Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu, kaikki suunniteltu valmiiks uudenvuoden ryyppääjäisiä varten, nii sitten menin paskomaan jalkani eilen --> mukava koti ilta tuli tästäkin saatana...:curs:

Mutta, ei onneks ees oo mikää jupppo olo, vaikka yksin juonkin kaljaa kotona, ku voi puhua ventissä noillle mun no-life kavereille :D

Toivottavasti et tarkoita uudenvuoden juhlintaa? Muuten ymmärrän sua (ja sun sympatiaa:D) täysin mutta jos uudestavuodesta tai sitä juhlivista nuorista puhut niin ei voi kun ihmetellä:rolleyes

Juu en. Tarkoitan lähinnä näitä ketkä eivät osaa pitää äänekkäitä skidejään hiljaisina pitkän matkan junissa tms. Juhlikoot uutta vuotta varhaisaikuiset, se ei ainakaan minua haittaa, ainakaan niin kauan kun ei räjähde osu elintärkeään ruumiinosaan. Hohoho. ;)

edit. Ja lopettakaa jo hyvät Suomen nuoret se netti-pokerin peluu, se on pelkkää juutalais-kusetusta koko homma.

Vituttaa niin tää mun tilanne:

-Kipeänä sunnuntaista lähtien, kamala kurkkukipu,kuume,flunssa ja tuntuu että pää räjähtää paineesta.
-Ei pääse treenaa varmaan viikkoon kahteen vielä. Nyt jo viikko ilman takana.
-Tänään omat 25v synttärit.
-Yksin himassa jumittamassa, ei mitään hyvää syötävää tai juotavaa.
-Yritän saada tekemistä-> pelaanpas COD4 läppärillä. Noh eipä vittu toimi kun armoton jumitus. Aiemmin toiminut todella hyvin lähes täysillä asetuksilla, heti kun tuli huollosta 2. kertaa saman vian takia niin kappas ei toimi enää mikään hyvin. Rutisee ja rätisee koko paska vaan.
-Kämpässä ei TVtä tällä hetkellä eli ei tosiaankaan mitään tekemistä.

Nämä kaikki kun ynnää yhteen tälle illalle niin alkaa olla vitutuskäyrä huippulukemissa!

Juu en. Tarkoitan lähinnä näitä ketkä eivät osaa pitää äänekkäitä skidejään hiljaisina pitkän matkan junissa tms. Juhlikoot uutta vuotta varhaisaikuiset, se ei ainakaan minua haittaa, ainakaan niin kauan kun ei räjähde osu elintärkeään ruumiinosaan. Hohoho. ;)

edit. Ja lopettakaa jo hyvät Suomen nuoret se netti-pokerin peluu, se on pelkkää juutalais-kusetusta koko homma.
Pysyttelet vaan kotona sisällä niin on varmaan ne tärkeet paikat aika turvassa räjähteiltä:D
Kuin paljon voi vituttaa koneella istuskelu uutenavuotena?:itku:

Katoin säätiedotuksen jossa luvataan koko suomeen yli 10 asteen pakkasia. Mutta Helsingissä -5:curs: eipä pääse vieläkään nauttimaan pakkassäistä. Tää etelä rannikon ilmasto on jotain niin paskaa

Pysyttelet vaan kotona sisällä niin on varmaan ne tärkeet paikat aika turvassa räjähteiltä:D
Kuin paljon voi vituttaa koneella istuskelu uutenavuotena?:itku:

Ei huono idea, täten pysyisi tyhjänä kapakanpitäjä-kusipää-kapitalistin tasku, ja mikään muu ei minua enempää voisi ilahduttaa.
':dance:

Olipa taas jumalauta kiva ilta-/yölenkki! Puolivälissä törmäsin viiden (?) lapsen ja yhden aikuisen ryhmittymään vain huomatakseni, että eräät äidin ja isin pikku sontiaiset heittelee raketteja poikittain maahan - eräskin räjähti suoraan jalkojeni alla... :jahas: En vaan voi oikeasti käsittää, miksi moisille marakateille sysätään raketit suoraan käteen ja annetaan niiden paukutella kuten tahtovat, ja itse myhäillään ja mulkoillaan tyytyväisinä vieressä ilman, että lapsia komennettaisiin... :david:

Sattuu mahaan !:curs:

meni sitten perseelleen koko uusivuosi, vittu jee saatana.

Mulla on varmaan tulossa loppu tili, mutta ei vituta, ei vittu yhtään, ihan vitun sama. Mua vituttaa, että mun vanhemman tyttäräreni paras kaveri kuoli. Se mua vituttaa ja vittu pitkään. Olen surullinen.

Hei eiks ois sillai niinq aika kivaihqjuttu et jos te äiskän ja iskän ihqut kultaplatinapallerot voisitte mennä jo hakkaa vaikka sitä tattianne kotiin sen sijaan että pamauttelette niitä helvetin thunder kingejä tuossa ikkunani alla klo 03 yöllä. Eli perkele nyt loppu tai muuten nassesetä on hyvin hyvin vihainen(punainen on nenä jo valmiiksi).

Tulipa todistettua kun tukevahko romanimies ensin heitti naista pullolla, sitten nappas kaulasta kiinni ja heitti tämän maahan. Tämän jälkeen mies haki auton tienvarteen ja huusi tälle naiselle, että tuus nyt sieltä. Nainen siinä itkien pökerryksissä sit meni autoon. Otin mä sen rekkarin ylös ja löytyy tolle pari todistajaa, mutta ei sitä naista tuntunu kauheesti oma hyvinvointi kiinnostavan. Ei voi vissii paljoo tehdä :|

Back
Ylös Bottom