Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vittukun ei tule pokerista taas mitään.
Tänäänkin kädessä 444KK , oli ihan kiva potti niin laitoin suoraan all-in.
Olin jo lähes varma että vieressä istuva sveitsiläinen panostaa jollain kolmosilla ja siks nostaa noin paljon panosta. Eikö mitä ,vittu sillä oli 333AA
e: No niin muuten pitäiskin?? Sitten siinä 10hlö pöydässä oli jollakin vielä parempi käsi.
No se ei sitten vitutakkaan enää niin paljoa..
Voi vittu. Ostin tossa pari kuukautta sitte Nokia E71 puhelimen. Noh Joulukuun 10 päivä vein sen huoltoo ku nakutti oudosti kameran käynnistettyä. Tänään menin kysymään liikkeestä että miten vitun kauan se huolto kestää ku jo melkein kuukauden odotellu. Siellä sanottiin että kännykkä oli tullu huollosta Joulukuun 12 päivä. Mitään lappuja tai tekstareita en ole heiltä saanut asiasta. Paskaa palvelua. Kaiken kukkuraksi ''naksutus'' ei ollut huoltomiesten mielestä mikään vika, joten puhelimelle ei tehty muuta kuin softapäivitys..
Vituttaa olla köyhä ja kipee.
Vituttaa olla köyhä ja kipee.
I agree!
Joo jos muka 333AA voittaa 444KK niin sit kannattaa vaihtaa kyllä sivustoa :D
Taitaa sällit keksiä jo vitutuksen aiheitakin tänne :hyvä:
Oon joskus voittanu ton 2 kertaa. Sain hurjat 5e kummallakin kerralla. Teksu NL freerolli 2000 pelaajaa oli kyseessä.Vituttaa ku tipahdin pokerihuone.comin freerollista sijalla 192 :(
Oon joskus voittanu ton 2 kertaa. Sain hurjat 5e kummallakin kerralla. Teksu NL freerolli 2000 pelaajaa oli kyseessä.
Ja mitähän se "nuoriherra" siellä edes vielä teki !!! Kysyn vaan :D
Vituttaa ku tipahdin pokerihuone.comin freerollista sijalla 192 :(
Kyllä meikäläistäkin tollanen pikkupaino vituttais :DVaaka näytti tasan 100kg =E. Pituutta on 197
Oo ilone ettet tippunu ku olit 2 niinku mä pari kertaa. Onneks oon kuitenki voittanu sen joskus :P