Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

3 vk sitten käveltiin Helsingistä Leppävaaraan kavereitten kanssa baari-illan päätteeksi..Noh tuosta päivästä lähtien vasen isovarvas on ollu kipeä, ja muuttunu sinisemmäks päivä päivältä. Kynnen alle kasvo rakkula joka aiheutti inhottavaa painetta varpaaseen. Äsken puhkasin ja saa nähä pistinkö pahempaan kuntoon. Paljon tuli nestettä...vittu että osaa olla tyhmä. Maanantaina alkaa armeija joten toivon että varvas kuntoutuu tuohon mennessä, kävely ei tunnu mitenkään erityisen hyvältä nyt.

Onko kenelläkään vinkkejä miten saisin hoidettua ton parhaiten? Kylmä vesi teki hyvää, mutta kannattaako vaan lepuuttaa ja antaa olla? Olen kuullut että rakkuloita ei pitäisi puhkoa mutta eihän tyhmä ihminen voi vastustaa kiusausta, eihän?

Lääkäri?

Onko kenelläkään vinkkejä miten saisin hoidettua ton parhaiten?
Annat olla ja kävelet suoraan lääkärin puheille kun pääset intin portista sisälle. Se heittää sulle heti kättelyssä muutaman vapautuksen ja pari buranaa. Muuta siellä ei osatakaan, jos ei osaa vaatia. Siitä on hyvä aloittaa kunnon vemppaputki. Ei moni poika ole ekana päivänä vempassa.

Miten ihmeessä _joiltakin_ insinööreiltä voi puuttua täysin kyky ajatella loogisesti???

Rautalanka ei riitä, pitää vääntää ratakiskosta.

oon miettinyt, että onko vika minussa, että enkö osaa vaan selvittää asioita selkeäksi, mutta kyllä nuo muut sen älyää olivat sitten insinöörejä tai ei!

Miten ihmeessä _joiltakin_ insinööreiltä voi puuttua täysin kyky ajatella loogisesti???

Rautalanka ei riitä, pitää vääntää ratakiskosta.

oon miettinyt, että onko vika minussa, että enkö osaa vaan selvittää asioita selkeäksi, mutta kyllä nuo muut sen älyää olivat sitten insinöörejä tai ei!
Ei ne jaksa yrittää. Ne on kait tottunut saamaan sulta valmiit vastaukset jokaiseen juttuun.

No mut ku ei tajuu mun valmiita vastauksia :( Pitää alkaa sitten vänkäämään ja säätämään ja filosofoimaan. Ja kun nää mun jutut on tyyliä 3+2-1= ? . Ei luulis olevan vaikee käsittää. Viimeistään siinä vaiheessa tulee ongelmia kun ? tiedetään mutta ei tuota ekaa lukua tuossa rimpsussa :david:

VITUTTAA NIIN VITUN ANKARASTI!!

Flunssa

Sydämessä joku hemmetin sivuääni, toukokuussa uudet tutkimukset. Jos on ollu vastaavaa niin kertokaa, lääkärin mukaan voi johtua kovasta rasituksesta, ja kova jalkatreeni oli edellisenä päivänä joten voiko sillä olla osuutta asiaan? No kaveri osasi lohduttaa hyvin, telkkarissa jollain oli kuulemma sivu ääni sydämessä, ja sillä oli kuulemma mato keuhkossa ja kuoli siihen :itku:

En saa laitettua emulaattoreita psp:lle tai gba movie playerille :curs:

Luotettava varmistaja, meinas käydä 100kg kyykyssä pahasti:(

Vielä sekin etten osaa kirjottaa enää tietokoneella, tulee kirjoitusvirheitä ihan kokoajan, ja tästäkin tuli varmaan aika epäselvä viesti.

Vittu ku on aivan armottomasti kaikkea tehtävää, eikä kerkiä tekemään mitään. Sitten yrität tehdä vähän niistä kaikista, etkä vittu saa sitäkään vähää aikaseks. Mua kiinnostaa niin vitusti jotkut runoanalyysit ja kaiken maailman ylimääräset pakolliset skeidat tässä. Jos yrittäisin optimoida aikaa, että pystyisin edes valmistautumaan kirjoituksiin, niin kaikkee paskaa lykitään niskaan. Ei viitti niitä suoritus kesken -merkintöjäkään tuohon tulevaan päättötokariin ottaa.

O: kolme lisätuntia päivään

Sydämessä joku hemmetin sivuääni, toukokuussa uudet tutkimukset.
mullaki sydämmestä kuulemma kuuluu joku sivuääni, sano sillo joskus yläasteella lääkäri ja intissäki sano lääkäri, mut ei kuulemma vakavaa :rolleyes:...ei tota ookkaa kyl sen jälkee tutkittu...en oo ainakaa viel kuollu :D

Vittukun ei tule pokerista taas mitään.
Tänäänkin kädessä 444KK , oli ihan kiva potti niin laitoin suoraan all-in.
Olin jo lähes varma että vieressä istuva sveitsiläinen panostaa jollain kolmosilla ja siks nostaa noin paljon panosta. Eikö mitä ,vittu sillä oli 333AA :david:

e: No niin muuten pitäiskin?? Sitten siinä 10hlö pöydässä oli jollakin vielä parempi käsi.
No se ei sitten vitutakkaan enää niin paljoa..

Kaikki menny päin vittua tänään. Mikään ei onnistu. Aamulla meni koulussa ihan perseelleen. Päivällä sähelsin jotain. Illalla meni harkat vähän niin ja näin. Jäi sormi auton oven väliin ja yks tärkeä lappu hävis tähän illan päätteeks. Voi vittu!

3 vk sitten käveltiin Helsingistä Leppävaaraan kavereitten kanssa baari-illan päätteeksi..Noh tuosta päivästä lähtien vasen isovarvas on ollu kipeä, ja muuttunu sinisemmäks päivä päivältä. Kynnen alle kasvo rakkula joka aiheutti inhottavaa painetta varpaaseen. Äsken puhkasin ja saa nähä pistinkö pahempaan kuntoon. Paljon tuli nestettä...vittu että osaa olla tyhmä. Maanantaina alkaa armeija joten toivon että varvas kuntoutuu tuohon mennessä, kävely ei tunnu mitenkään erityisen hyvältä nyt.

Onko kenelläkään vinkkejä miten saisin hoidettua ton parhaiten? Kylmä vesi teki hyvää, mutta kannattaako vaan lepuuttaa ja antaa olla? Olen kuullut että rakkuloita ei pitäisi puhkoa mutta eihän tyhmä ihminen voi vastustaa kiusausta, eihän?
Ei oo painetta eikä kipua enään. Onneks puhkasin. :dance:

edit. Hups tää kuuluis tonne ''Iloiset asiat''-aiheeseen mutta antaa olla täällä.

Väsyttää ihan helvetisti. Polveen sattuu enemmän kuin koskaan. Housut kutittaa (pesulasta). Lapselliset "ystävät".

Sydämessä joku hemmetin sivuääni, toukokuussa uudet tutkimukset. Jos on ollu vastaavaa niin kertokaa, lääkärin mukaan voi johtua kovasta rasituksesta, ja kova jalkatreeni oli edellisenä päivänä joten voiko sillä olla osuutta asiaan?

Lääkärini mukaan aika monella on sivuääni sydämessä, mutta sitä ei aina edes todeta. Ihan siis vaaraton juttu, mutta itsekin jouduin käymään tarkastuksissa. Mulla todettiin sivuääni silloin, kun olin pitemmän aikaa treenannut melkosen paljon, eli mulla liika rasitus johti tuon toteamiseen. Ei vaivaa mitenkään, kaikillahan (?) sydän välillä muljahtelee välillä, sekin on kuulema normaalia vaikkakin ihan hirveen inhottavan tuntuista...

No worries ;)

Back
Ylös Bottom