Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Paskapää tietokone!!!! 4 tuntia väänsin Excel taulukkoa joka laskee miten saan korjattua yhden törppöilyn, niin nyt se sitten jumi!

Enkä tallentanut tietenkään välillä!!!!

Paskapää tietokone!!!! 4 tuntia väänsin Excel taulukkoa joka laskee miten saan korjattua yhden törppöilyn, niin nyt se sitten jumi!

Harmillinen juttu, aina pitää muistaa tallentaa ja ottaa varmuuskopioita tälläisten varalta. Kantapään kautta olen itsekin oppinut.

Ellei sitten löydä excelin temppifilen?

Aika huonoa, että voi tehdä jotain juttua tuntikausia tallentamatta tiedostoa ollenkaan.

Aina ensin luo tiedoston ja sitten vasta editoi sitä.

Vituttaa ankarasti tää "liikuntasektorin" sisäsiittoisuus ja Hyvä veli -järjestelmä. Kaikki työpaikat tuntuvat menevän "sisäisten" tai "muodollisten" hakujen tai sitten ihan hyvien suhteiden kautta. Koulutuksella ei tunnu olevan mitään väliä...itseään ei pääse edes kehumaan kunnolla, kun ei ikinä pääse haastatteluun asti. Työhakemuksissakin on tullut kokeiltua vaikka minkälaista kikkaa mut ei niin ei...PRKL!!!

Saatanan MTV3 nettisivujen mainokset, perkele! Äänet oli jääny aika kovalle elokuvan jäljiltä ja käväsin sitte maikkarin sivuilla, niin täysiä alkoi kuulumaan: "Hauis on hauis ja aivokin on lihas." Ristus, että säikähdin. :mad:

Itse kirjoitin vuosi sitten maantiedosta tutkielmaa, kunnes sähkökatko vei koko paskan. Vaikka olin tallentanutkin aina välillä, niin silti katosi koko 10 sivuinen tutkielma taivaan tuuliin. Varmuuskopio on todellakin päivän sana. Tai ainakin silloisen päivän päivän sana.

Olo sitten parani yskästä influenssaan ja äänenlähtöön. :wall:

e. pakko vielä lisätä suunnaton ärsytys yläkerran pentujen jatkuva edestakas juokseminen

Viimeksi muokattu:
Pakkasessa ei ole mitään vikaa, mutta voi vittu tätä taloa. Asun ylimässä kerroksessa ja kävin justiinsa suikussa. On se helvetin hienoa kun lämminvesi ei riitä mun suihkuun asti. :curs:

Talo on rakennettu 5 vuotta sitten, joten ei uskoisi, että voi joutua kärsimään tämmösistä ongelmista.

Ellei sitten löydä excelin temppifilen?

Aika huonoa, että voi tehdä jotain juttua tuntikausia tallentamatta tiedostoa ollenkaan.

Aina ensin luo tiedoston ja sitten vasta editoi sitä.

Ton piti olla vaan sellainen 15 min väännetty pikajuttu, mutta hurahdin sitten tekemään sen ihan kunnolla (ja mie kun innostun jotain tekemään, niin ei siinä huomaa ajan kulua tai muista jotain niinkin triviaalia kuin tallentaminen :david: ). Avasin sitten Excelin uudestaan niin löytyi sieltä sellainen tuntia ennen pimahtamista ollut versio, ihan jees. Tuli sitä paitsi tuossa yksi ajatus päähän miten saan vielä hienommin tuon homman hoidettua, joten ei nyt niin paljoo enää harmita noitten tietojen häviäminen. Maanantaina jatkellaan vänkäämistä!

Mä en jaksa lähteä töihin :itku:
Mulla oli vaikka mitä suunnitelmia tälle päivälle, mutta sitten tuttu soitti ja kysyi töihin ja mä tietty hymyssä suin hoin juujuu. Ja on niin pirun kylmäkin ja mä joudun kävellä töihin.
Mut pakko raataa nyt että ens kuussa on varaa törsäillä ulkomailla, joku lohtu sentään :rolleyes:

Olo sitten parani yskästä influenssaan ja äänenlähtöön. :wall:

e. pakko vielä lisätä suunnaton ärsytys yläkerran pentujen jatkuva edestakas juokseminen

Pikaisia paranemisia T-Byrdille. Tästä helpotusta !!

mustaherukmehu_eisoker_0808_e8e.jpg

T: Kettumaisen flunssan, räkätaudin ja kurkkukivun omaava kohtalotoveri. Nyt rupeaa jo menemään ohi.

Nyt on semmonen juttu, että mua alkaa oikeesti vituttamaan tää työttömyys. Töitä ei yksinkertaisesti ole, mikä tarkoittaa sitä, että mun lomautus jatkuu viellä ainakin kuukausia. Tuloja ei ole paitsi liiton päiväraha, mutta ei sillä juhlita. Tässähän joutuu kohta ihan oikeesti rupeemaan kunnolla säästölinjalle.

Uutta työpaikkaakin olen jo hiukan kysellyt, mutta ainakaan tältä mun alalta ei oikeen löydy mitään. Täytyy vaan ens viikolla ruveta oikeesti kunnolla kyselemään töitä. Ei tästä kotona olemisestakaan tule mitään. Toinen varavaihtoehto olisi se, että jos laittais pikkuhiljaa eläkepapereita eteen päin.

Pikaisia paranemisia T-Byrdille. Tästä helpotusta !!

T: Kettumaisen flunssan, räkätaudin ja kurkkukivun omaava kohtalotoveri. Nyt rupeaa jo menemään ohi.

Kiitos pyssy!

Yskänlääkettä nappailtu niin, että nuppi ihan jumissa ja loputonta pilkkimistä havaittu. Harmi vaan, että tota sun ehdottamaa coktailia ei löydy tästä talosta, eikä sitä jaksa hakeakaan kaupasta.

Mies ei lähde mun kanssa kattomaan ilotulitusta, vaikka oli aiemmin puhetta että mentäis. On muka liian kylmä! Ja paskat, -10 astetta, tuon vertaa jos ei kestä niin on se kumma.

Mies ei lähde mun kanssa kattomaan ilotulitusta, vaikka oli aiemmin puhetta että mentäis. On muka liian kylmä! Ja paskat, -10 astetta, tuon vertaa jos ei kestä niin on se kumma.
Itseäkin vituttaa ihmiset jotka marisevat että on liian kylmä eikä niitä saa mihinkään ulkoilmaan liittyvään mukaan talvella.

Back
Ylös Bottom