Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vitun dicki posti. 2 pakettia ootellu 2 viikkoa, toisesta oon maksanu etukätee jo, ei VIELÄKÄÄ mitää ilmotusta kummastakaa, ja NYT PERJANTAI NII EI VOI TOIMIA LAUANTAINA EIKÄ SUNNUNTAINA POSTI EI

ripulimylly

Voi vittu. Ostin tossa pari kuukautta sitte Nokia E71 puhelimen. Noh Joulukuun 10 päivä vein sen huoltoo ku nakutti oudosti kameran käynnistettyä. Tänään menin kysymään liikkeestä että miten vitun kauan se huolto kestää ku jo melkein kuukauden odotellu. Siellä sanottiin että kännykkä oli tullu huollosta Joulukuun 12 päivä. Mitään lappuja tai tekstareita en ole heiltä saanut asiasta. Paskaa palvelua. Kaiken kukkuraksi ''naksutus'' ei ollut huoltomiesten mielestä mikään vika, joten puhelimelle ei tehty muuta kuin softapäivitys..

Vittukun ei tule pokerista taas mitään.
Tänäänkin kädessä 444KK , oli ihan kiva potti niin laitoin suoraan all-in.
Olin jo lähes varma että vieressä istuva sveitsiläinen panostaa jollain kolmosilla ja siks nostaa noin paljon panosta. Eikö mitä ,vittu sillä oli 333AA :david:

e: No niin muuten pitäiskin?? Sitten siinä 10hlö pöydässä oli jollakin vielä parempi käsi.
No se ei sitten vitutakkaan enää niin paljoa..

Joo jos muka 333AA voittaa 444KK niin sit kannattaa vaihtaa kyllä sivustoa :D

Voi vittu. Ostin tossa pari kuukautta sitte Nokia E71 puhelimen. Noh Joulukuun 10 päivä vein sen huoltoo ku nakutti oudosti kameran käynnistettyä. Tänään menin kysymään liikkeestä että miten vitun kauan se huolto kestää ku jo melkein kuukauden odotellu. Siellä sanottiin että kännykkä oli tullu huollosta Joulukuun 12 päivä. Mitään lappuja tai tekstareita en ole heiltä saanut asiasta. Paskaa palvelua. Kaiken kukkuraksi ''naksutus'' ei ollut huoltomiesten mielestä mikään vika, joten puhelimelle ei tehty muuta kuin softapäivitys..

Ah, odottamisen tuska...

Vituttaa kyllä niin maan ... julkisen terveydenhoidon taso. Tai lähinnä se että soitat sinne ja kuuntelet tasan yhdestä melodiasta koostuvaa odotusmusiikkia 30min jonka jälkeen automaatti toteaa että täyttä on ja katkaisee puhelun. Toiseen numeroon soitto taasen (saman asian tiedustelu kuin ekassa puhelussa) kertoi automaatista (taaskin pienen odottelun jälkeen) että ollaan auki 8-10 (!!!)

Julkinen terveydenhuolto pitäisi nyt kyllä saada nopeasti kuntoon tai ajaa kokonaan alas. Nykyisellään tuo systeemi on täysi paska.

Kun pienet asiat nakertavat... :curs:

Joo jos muka 333AA voittaa 444KK niin sit kannattaa vaihtaa kyllä sivustoa :D

Taitaa sällit keksiä jo vitutuksen aiheitakin tänne :hyvä:

Tämä epärehellinen, varasteleva ja ilkivaltaa harrastava kansa.
Taas junassa sai kuunnella koko matkan kuinka kännipäiset myymälävarkaat kovaan ääneen esittelivät pullotavista repuistaan kaupoista varastamiaan tavaroita ja vertailivat niiden hintoja keskenään. Kolmas kerta parin kuukauden sisällä, kun osuu vastaavanlaisen remmin kanssa samaan vaunuun. Samalla junareissulla näki ikkunasta noin 15-19-vuotiaita nuoria miehiä tussaamassa aseman ikkunoita ja hajottamassa pyörätuoleille tarkoitettua sähköovea potkimalla.
Ja eilen istui vieressä lattialle syljeskeleviä teinipoikia, joille konduktööri kävi kolme kertaa sanomassa kengistä penkeillä ja räkimisestä sisällä.
Lisäksi eilen huomasin, että polkupyörästäni oli toisen kerran varastettu kaikki remmit, joita käytän ostoksien sitomisessa tarakan koriin.

Pistää niin vihaksi tuommoset ihmiset, jotka eivät ansaitsisi edes elää tässä maassa.

Ihmiset joiden on ihan pakko huutaa kaikki asiansa. Ei voi puhua sivistyneesti vaan on tarve aina molottaa sillä 100 metrin päähän kuuluvalla äänellä joka tilanteessa. Tätä nyt esiintyy lähinnä kun ihminen on juonut, mutta kyllä välillä ihan törmää näihin selvinpäinkin huutaviin. Miksi ihmisen pitää huuta ja metelöidä kun on jurrissa? Nytkin kuuluu sisälle asti täysin selvästi kamala kiljuminen ja huuto, ei voi tajuta.

Vituttaa ku tipahdin pokerihuone.comin freerollista sijalla 192 :(
Oon joskus voittanu ton 2 kertaa. Sain hurjat 5e kummallakin kerralla. Teksu NL freerolli 2000 pelaajaa oli kyseessä.
Ja mitähän se "nuoriherra" siellä edes vielä teki !!! Kysyn vaan :D

Oon joskus voittanu ton 2 kertaa. Sain hurjat 5e kummallakin kerralla. Teksu NL freerolli 2000 pelaajaa oli kyseessä.
Ja mitähän se "nuoriherra" siellä edes vielä teki !!! Kysyn vaan :D

Juu ei sieltä kauhiasti rahaa saa, mutta hirvee työ aina päästä sinne kärkikastiin. Ja itekki just samanlaisia tournamentteja pelailen. Ja äitihän sitä periaatteessa pelaili minä vaan neuvoin ;)

Oo ilone ettet tippunu ku olit 2 niinku mä pari kertaa. Onneks oon kuitenki voittanu sen joskus :P

Jos nyt puhutaan pokerivitutuksista lisää niin onneks et tippunu 150,000 dollarin turnauksesta, minkä sisäänpääsy maksu oli 300+20 dollaria sijalla 68 kun 65 sija sai 900 dollaria ja sija 68 ei mitään. Ja pelattuna kuitenkin about 4 tuntia joista 1.5tuntia sijalla yksi. No onneks sentään olin joskus tuossakin turnauksessa sijalla 6.

Back
Ylös Bottom