Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
montako vuotta jäljellä? Ne sanovat että hellittää loppua kohti, mutta odotas vaan. Viimeinen vuosi menossa ja rahat on niin finaalissa että pullonpalautusrahatkin pitää laskea budjettiin.
http://www.mtv3.fi/uutiset/rikos.shtml/arkistot/rikos/2008/12/757877
Voi jumalauta, en ole pitkään aikaan lukenut mitään näin kamalaa. :curs:
vittu toi faija on sekasin.Ite oon uskaltanu tehä tota vaan ydinkeskustan pikkuteillä ja liikenne ympyröissä, joissa auton joutuu muutenkin hidastaa.Suosittelen siirtymään meidän itsemurhakandidaattien joukkoon. Reilusti sinne jalkakäytävälle vaan, kyllä ne autot tähän mennessä on pysähtyneet/väistäneet.
:lol2: :jahas: Kannattaa kokeilla.Suosittelen siirtymään meidän itsemurhakandidaattien joukkoon. Reilusti sinne jalkakäytävälle vaan, kyllä ne autot tähän mennessä on pysähtyneet/väistäneet. Helvetinmoisilla paniikkijarrutuksella ja töötti pohjassa. En oikein tiedä mitä pitäisi sanoa sille idiootille joka huutaa siellä ratin takana. Pitäiskö mun seistä koko neljän ruuhka siinä odottelmassa vai millon se mun vuoro on?