joo sinne meni voi VITTU! polvilumpio jo toisen kerran sijoiltaa sattuu nii vi**sti
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

SAATANA! Uudessa työpaikkassa on vitun ärsyttävä esimies. Siltä ei kannata erehtyä kysymään mitään kun vastaukseksi tulee pelkkää huutoa. Jumalauta tää on vielä nainen ja lähentelee 50v ikää!
Hirvee :whip: Mitään siltä ei saa kysyä ja on vajukki jos ei ite tajua. Miten liikut työpaikalla ilman avainta ja kulkulupia. No et tasan mitenkään ja silti pitäs töitä tehä!:hyvä:
Miten porukka suhtautuu mulkkuihin esimiehiin? Työpaikkaa oon kyllä vaihtamassa heti kun mahdollista mutta siihen asti pitäs kestää.
Niin ja kaikenlisäksi en ole ollut kun pari viikkoa töissä ja silti pitäs jo kaikki firman toimintatavat yms. tietää... -,-
Toi autojuttu on kyllä tosi. Vittu että ottaa aivoon aina sateella kun autot ei päästä suojatien yli. Eihän ne perkeleet kastu siellä autoissaan, mä kastun! :curs:Onko mulla siis paska kunto vai onko muilla samaa ongelmaa..
Tässä kun on tälläistä plussakeliä ollut koko ajan niin on vaatteet ihan joka päivä hiestä märätä kun vähänkin tuolla ajelee fillarilla tai käy fillarilla kaupassa. No okei ehkä on normaalia että voi olla litimärkä hiestä kun käy fillarilla kaupassa, ostaa 4 täyttä kassia kamaa, tunkee ne tangolle ja eiku ylämäkeen menoks +6 asteessa ja ilmankosteus 99%.
Kyllä muuten pistää niin vituttamaan just tollasessa tilanteessa, kuten tänään, niin eka odotat 10 min että joku mulkku vaivautuu päästämään sut suojatien yli. Tän 10 min oot ensin siinä katellu kun ohi ajavat vain katsovat sua huvittuneena ja suorastaan naureskelevat siellä pikkuperkeleen autoissaan. Sitten kun pääset suojatien puoliväliin niin eikös joku mulkku ala tööttäilemään. Perkele yrittää vaan itse ajaa nopeammin tollasella kuormalla:curs:
Ja ettei lisää tulisi vitutusta niin ketjut tipahtaa ylämäessä ja tietysti vieressä joku ilmainen leipä-jono(asukkaiden olomuodoista päätellen) ja kaikki kääntyy katsomaan. Katsovat koko sen ajan kun koittaa henkihieverissä selvitä ylämäestä pois otsa hiessä ja naama ketjurasvassa.
Sitten pääsee himaan hissiin ja eikös perkele kahdesta kassista ratkea pohjat keskelle hissin lattiaa. Samaan aikaan hissiin tulee töihin lähtijöitä tympeät ilmeet naamallaan ja saa noukkia ruokia lattialta täyttä vauhtia että he nyt varmasti mahtuvat sinne samaan hissiin.
Pääsen himaan sisälle ja huomaan että pakastin on jäänyt auki koko aamun ajaksi ja kaikki sulaneet lattialle. Niitä sitten noukitaan roskiin ja taas ulos pomppimaan roskavuoren kanssa.
Kello on 8.50.
Mites vitussa mua vielä tää loppupäivä kiusataan? Vittusaatanaperkele...:evil:
Wtf?
:hyvä:Kyllä nää silkkibokserit on saatanan keksintö. Kyykkyen mennessä eivät jousta yhtään, sitten normaalisti istuessa sivelevät hepin päätä niin kivasti että alkaa ottamaan eteen. Yritä sitten nousta tuolilta palvelemaan asiakkaita, teltta pystyssä.
:D:whip: