Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi venäjä. Tälläset pakkaa vituttamaan.Mä sain synttärilahjaks (jo 27.11) erittäin paljon rakastamaltani naiselta, avovaimoltani ilmoituksen, kuin salama kirkkaalta taivaalta, että hän haluaakin jatkaa elämäänsä yksin.......voin sanoa että vituttaa ja ankarasti!!! ja siihen vielä yksinäiset joulut ja uudet vuodet...
Oli kyl taas yks uus vuos. Ei siinä mitään, että koko saatanan ilta on yhtä väkisin vääntämistä. Onneksi vielä siihen päälle päättää nainen keksiä, että meillä on yhtäkkiä joku hullu kriisi päällä. Voi saatan kun oli hieno ilta.
joo ei vittu kyllä se nyt on poissa...
kiitoksia.. sydänkohtaus, en tiedä miksiOsanottoni, voimia sinne. :( Saanko kysyä että mitä kävi?
Tuttukin kuoli 15-vuotiaana johonkin sairauskohtaukseen nukkuessaan keskellä yötä eikä kaverilla ollut mitään sairauksia ennestään. Joskus sitä lähtöä ei pysty ennustamaan.kiitoksia.. sydänkohtaus, en tiedä miksi
Täytyy vähän jutella asiasta tänään ja selvittää kävikö eilen vahinko..
Sama täällä. Se on kumma juttu, miten sitä muuttuukin ihan toiseksi ihmiseksi kun tarpeeksi viinaa saa. Vituttaa varmaan vielä viikon.. (Saatiin kyl asiat sovittua, huh)Olen maailman paskin ihminen, vihaan itteäni ja sitä millaseksi muutun kännissä!!:(
Oli viimiset viinat vähintään vuoteen! Miksi sitä aina loukkaa eniten sitä joka on kaikkein rakkain ja korvaamattomin:(
VOIHAN VITUN HOMEPILLUPASKAPERKELEEN SAATANAN UKONKYRPÄ!
Ny sit ristiselkä täysin paskana! Yöllä ambulanssi haki himasta, nyt sit syödään kovia mömmöjä ja ollaan miltei täysin liikuntakyvyttömiä.. VOI VITTUUUU!!
Eilen meni selkä paskaks noin ihan muuten vaan.. Menin kyykkyyn ja nousin siitä seisomaan. Tunsin viillon ristiseläs, ja yön aikana se pahentu sen verran et se meni täysin huuteluks koko yö. Olin ihan tuskahiessä koko jätkä ja ambulanssi tuli hakeen mut pois. En saanut liikuttua milliäkään.. Antoivat morfiinia suoraan verenkiertoon jotta edes hieman hellitti, saivat sit lopuks kannettua mut ambulanssiin. Kauheinta mitä ikinä oon kokenu.. :down:
En toivo tätä kenellekään! Siinä isokin mies itkee...uskokaa pois. :itku:
Saas ny vittu nähdä miten tästäkin selviää. Kova treenikausi jäi nyt hetkeks tähän...ainakin viikko paussia, ellei pitempäänkin. :itku:
Voi vittujen vittu!!!!!! Mitäs sitä odottaisi huomiselta??? :(