Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mulla oli maailman paskin uusivuosi. Itkettää ja vituttaa, haistakaa vittu kaikki.

Perkeleen Suomi. Naapurin kakaroiden pommien (olisi nyt edes nättejä raketteja) paukkuessa täysin aneemisen pelin jälkeen kuokkaan rankkareilla. Ja mitä rankkareita! Ei saatana...

Oli kyl taas yks uus vuos. Ei siinä mitään, että koko saatanan ilta on yhtä väkisin vääntämistä. Onneksi vielä siihen päälle päättää nainen keksiä, että meillä on yhtäkkiä joku hullu kriisi päällä. Voi saatan kun oli hieno ilta.

Mä sain synttärilahjaks (jo 27.11) erittäin paljon rakastamaltani naiselta, avovaimoltani ilmoituksen, kuin salama kirkkaalta taivaalta, että hän haluaakin jatkaa elämäänsä yksin.......voin sanoa että vituttaa ja ankarasti!!! ja siihen vielä yksinäiset joulut ja uudet vuodet...

Mä sain synttärilahjaks (jo 27.11) erittäin paljon rakastamaltani naiselta, avovaimoltani ilmoituksen, kuin salama kirkkaalta taivaalta, että hän haluaakin jatkaa elämäänsä yksin.......voin sanoa että vituttaa ja ankarasti!!! ja siihen vielä yksinäiset joulut ja uudet vuodet...
Voi venäjä. Tälläset pakkaa vituttamaan.

Elämäni paskin vuosi takana, olkoon siis seuraava parempi. Vittu, jos tätä menoa jatkuu rakkaimmillani niin eipä tätä omaakaan jaksa kauan enää taivaltaa. Vittu, että nytkin itkettää/vituttaa/ihan mitä vaan...

Onko väärin sanoa/ajatella, että olen ihmisenä heikko ja haluaisin kuolla...? Joskus (aina) elämä tuntuu vaan niin vitun vaikealta...:(

Paska uusivuosi, paskat kuskinhommat joista ei tullut paljon paskaakaan rahaa... Paskat huoltoaseman karkit : yks karkkipussi menossa vanhaks 14.1.09, toinen menossa 22.1.09 ja suklaa menossa 8.1.09. Kaikki on niin saatanan kovia ja suklaapaketin päällinenkin täynnä mustaa pölyä, vaikea sanoa miltä nää ees maistuu. Joo, olipa ankarasti vituttavia asioita, mutta so not.

Olen maailman paskin ihminen, vihaan itteäni ja sitä millaseksi muutun kännissä!!:(
Oli viimiset viinat vähintään vuoteen! Miksi sitä aina loukkaa eniten sitä joka on kaikkein rakkain ja korvaamattomin:(

Ihme juttu, vielä joku viikko sitten oli ihan pimeää aamulla klo 8 ja pimeys tuli uudestaan jo viimeistään neljältä iltapäivällä. Nyt kun herää aamulla niin on jo ihan valoisaa ja tälläkin hetkellä pimeydestä ei tietoakaan. Mä vihaan valoisuutta talvella perkele, haluan pimeyttä!:D

I'm too young for this shit.. :jahas: jos nyt on käynyt niinkuin luulen ni voi vittujen vittu.
Täytyy vähän jutella asiasta tänään ja selvittää kävikö eilen vahinko..

Oli kyl taas yks uus vuos. Ei siinä mitään, että koko saatanan ilta on yhtä väkisin vääntämistä. Onneksi vielä siihen päälle päättää nainen keksiä, että meillä on yhtäkkiä joku hullu kriisi päällä. Voi saatan kun oli hieno ilta.

Aivan sama juttu kun sulla, mistä vitusta naiset saa tollasia vitun ihmeellisiä ideoita?? Suuttuu sanomatta mitään ja lähtee pois, enkä ite ollut edes puhunut hänelle:curs:

kuulin et yks kaveri ois eilen kuollu mut en nyt tiiä ku en saa ketää sen tuntemaa kaveria kii ku kukaa ei vastaa. ja ei ois eka kerta ku tän tapasia huhuja leviää. noh kaippa tästäkin kohta saa varmistuksen...

Täytyy vähän jutella asiasta tänään ja selvittää kävikö eilen vahinko..

Jos tarkoitat vahingolla sitä että pelkäät paukauttaneesi jonkun paksuksi niin mars mars tyttö apteekkiin ellei ole jo käynyt. Menette vaikka yhdessä jos muuten ujostuttaa.

Mulla moneen verrattuna pienet vitutuksen aiheet mutta nyt ärsyttää kun on koko ajan nälkä. Ruokakaupassa oon käyny kunnolla joskus ennen joulua, eli ei kauheesti oo syötävääkään. Jos kerran pitää olla kipeänä niin miks mulle ei voi tulla sellasta flunssaa joka veis ruokahalun.

Olen maailman paskin ihminen, vihaan itteäni ja sitä millaseksi muutun kännissä!!:(
Oli viimiset viinat vähintään vuoteen! Miksi sitä aina loukkaa eniten sitä joka on kaikkein rakkain ja korvaamattomin:(
Sama täällä. Se on kumma juttu, miten sitä muuttuukin ihan toiseksi ihmiseksi kun tarpeeksi viinaa saa. Vituttaa varmaan vielä viikon.. (Saatiin kyl asiat sovittua, huh)

VOIHAN VITUN HOMEPILLUPASKAPERKELEEN SAATANAN UKONKYRPÄ!

Ny sit ristiselkä täysin paskana! Yöllä ambulanssi haki himasta, nyt sit syödään kovia mömmöjä ja ollaan miltei täysin liikuntakyvyttömiä.. VOI VITTUUUU!!

Eilen meni selkä paskaks noin ihan muuten vaan.. Menin kyykkyyn ja nousin siitä seisomaan. Tunsin viillon ristiseläs, ja yön aikana se pahentu sen verran et se meni täysin huuteluks koko yö. Olin ihan tuskahiessä koko jätkä ja ambulanssi tuli hakeen mut pois. En saanut liikuttua milliäkään.. Antoivat morfiinia suoraan verenkiertoon jotta edes hieman hellitti, saivat sit lopuks kannettua mut ambulanssiin. Kauheinta mitä ikinä oon kokenu.. :down:

En toivo tätä kenellekään! Siinä isokin mies itkee...uskokaa pois. :itku:

Saas ny vittu nähdä miten tästäkin selviää. Kova treenikausi jäi nyt hetkeks tähän...ainakin viikko paussia, ellei pitempäänkin. :itku:

Noniin arvoisat palstalaiset! Ei näköjään riittäny et selkä meni paskaks, vaan ny samalla pukkaa 39,4 asteen kuumekin!!
Voi vittujen vittu!!!!!! Mitäs sitä odottaisi huomiselta??? :(

Back
Ylös Bottom