkkiin. Nainen takapenkiltä avaa auton takaoven ja nostaa n. 5-vuotiaan pojan ulos housut kintuissa, ja poika kusee siihen tienvarsiparkin tien puolelle. En olisi edes voinut kuvitella, että kukaan suomalainen tekis samoin. Mä en ainakaan kehtais kusettaa mun kersaa (jos olis) keskustassa autotiellä.

Ite näin samanlaisen tilanteen mutta vaan suomalainen äiti poikansa kanssa...

mut joo joskus mopo iässä oltiin kaverin kanssa kaupassa ja yksi kaveri jäi pihalle siinä sitten odottamaan meitä vähän kauemmas mopoista. hetken päästä paikalle kurvaa joukko mustalaisia kypärä kainaloon ja menoksi..onneks sentää kaveri saa huudettua perään ja ne sitten tiputti kypärän maahan.

Toinen tilanne tapahtui yöllä parkkipaikalla. Mustalainen repi auton sivupeilin irti ja lähti juoksemaan kohti omaa autoa sovitti omaan autoon rikkinäisen peilin tilalle..ei sopinut heitti pois ja lähti karkuun äkkiä.

Uneton yö. Tai no ehtiihän tässä vielä tovin nukkua. Vaan kun ei pysty.
Taitaa olla myös täysikuu, mutta jotain muuta on meneillään. Eilen en saanut nukutuksi edes päiväunia, vaikka olin herännyt töihin kolmen aikaan ja nukkunut nelisen tuntia.

Tapan.

Back
Ylös Bottom