Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pokeri vituttaa tällä hetkellä ihan vitusti.
Veit sanat suustani. Järkyttäviä ohivetoja jatkuvasti.:curs: Onneks panokset on vielä niin pieniä, ettei tää suuresti pääse talouteen vaikuttamaan.

Melkein vois avautua tuohon pokeri-ketjuun, mutta ihan sairaita ohivetoja tuntuu tulevan koko ajan, ja sitten kun kippaat ennen floppia pikkuparin niin eikö nasaha just kolmaskin floppiin ilman mitään vetoja sun muita. VITTU!

Sitten kun pelaa sen pikkuparin niin heti on kaikki flopissa ylikortteja ja on värin ja suoran vetoa ja vittu kaikkee. Ja jos nappaat neloset, niin tulee varmaan ilmotus että "nyt jaetaankin vielä seittemän korttia, säännöt muuttu kun sulla on liian hyvä käsi ja voisit jopa voittaa jotain" ja sieltä joku keloo värisuoran. SAATANAN NYSMYT! PERSE!!

Se kun on rehellinen ja menee ilmottaa, että on saanu liikaa palkkaa ja ainoo hyöty siitä on et menettää ne rahat ja saa ihan vitusti ylimäärästä vaivaa siitä. Hajottaa ihan törkeesti.

Autokorjaamojen tuntitaksat välillä ihmetyttävät, mutta nyt lähinnä vituttavat. Ja autoon jäi ihan vitunmoinen paskan haju korjaamolta. Muutenkin auto tuntuu olevan huonommassa kunnossa kuin korjaamolle vietäessä. Vittujen persereiät..

1. Huomasin aamulla että on flunssa.
2. Unohdin läppärin kotiin ja huomasin vasta duunin pihalla -> turha edes-takas ajelu 12km aamuruuhkassa.
3. Töissä tappelin koko päivän ongelman kanssa joka lopulta johtuikin IT:n kämmistä.
4. Parturista lähdettyäni huomasin pikavoiton tuulilasissa (40€). Sakko oli tullut 10 minuuttia mun maksaman parkkiajan jälkeen, ite tulin myös noilla hantimilla.

Näiden jälkeen kolari kotimatkalla ei olisi ollut mikään yllätys... täytyykin varmaan laittaa tonne "iloisia asioita" -ketjuun että hyvä kun en ajanut kolaria. ;)

Kannattaa ilmottaa, sit onkin kiva ku ne viedään palkasta mitään ilmottamatta!

Se kun on rehellinen ja menee ilmottaa, että on saanu liikaa palkkaa ja ainoo hyöty siitä on et menettää ne rahat ja saa ihan vitusti ylimäärästä vaivaa siitä. Hajottaa ihan törkeesti.

Kuulostaa pahalta.
Toivottavasti saat apua! Hyvä kun aiot hakea sitä :)

Täytyy nyt katsoa tuota psykologia. Sitä ne tädit suositteli. Tuntuu vain, että mieluummin sitä juttelis kavereille, koska tuntevat mut paremmin ja tietävät mun tilanteen. Toisaalta en haluais omia kavereita liikaa vaivata, koska toisen huolien kuunteleminen on raskasta kelle tahansa. Psyyke koki kovan kertakolauksen, mutta yritän olla optimistinen ja luotan siihen, että ihminen pystyy selviytymään vaikeiden aikojen ylitse, vaikka se ei tällä hetkellä siltä tuntuisikaan. Onneksi on olemassa yksi henkilö, johon voin luottaa täysin ja hälle voin kertoa kaiken :haart:

No mitäs sitten odotit? Lisää liksaa? Suklaata? Tuollaiset selviää usein kirjanpidossa jälkikäteen. Sitten hajottaa todennäköisesti vieläkin törkeämmin, kun rahat on ehditty rälläämään.

Asuntolainaa ei myönnetä, muijan touhut vituttaa jo todella rankasti. Luovutan ja ostan kesällä prätkän, haistakoot pankinjohtaja ja kaikki muutkin pitkän vitun.

En tajuu miten se kääpiö voi väittää etten pysty lyhentämään kämppää samalla rahalla mitä vuokra maksaa nykyään jokaisessa kämpässä.

Ongame ja omaha. Eipä sitä muuta vitutukseen tarvitakkaan.

edit. näköjään muillakaan ei oo tänää menny putkeen...

Kannattaa ilmottaa, sit onkin kiva ku ne viedään palkasta mitään ilmottamatta!
Olin sijaisena ja ilmoittanu etten enää ole tulossa sinne ja sen jälkeen tuli tuo palkka. Eli ei olisi ainakaan seuraavasta palkasta lähtenyt. Eikä ne olisi sitä saanutkaan tietää, koska oli ihan siinä luulossa koululla, että olin ne tunnit tehnyt. Sitten myös sano ettei ole mitenkään niitten vika, että makso muuten vaan jostain ihan random tunneista.

No mitäs sitten odotit? Lisää liksaa? Suklaata? Tuollaiset selviää usein kirjanpidossa jälkikäteen. Sitten hajottaa todennäköisesti vieläkin törkeämmin, kun rahat on ehditty rälläämään.
Palkka meni suoraa "varatilille", joten rällämään sitä en olisi ehtinyt, mutta vuotuisia nostokertoja (täydet 2) se olisi vähentänyt, jossei muuten vaan olisi löytynyt rahaa koko palkan edestä.

Argh. Luulin lähettäneeni yhden bilsan practical reportin korjatun version, mutta nyt huomasin etten olekaan. Deadline on tänään ja mun piti siihen tehdä pari kaaviota ja muuttaa tekstiä hiukan, mutta en enää kyllä jaksa. Vituttaaaaa, oon koko ajan ollut ihan siinä uskossa että koko homma on jo hoidettu.

Tässä ketuttaa eniten oma laiskuus/jaksamattomuus/väsymys, olisin saanut helposti pari pistettä lisää ihan vaan tekemällä ne pirun kaaviot. Ei vaan huvita kaivaa arvostelupapereita jostain kaapin syövereistä ja alkaa sitten näpyttelemään jotain vitun korjausehdotuksia tutkimusmenetelmiin :(

Vit*uuuh!! Kivaa, minut jätettiin 3:nen kerran vuoden sisään.. Juuri tuli viesti että en ole päässyt exästä yli, jne jne.. se on kiva kun ei voi naamatusten sitä sanoa :wtf: Ja asiaa ei helpota se että työt on ,päivästä toiseen samaa pashaa, kun on urakka päällänsä.. Pomo jos vielä withuilee, niin tehdä siitä nyrkkeilysäkki.

Joten arvoisat Pakkislaiset, keskittykää punttiin ja unohtakaa parisuhde, niin kaikki menee hyvin :thumbs:

Jonkun naapurin tupakankäryt leijuu viemäristä mun kämppään, päänsärky on lähes takuuvarma.:curs:

Ongame ja omaha. Eipä sitä muuta vitutukseen tarvitakkaan.

edit. näköjään muillakaan ei oo tänää menny putkeen...
iPoker ja omaha täällä vähän korpeaa.
4h huppia, vihu senkun lataa uutta stackkia, luckboxaa muutaman kerran ja siinä heiluu mulla edessä max reilu 6 biniä. Loppuun pari kättä, toista johdin reilusti ja toinen oli arvonta ja meikä lähtee tyhjin käsin pöydästä..

Vit*uuuh!! Kivaa, minut jätettiin 3:nen kerran vuoden sisään.. Juuri tuli viesti että en ole päässyt exästä yli, jne jne.. se on kiva kun ei voi naamatusten sitä sanoa :wtf: Ja asiaa ei helpota se että työt on ,päivästä toiseen samaa pashaa, kun on urakka päällänsä.. Pomo jos vielä withuilee, niin tehdä siitä nyrkkeilysäkki.

Joten arvoisat Pakkislaiset, keskittykää punttiin ja unohtakaa parisuhde, niin kaikki menee hyvin :thumbs:

Hohoo. Mulle tehtii armeijas noin. Lomilla "ooh rakastan rakastan" tyylii, meni viikko (oli viel gines) ni tuli viesti et pistetääpäs poikki mömmömmöö... Olin sillee et no ihan vitun sama.

Siis viestin kanssa poikki, naamatusten sanottii toisin.

Nooh nykyää on toinen, parempi muija ja sen kans kersa. Hyvin mennöö.

Back
Ylös Bottom