Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Pakko suoltaa ohi aiheen, mutta ilmeisesti ihmiset käsittävät avohoitopotilaiden olevan harmittomia, koska lääkäri on niin sanonut. Voiko avohoidon alaisena oleva, leipäveitsi kädessä oven avaava ja vainoharhaisia näkyjä saava skitsofreeni olla mitenkään yhteiskuntakelpoinen?

You tell me. Kokemusta on.

Mutta jätetään homma tähän, ylläpito poistaa muuten kohta kaks sivua turhaa vääntöä...

Olin salilla ja sisään astui mies, iältään noin 40 vee, ehkä vähän kasvoiltaan Jussi Parviaisen näköinen, muuten hiustyyli taaksevedetty ja sänki poskella, ja sitten treenin suhteen se oli semmoista että yks sarja ylätaljaa, yks sarja hauiskäääntöä noin 8 toistoa 40 kilolla ja perään yks sarja penkkiä tyyliin 1* 60 kg noin 10 toistoa ja sit pyyhe olallle ja sit pois... ihan käsittämätöntä käytöstä, samantien pois salilta ja (kaikki muut toisiaan katsellen nauraen) hän lähti pois...

ihan käsittämätöntä käytöstä, samantien pois salilta ja (kaikki muut toisiaan katsellen nauraen) hän lähti pois...

Kerro toki missä tuollainen :david:-sali on, niin tietää pysyä tarpeeksi kaukana. Jos kaveri ei perseillyt eikä häirinnyt ketään, niin eikö jokainen järkevä ihminen osaa keskittyä omiin hommiinsa jonkun porukalla naureskelun sijasta?

Kerro toki missä tuollainen :david:-sali on, niin tietää pysyä tarpeeksi kaukana. Jos kaveri ei perseillyt eikä häirinnyt ketään, niin eikö jokainen järkevä ihminen osaa keskittyä omiin hommiinsa jonkun porukalla naureskelun sijasta?
Niinpä, aikamoista david-touhua kyllä. Mä oon joskus käyny tekemässä sellasia ihan lyhyitä kuntopiirijumppia. Kerran tein yhden sarjan mavea ja lähdin sairaalaan. Toivottavasti muut eivät nauraneet mun treenille. Tuskin, koska meidän salilla käy sivistyneitä aikuisia ihmisiä.

Niinpä, aikamoista david-touhua kyllä. Mä oon joskus käyny tekemässä sellasia ihan lyhyitä kuntopiirijumppia. Kerran tein yhden sarjan mavea ja lähdin sairaalaan. Toivottavasti muut eivät nauraneet mun treenille. Tuskin, koska meidän salilla käy sivistyneitä aikuisia ihmisiä.
Joo, ite oon joskus tehny 5-10min treenejä parilla liikkellä, esim. tunnin uimisen/kuntopyöräilyn tms jälkeen. Kiintellä salimaksulla tommonen on ihan jees

Vituttaa kun tulee Linnanjuhlat eikä esim. Avaraa Luontoa ja Uutisvuotoa.

3 bisseä ja kossupullon puoliksi kaverin kanssa juonu, kuudesta yhteentoista välisellä ajalla.. Ja siitä kiitokseksi toisella yrityskerralla vittu heitetää seinään ja saan silmäkulmaan sentin syvän haavan.. Haistakaa vittu vitun Giggling Marlin.
Pelottaa se että sattuuko se tikkaaminen, ja että puhalluttaako ne mut ja soittaa poliisit? Kyllä mulla varmaan joku 1.5-2 promillea on, uskoisin, kun kuitenkin bileitä varten pohjustettiin porukalla.. Kunnon etkot, mihin mun bilereissu katkesi..
Mä siis en tehnyt kyllä yhtään mitään oikeastikin, en ollut niin kännissä että oisi tullut mieleenkään käydä riehuun sen jälkeen.
Ja kämppiskin kovasti peru todisteluitaan
No miksiköhän...öö...vai mites se homma nyt menikään? Lähes selvinpäiten oltiin matkassa ja poke käy sutena päälle ilman syytä. Kun näitä sun juttuja on lukenut niin eiköhän sillä pokella ollut, jos ei hyvä, niin ainakin kohtalainen syy lähettää sut seinän kautta kotiin. Hienosti nuo jutut vaan tahtovat värittyä kun kotona vitutuksissaan kirjoitellaan ja on bileet loppuneet lyhyeen. Ja porukka tietysti urakalla mukana tsemppaamassa poliisin puheille ja syytteiden nostamiselle :hyper:

Vituttaa tää krapula päivän vetämättömyys, en yhtään mitään ole saanut aikaiseksi, muuten olisin lähtenyt uuteen nousuun, mutta isällä synttärit niin eipä kehtaa läksiä ryypiskeleen.

Flunssan kourissa.. Sattuu joka v***n paikkaan.. :curs:

Ja sitte sokerina pohjalla, kaveri lähti juoksemaan juoksurataa pitkin SIVUTTAIN. Se silleen hillu vähän aikaa siinä salin reunalla ja juoksuradan vieressä ja yhtäkkiä LIPESI sivuttainjuoksuun. Siinä vaiheessa meinas pokka pettää, oli sen verran ihmeellisen näköstä touhua. :D
Hehheh! Oon nähnyt juuri tämän samaisen äijän, parikin kertaa. Itselläkin rupes hieman naurattamaan ja ihmetyttämään, että mitä ihmettä tuo hommaa. Ja nuo "sarjat" oli kyllä ihan mahtavia! :D

PS. Piti ihan tämän takia rekisteröityä.

Sivuttainjuoksu. Se on ihan normi treenimenetelmä vaikka taistelulajien harrastajille.. en tosin muista miksikä sitä kutsuttiin ihan niinq oikeesti.

Indica sä oot hirvee paskanjauhaja ja kaipaatko oikeasti noin paljon huomiota tällä palstalla? Suosittelen muistelemaan tilannetta uudelleen. Sehän nimittäin meni täysin eri tavalla mitä sä täällä selität. Rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan tuollainen valehteleva p****reikä. Muutenkin asiasta tietämättömät saa hyvän kuvan susta kun lukevat noita sun posteja. Välillä haava on 3-4cm ja vähän ajan päästä se onkin sentin mittainen. Välillä et ole liian kännissä ja kohta sun pitäisikin ruveta rajoittamaan juomista. Kaveri on tottakai jurrissa tulossa todistamaan, mutta yllättäen se ei enää aamulla ole kiinnostunut.

Olisiko aika katsoa peiliin apina ja lopettaa toisten syyttely omasta kompuroinnista. Myös vituttaa kun pakkiksen marttakerho on heti huutamassa vääryyttä ja neitiä tekemään rikosilmoitusta. Indican esittämät faktat on vain todellisuudessa niin päin persettä kun vaan voi olla.

Indica sä oot hirvee paskanjauhaja ja kaipaatko oikeasti noin paljon huomiota tällä palstalla? Suosittelen muistelemaan tilannetta uudelleen. Sehän nimittäin meni täysin eri tavalla mitä sä täällä selität. Rupeaa pikkuhiljaa vituttamaan tuollainen valehteleva p****reikä. Muutenkin asiasta tietämättömät saa hyvän kuvan susta kun lukevat noita sun posteja. Välillä haava on 3-4cm ja vähän ajan päästä se onkin sentin mittainen. Välillä et ole liian kännissä ja kohta sun pitäisikin ruveta rajoittamaan juomista. Kaveri on tottakai jurrissa tulossa todistamaan, mutta yllättäen se ei enää aamulla ole kiinnostunut.

Olisiko aika katsoa peiliin apina ja lopettaa toisten syyttely omasta kompuroinnista. Myös vituttaa kun pakkiksen marttakerho on heti huutamassa vääryyttä ja neitiä tekemään rikosilmoitusta. Indican esittämät faktat on vain todellisuudessa niin päin persettä kun vaan voi olla.
No mitä siellä oikeasti tapahtui? Miusta tuo Indican selitys kyllä kuulosti jo vähintäänkin epäilyttävältä. Tai alkuun jopa tunsin pientä sympatiaa, kunnes muistin, että hei, tää tarinahan on kun omilta lukioajoilta. Heti kun pikkusen kopsahtaa, niin alkaa älytön todistelu ja itkeminen. En mie vaan pojat... Perkele jos tuo ois oikeasti niin selvä homma, niin ois jo saatana menny sinne poliisille.

vituttaa kun joutuu aina juoksee pakoon noita ei-niin-kauniita naisia... en ymmärrä miten joku pystyy painaa jotai randomia joka ei kovin kaunis ole vain ajatellen että "pillu se on pulullakin", ei musta oo sellaseen. laivalla kaverin exän kans tuli tehtyä jotai mikä ois pitäny jättää välii ja eilen oli sitten toisen kaverin muija mussa kii jostai syystä. välillä käy jopa niin hassusti että joku nätti neitonen muhun ihastuu, mutta viimesinkin sitten muutti 60km päähän sisäoppilaitokseen.

ja ei, tää ei oo sinkkujen purnausta, tää on erittäin vituttavaa.:curs:

Taloyhtiössä on patterien ilmaus/säätöoperaatio menossa -> patterit hehkuu punaisina ja termostaatit on poistettu. Lämpöä huoneistossa >30 astetta, hiki virtaa vaikka vain makaisi munasillaan x-asennossa lattialla.

Heräsin aamulla oksentamaan. Mahtavaa olla mahataudissa ja koittaa jaksaa hoitaa pientä koiravauvaa joka vaatis jatkuvasti ulkona ramppaamista jne.

huoh.

Back
Ylös Bottom