Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

montako vuotta jäljellä? Ne sanovat että hellittää loppua kohti, mutta odotas vaan. Viimeinen vuosi menossa ja rahat on niin finaalissa että pullonpalautusrahatkin pitää laskea budjettiin.

toinen vuosi menossa..kyllähän sitä voi aina koulumenestyksestä tinkiä että duunia kerkee tekemään mut nyt ne apinat keksi ettei mun duuni kelpaa työharjoitteluksi josta saisin opintopinnoja.eli se mikä mut pitää leivän käntyssä kiinni ja auton perseen alla olisi nyt luovuttava muutaman opintopinnan takia.. en helvetti lähe millään työharjoittelija-nimikkeellä kahvia keittämään runkkareille nimellisellä korvauksella saatikka ilmasiks! vittu pistän oman firman pystyyn ja oon saatana toimitusjohtaja..repikää siitä työharjottelunne homot.

Vituttaa kun on kunto rapistunu liian huonoksi. Tätä nykyä taidan olla liikaa töitä tekevä huonokuntonen nörtti!:jahas:

Tänään oli joku helvetin mahatautikin, mikään ei pysyny sisällä. Avaimetkin putos vessanpönttöön ja kaikkee.

Voi vitun vittu!:hyper:

Vittu että taas osaa kaikki asiat vituttaa!! Voi homo saatana..:curs:

Vihaan matikkaa. Olis pitäny valita palikkamatikka, ni se olis jo pois alta. Tosin mietin just et vois jättää kokonaan lukematta niin näkis ainakin millä tasolla on just nyt :rolleyes:

Haluun jo lomalle :(

Hyvät autoilijat: syökää paskaa. Kyllä minua sitten naurattaa, kun kaasutatte lämpimässä koslassanne istumaan seuraaviin liikennevaloihin, kun minä seison suojatien laidassa heijastimiin käärityneenä vitunmoisessa vesisateessa. Kiva että pääsitte ajoissa kotiin!

Suosittelen siirtymään meidän itsemurhakandidaattien joukkoon. Reilusti sinne jalkakäytävälle vaan, kyllä ne autot tähän mennessä on pysähtyneet/väistäneet. Helvetinmoisilla paniikkijarrutuksella ja töötti pohjassa. En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa sille idiootille joka huutaa siellä ratin takana. Pitäiskö mun seistä koko neljän ruuhka siinä odottelmassa vai millon se mun vuoro on?

Sivusilmällä kun vielä katselee, että pitääkö laittaa juoksuksi vai ei :D. Autoilijoilla tuppaa olemaan aina kiire, eikä niitä kävelijä kiinnosta kelistä tai oikeuksista riippumatta.

Ja vitutukseen. Duunipaikalle on
a) aivan jäätävä matka
b) Helvetin hankala julkisilla päästä

Ei riitä edes tunti työmatkoihin :(. VOisin ostaa auton ja siirtyä tööttäilemään jalankulkijoille :lol2:

Vitun vitun vittu, ensiviikoksi kauhea tenttiruuhka ja lukumotivaatio nollassa. Mukavasti jylläävä flunssa vielä takaa sen, että viitseliäisyys on nollassa ja salillekkaan ei taida tälläKÄÄN viikolla olla vielä asiaa. VITTU! Kaikki fiilikset meni vielä kun onnistuin ottamaan ns. läpihuutotentistä jollain ilveellä nollat. Joko mua kusetetaan tai olen vain oikeasti niin tyhmä!

Suosittelen siirtymään meidän itsemurhakandidaattien joukkoon. Reilusti sinne jalkakäytävälle vaan, kyllä ne autot tähän mennessä on pysähtyneet/väistäneet.
Ite oon uskaltanu tehä tota vaan ydinkeskustan pikkuteillä ja liikenne ympyröissä, joissa auton joutuu muutenkin hidastaa.

Itelle soitti eilen 20 min ennen asuntoesittelyä välittäjä, että asunto meni jo:curs:.

En tiiä sitten. Olen ollut 2 viikkoa lomautettuna ja siitä 2 viikosta olen ollut 2 päivää selvin päin. Pitäisi ryhdistäytyä ja vaikka touhuta autojen kanssa, mutta kun ei kiinnosta. Ei ole muuta tekemistä ryypätä. Asunnonkin siivosin kauttaaltaan 3 päivää sitten, joten ei sitäkää tarvitse tehdä. Tylsää.

mä vittu soikoon annan olla. Kurssit jää mutta haen saatana joskus uudestaan ja hoidan sitten. Eikös opinnot vanhene siltäosin vasta kymmenessä vuodessa?
Mä en meinaan jaksa enää näitä tyhjänpäiväisiä raportteja, projekteja, powerpointteja ja seminaareja kun ei niistä edes opi mitään, kunhan vituttaa kahta kauheammin ja yöt pyöritään saatanallisen stressin kourissa niin että peitto kuristaa pien hengiltä. Vittu että opiskelut ovat perseestä!

Suosittelen siirtymään meidän itsemurhakandidaattien joukkoon. Reilusti sinne jalkakäytävälle vaan, kyllä ne autot tähän mennessä on pysähtyneet/väistäneet. Helvetinmoisilla paniikkijarrutuksella ja töötti pohjassa. En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa sille idiootille joka huutaa siellä ratin takana. Pitäiskö mun seistä koko neljän ruuhka siinä odottelmassa vai millon se mun vuoro on?

Näin täälläkin. Ei sitä nyt sentään ihan ehdoin tahdoin alle olla juoksemassa, mutta kyllä se jalankulkijankin vuoro on joskus oltava, vielä kun ne säännöt on oikeasti melko selkeät asian suhteen. On myös jännä, miten selkeä ero on autoilijoiden jalankulkijoiden huomiointi esim. Turussa vs. Tampereella. Itse tähän asiaan niin monesti suivaantuneena yritän mahdollisimman useasti päästää jalankulkijoita tien yli, mutta sen jälkeen kun päästin kaksikaistaisella tiellä äidin ja lastenrattaat yli miltein 'aiheuttaen' auton alle jäännin, kun viereisen kaistan teiden ritari keskittyy kaasun painamiseen, kävi mielessä, että kannattiko.

Liikenteestähän nyt riittäisi muutenkin vittuuntumisen aihetta loputtomiin. Ei siis parane edes aloittaa.:rolleyes:

Onko mulla siis paska kunto vai onko muilla samaa ongelmaa..

Tässä kun on tälläistä plussakeliä ollut koko ajan niin on vaatteet ihan joka päivä hiestä märätä kun vähänkin tuolla ajelee fillarilla tai käy fillarilla kaupassa. No okei ehkä on normaalia että voi olla litimärkä hiestä kun käy fillarilla kaupassa, ostaa 4 täyttä kassia kamaa, tunkee ne tangolle ja eiku ylämäkeen menoks +6 asteessa ja ilmankosteus 99%.

Kyllä muuten pistää niin vituttamaan just tollasessa tilanteessa, kuten tänään, niin eka odotat 10 min että joku mulkku vaivautuu päästämään sut suojatien yli. Tän 10 min oot ensin siinä katellu kun ohi ajavat vain katsovat sua huvittuneena ja suorastaan naureskelevat siellä pikkuperkeleen autoissaan. Sitten kun pääset suojatien puoliväliin niin eikös joku mulkku ala tööttäilemään. Perkele yrittää vaan itse ajaa nopeammin tollasella kuormalla:curs:

Ja ettei lisää tulisi vitutusta niin ketjut tipahtaa ylämäessä ja tietysti vieressä joku ilmainen leipä-jono(asukkaiden olomuodoista päätellen) ja kaikki kääntyy katsomaan. Katsovat koko sen ajan kun koittaa henkihieverissä selvitä ylämäestä pois otsa hiessä ja naama ketjurasvassa.

Sitten pääsee himaan hissiin ja eikös perkele kahdesta kassista ratkea pohjat keskelle hissin lattiaa. Samaan aikaan hissiin tulee töihin lähtijöitä tympeät ilmeet naamallaan ja saa noukkia ruokia lattialta täyttä vauhtia että he nyt varmasti mahtuvat sinne samaan hissiin.

Pääsen himaan sisälle ja huomaan että pakastin on jäänyt auki koko aamun ajaksi ja kaikki sulaneet lattialle. Niitä sitten noukitaan roskiin ja taas ulos pomppimaan roskavuoren kanssa.

Kello on 8.50.

Mites vitussa mua vielä tää loppupäivä kiusataan? Vittusaatanaperkele...:evil:

Back
Ylös Bottom