Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Piti prkl ostaa jotain väkeviä jalapenoja ja kiiressä tulikin ostettua vaan kumman muotosta paprikaa!

Piti prkl ostaa jotain väkeviä jalapenoja ja kiiressä tulikin ostettua vaan kumman muotosta paprikaa!

:lol2: Ihan hyvin.

Vituttaa huominen ranskan koe. Ei siinä itse kokeen tekemisessä ole mitään ongelmaa, mutta siinä kestää vähintään 2h ja alkaakin vasta klo 11, eli mulle tulee tosi kiire ehtiä bussiin. En saanut siirrettyä sitä mihinkään muulle päivälle, koska koeviikko on muutenkin ihan täyteen buukattu. Ja jos en ehdi viimeistään kahden bussiin, tulee vielä kauheampi kiire ja pahimmassa tapauksessa myöhästyn lennolta. Se vasta vituttais...

Ainiin ja sit vielä ärsyttää ne lusmut, joilla on joku 4-5 koetta kun itellä on 7.

Ei juurikaa vituta, koska sain kaikkee mitä tarvin.
Mut veronpalautukset tuli ja meni jo.

Kyrsii vähä toi hampaanpoistoki, on toinen puoli naamast ihan helvetin kipeä, mut hyvä puolihan on se siinäkin, että se hammas ei sitten enää vaivaa, kun on poissa, ja tuo reikä tuolta ikenestä paranee.

Jos mulle ois käyny kuten hauikselle, en ois varmasti pystyny hillitteen itteeni

sama vika, tollanen on just niitä tilanteita joissa lyödään eka ja funtsitaan myöhemmin.

Ensin sitä tekee duunia hullun lailla, niskat, selkä ja etureidet ihan homon paskana ja sit kun tulee himaan ja panettais pitkästä aikaa ihan huolella, ni eih, eipä sit ookkaan ketään avosylin ottamassa vastaan. Ruokaakin joutuu tekee sen 40 minsaa ku ei tajunnu ostaa mitään nopsaa syötävää. Koirien kanssa siis räntäsateeseen lenkille. Ji-vitun-pii. :rock:
Ainiin, eikä noi perkeleet pidä tota kinttupolkuakaan edes kuosissa, vaikka siitä joutuu maksamaan. :curs:
Jep, peukulle, ja vituttaapa muutenkin kyllä ei siinä mittään.

Kaikki. Vittu että osaakin vituttaa.

Piti käydä halpa imuri ostamassa, mutta kun hyvä osui kohdalle niin ei löytyny vitullakaan oikeita pölypusseja, vaihdoin kauppaa ja taas löyty hyvä malli, mutta juuri sille mallille ei yhtään pölypussia. No kolmannessa kaupassa oli sentään laitettu järkevästi tuotteet, ja sieltä imuri ja pölypussit mukaan kotia. Olihan siinä tietysti kuitenkin putki rikki useasta kohtaa, ei oikeen onnistunu imurointi. :D Pitää viedä sekin osa vaihdettavaksi siis. Vittu mitä paskaa. Ei voi olla noin vaikeaa joku imurin ostaminen.

Portsareille kaino pyyntö.. Jos on asiakas, joka kerran ei oo päässy ineen, ja yrittää 2 h sen jälkee, eikä pääse, ni ei vittu tarttis heittää täysillä päin seinää, ja saada tikkejä vaativaa haavaa silmäkulmaan siitä. Vittu, seuraavaksi em. erään kaupungin itäsuomessa erään sedulan jätkät haastan oikeuteen... Pakko heittää naama edellä seinään, en varmast oo nii kännissä ollu ikinä saatika nyt, että ansaitsisin tollasen kokosen haavan silmäkulmaan..Tikkejä se tarvitsisi, mutten kyl pääse niitä laitatuttamaan.. Ihan sama, mut ruma arpi siitä tullee, ja vittu en kyllä koskaa mee GM:mään.

Edittiä, jos lappeenranna gigglinin portsari lukee, ni menetitte juuri kantiksen, ja toisekseen seuraavasta vittu tulee poliisiasia ja oikeusjuttu.

Portsareille kaino pyyntö.. Jos on asiakas, joka kerran ei oo päässy ineen, ja yrittää 2 h sen jälkee, eikä pääse, ni ei vittu tarttis heittää täysillä päin seinää, ja saada tikkejä vaativaa haavaa silmäkulmaan siitä. Vittu, seuraavaksi em. erään kaupungin itäsuomessa erään sedulan jätkät haastan oikeuteen... Pakko heittää naama edellä seinään, en varmast oo nii kännissä ollu ikinä saatika nyt, että ansaitsisin tollasen kokosen haavan silmäkulmaan..Tikkejä se tarvitsisi, mutten kyl pääse niitä laitatuttamaan.. Ihan sama, mut ruma arpi siitä tullee, ja vittu en kyllä koskaa mee GM:mään.

Edittiä, jos lappeenranna gigglinin portsari lukee, ni menetitte juuri kantiksen, ja toisekseen seuraavasta vittu tulee poliisiasia ja oikeusjuttu.
:offtopic: Minkäköhän takia se on melkein aina sedun baari, missä näitä sattuu?

No mä pelkään, että portsarin sana painaa enemmin ku mun sana, ja joutuisin putkaa. Nyt mitä tarvitsisin oisi tikkejä silmäkulmaan vasemmalle puolelle. En ees jouluks kehtaa mennä tän näkösenä porukoille saatikka kouluun.

Se putkaajoutumispelko on pahin mitä tiiän, en tosiaakaa halua sinne saatikka saada sakkoja. Vittu että muute sattuu naamaan.

Ekana ku mentii 10 aikaan se vaa päästi mut maksutiskille, ja siinä ol, et et muute ookkaa pääsees, sitte menin wiltsuun, ja sen jälkee syömään, ja tosi paljo selvempänä mentii uudellee, Sama portsari sano, ettet oo pääsemässä tänä iltana, ja sitte tul nii nopeasti kiinni, etten ees tajunnut, ja seuraavaksi olen maassa naama seinässä sellanen 3-4senttinen sentin syvä avohaava silmäkulmassa joka valu nii paljo verta etten toisella silmällä mitään nähnyt, enkä oikein vieläkään oo saanu ees pestyä sitä auki ku se vuotaa sen verran runsaasti..

Vittu mie boikotoin tästälähtien sitä paikkaa, ellen vittu rikossyytettä nosta..

e: Giggliniin en mee vittu ikinä, ja jos tilaisuus tulee ni vittu varmasti kostan tolle homolle, jos en muute , ni otinpa digikuvia ja voin käydä poliisijutun tekemässä huomenna. En tosiaakaan ole missään kolmen promillen kännissä, oon 3 bisseä ja kossupullon puoliksi kaverin kanssa juonu, kuudesta yhteentoista välisellä ajalla.. Ja siitä kiitokseksi toisella yrityskerralla vittu heitetää seinään ja saan silmäkulmaan sentin syvän haavan.. Haistakaa vittu vitun Giggling Marlin.

E: muute tarkennus, juomisen oon kello 10 lopettanu, koska baari aukesi sillon, eikä ollu ennakkolippua. Vittu minä en koskaan enään ikinä vittu Giggling Marlinin Lappeenrannan toimipisteeseen jalallanikaan astu.. Ja tähän asti kaikki keskiviikot oon siellä ollu koko ajan mitä tässä kaupungissa olen asunut.. Nyt Gigglinin poket menetitte juuri kanta-asiakkaan.. En tuu sinne enää ikinä.

Indica, mene nyt ihmeessä ensi-apuun paikattavaksi. Varmaan tulee arvestakin pienempi, jos se heti ommellaan. Lisäksi ilman hoitoa haava todennäköisesti tulehtuu.

No millä mä pääsen paikattavaksi, oon ihan uusi tässä kaupungissa, ei mitää havaintoa missä täällä on terveyskeskus/ensiapu, ja mä pelkään että joutuisin tosiaa sinne putkaan, kun portsarit tunnetusti on aina oikeassa.. Vaikka kämppis voisi todistaa huomenna, sen kysyin, että se voi, niin mitä mä oikeusjutulla kostun? Itse kuitenkin olin jonkinasteisessa humalassa, ja poke voi sanoa, että ihan itse kaaduin seinään, vaikka se mut siihen heitti. Ei mulla mitään oikeuksia ole. Ja putkaan pääsen jos tikattavaksi pyrin mitään kautta. Ja en mä niin selvinpäin ole että voisin ajaa sinne missä terveyskeskus/ensiapu onkaan.

Ei silti ole mun vika että musta ei poke tykännyt ja heitti / kamppasi seinään. En ees ehtiny mitään tehdä kun oli jo naama aivan veressä. Voisi olla huomenna rikosilmoituksen paikka, digikuvat otin todisteeksi jos vaikka kehtaan mennä huomenna syytteen tekoon.

No menet vaikka taksilla sinne ensi-apuun. Taksikuski tietää missä se on. Eikä ne sieltä sua todellakaan minnekään putkaa rupee raijaamaan. Ei niitä kiinnosta, kuka on oikeessa ja kuka väärässä.

Jaksamista vaan sulle. Uskon kyllä, että vituttaa.

edit: ja kannattaa sille lääkärille kans kertoa miten vamma on syntynyt. Niin jos tätä myöhemmin puidaan oikeudessa, niin sekin lisää sun uskottavuutta, että olet heti alusta asti kuvannut tapahtumat samalla tavalla.

Ei mulla kyllä rahaa mitää taksia oo tosiaankaan soittaa. Kavereita yritän nyt tavoittaa, ne on baarissa vielä, et tietäiskös ne missä se ensi-apu on. En itse tiedä, eikä mulla nii paljoa massia ole, että taksilla sinne menisin.. Pelottaa se että sattuuko se tikkaaminen, ja että puhalluttaako ne mut ja soittaa poliisit? Kyllä mulla varmaan joku 1.5-2 promillea on, uskoisin, kun kuitenkin bileitä varten pohjustettiin porukalla.. Kunnon etkot, mihin mun bilereissu katkesi..

Tarvii vittu heittää portsarin mut seinään, olin tottakai lähdössä pois sieltä, en yhtään inttänyt vastaan, ei ole mun tapaista, ja tiedän että auktoriteettejä tulee kunnioittaa, ja mä en vittuile pokeille enkä poliiseille enkä millekkään univormutyypeille. Ei silti oisi tarttenut ihan noin kovia voimakeinoja muhun käyttää, en tehnyt yhtään mitään.

Eikä oo rahaa mennä ensiapuunkaan.

Back
Ylös Bottom