Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

joo sinne meni voi VITTU! polvilumpio jo toisen kerran sijoiltaa sattuu nii vi**sti

SAATANA! Uudessa työpaikkassa on vitun ärsyttävä esimies. Siltä ei kannata erehtyä kysymään mitään kun vastaukseksi tulee pelkkää huutoa. Jumalauta tää on vielä nainen ja lähentelee 50v ikää!:hyper:

Hirvee :whip: Mitään siltä ei saa kysyä ja on vajukki jos ei ite tajua. Miten liikut työpaikalla ilman avainta ja kulkulupia. No et tasan mitenkään ja silti pitäs töitä tehä!:hyvä:

Miten porukka suhtautuu mulkkuihin esimiehiin? Työpaikkaa oon kyllä vaihtamassa heti kun mahdollista mutta siihen asti pitäs kestää.

Niin ja kaikenlisäksi en ole ollut kun pari viikkoa töissä ja silti pitäs jo kaikki firman toimintatavat yms. tietää... -,-

SAATANA! Uudessa työpaikkassa on vitun ärsyttävä esimies. Siltä ei kannata erehtyä kysymään mitään kun vastaukseksi tulee pelkkää huutoa. Jumalauta tää on vielä nainen ja lähentelee 50v ikää!:hyper:

Hirvee :whip: Mitään siltä ei saa kysyä ja on vajukki jos ei ite tajua. Miten liikut työpaikalla ilman avainta ja kulkulupia. No et tasan mitenkään ja silti pitäs töitä tehä!:hyvä:

Miten porukka suhtautuu mulkkuihin esimiehiin? Työpaikkaa oon kyllä vaihtamassa heti kun mahdollista mutta siihen asti pitäs kestää.

Niin ja kaikenlisäksi en ole ollut kun pari viikkoa töissä ja silti pitäs jo kaikki firman toimintatavat yms. tietää... -,-

Sanos sille suoraan mitä mieltä oot siitä nii ehk se sit rauhottuis ku se huomais ite minkälaine mulkku se o.

Onko mulla siis paska kunto vai onko muilla samaa ongelmaa..

Tässä kun on tälläistä plussakeliä ollut koko ajan niin on vaatteet ihan joka päivä hiestä märätä kun vähänkin tuolla ajelee fillarilla tai käy fillarilla kaupassa. No okei ehkä on normaalia että voi olla litimärkä hiestä kun käy fillarilla kaupassa, ostaa 4 täyttä kassia kamaa, tunkee ne tangolle ja eiku ylämäkeen menoks +6 asteessa ja ilmankosteus 99%.

Kyllä muuten pistää niin vituttamaan just tollasessa tilanteessa, kuten tänään, niin eka odotat 10 min että joku mulkku vaivautuu päästämään sut suojatien yli. Tän 10 min oot ensin siinä katellu kun ohi ajavat vain katsovat sua huvittuneena ja suorastaan naureskelevat siellä pikkuperkeleen autoissaan. Sitten kun pääset suojatien puoliväliin niin eikös joku mulkku ala tööttäilemään. Perkele yrittää vaan itse ajaa nopeammin tollasella kuormalla:curs:

Ja ettei lisää tulisi vitutusta niin ketjut tipahtaa ylämäessä ja tietysti vieressä joku ilmainen leipä-jono(asukkaiden olomuodoista päätellen) ja kaikki kääntyy katsomaan. Katsovat koko sen ajan kun koittaa henkihieverissä selvitä ylämäestä pois otsa hiessä ja naama ketjurasvassa.

Sitten pääsee himaan hissiin ja eikös perkele kahdesta kassista ratkea pohjat keskelle hissin lattiaa. Samaan aikaan hissiin tulee töihin lähtijöitä tympeät ilmeet naamallaan ja saa noukkia ruokia lattialta täyttä vauhtia että he nyt varmasti mahtuvat sinne samaan hissiin.

Pääsen himaan sisälle ja huomaan että pakastin on jäänyt auki koko aamun ajaksi ja kaikki sulaneet lattialle. Niitä sitten noukitaan roskiin ja taas ulos pomppimaan roskavuoren kanssa.

Kello on 8.50.

Mites vitussa mua vielä tää loppupäivä kiusataan? Vittusaatanaperkele...:evil:
Toi autojuttu on kyllä tosi. Vittu että ottaa aivoon aina sateella kun autot ei päästä suojatien yli. Eihän ne perkeleet kastu siellä autoissaan, mä kastun! :curs:

Perkele. kun piti tulla paperi käräjät niin, syyttäjä soittaa että tuon nää käräjä kutsun nyt sulle!!! ja yli 4kk tapahtuneesta. vihdoinkin tietää mitä tapahtuu:curs:

Ei nyt sinänsä mut kyrsii kuitenki.
Ostin C Vitamiini poretabui, samanlain paketti ku ennenki eli luulin ottaneeni 1000Mg nappei, ni vitut ku tossa on vaan 60 Mg poretabui.

niin vituttaa ihmiset jotka keskeyttävät. Onko pakko tulla väenväkisin kysymään jotain helvetin epäolennaista kokoajan joka kuitenkin selviäisi aikanaan itsestään? Ja sitten luodaan jotain vitun small-talkia perään, "mitä sä muuten teet, mikä toi on, vittu plaa vitun plaa" ja nyt taulutussi ja taulu paskana. Pysykää vittu soikoon kaukana kun miehet miettii!

Vituttaa ihmiset jotka kyselevät kyselemisen ilosta keskeyttäen samasta syystä.

Viisaudenhampaiden poisto... vi**u.. pitäs 3 tunnin päästä herätä ja lähteä töihin ja kello on kohta 2.. ole nukkunu silmäystäkään... verenvuoto kestää taas sen pari päivää...

Alkaa jo vähitellen vituttamaan tää perhe-elämä. Kai tää on jotain luonnon kiertokulkua, ettei jaksa enää näitä kotiympyröitä tässä iässä, mutta osansa on varmaan tolla isäukollakin, joka vittuillakseen tekee kaiken mua ärsyttääkseen.

Tänään kysyin aamulla, että voisinko mennä autolla kouluun, koska tuolla sataa aivan hirveästi, ja heti meni naama aivan norsunvitulle, eikä siitä mitään tullut. Faija on sairaslomalla kotona tän viikon ja meillä on kaks autoo, niin mun olis kuulemma pitänyt mennä viemään autolla mutsi ja sisko töihin ja kouluun ja sit illalla vielä hakee, niin sillä ehdolla olisin päässy autolla ja toinen auto olis jäänyt talliin seisomaan. Annoin sen pitää tunkkinsa ja lähden fillarilla. Vittu mikä apina.

Toinen juttu on sit se, että tällä viikolla meillä on koulussa torstaina itsenäisyysjuhla, joka kestää puolilleöin ja sen jälkeen piti lähteä kavereiden kanssa baarikierrokselle vielä. Isäukko vetikin tässä ässäkortin pöytään, ja sano, että mun pitäis lähtee sen kanssa viemään jollekin polttopuita perjantai-aamuna. (perjantai koulusta vapaata) Ei kai se urpo nyt tosissaan luule, että mä lähtisin ajamaan autoo perjantaina ja lappaisin krapulassa kärryn täyteen puita, kun se seisoa töröttäis vieressä lyömässä tahtia, koska ei se sais mitään tehdä. Voin mä lähtee puita viemään jos pääsen sängystä ylös ja oksennuspusseja riittää autoon.

Voi sitä päivää, kun pääsen inttiin eikä tartte näitä piirejä nähdä kuin viikonloppuisin.

jahas, säästökampanjaa vedettäessä tuli sitten lähtö asiakkaalta. Saapa nähdä tässä koe-ajalla ollessa tuleeko lähtö vielä omastakin firmasta. :eek:
Hakisko sitä sitten siivoamaan vai kaupan kassalle seuraavaksi?

Reilu viikko ollu töissä vaan istumista tietokoneen ääressä ilman mitään tekemistä! Tänään piti tulla aamulla uutta hommaa, mut ei. Tulee sit varmaan huomenna ku oon loppuviikon poissa...

Ja kohta ois varmaan kehityskeskustelun vuoro, enkä oo yhtään keskustelu tuulella, ...tana.

Autosta loppu bentsiini ja lähin hakemaan kanisterilla lisää. Nyt se on poliisin varikolla. Veeteeäf. Rikosilmotuskin kuulemma tehty liikenteen vaarantamisesta.. ei se musta niin pahaan paikkaan jäänyt. Sen kerran kun suomen poliisi toimii ripeästi niin tottakai se osuu omaan nilkkaan.

Kyllä nää silkkibokserit on saatanan keksintö. Kyykkyen mennessä eivät jousta yhtään, sitten normaalisti istuessa sivelevät hepin päätä niin kivasti että alkaa ottamaan eteen. Yritä sitten nousta tuolilta palvelemaan asiakkaita, teltta pystyssä.

Kyllä nää silkkibokserit on saatanan keksintö. Kyykkyen mennessä eivät jousta yhtään, sitten normaalisti istuessa sivelevät hepin päätä niin kivasti että alkaa ottamaan eteen. Yritä sitten nousta tuolilta palvelemaan asiakkaita, teltta pystyssä.
:hyvä::hyper::D:whip:

Tulin kouluun tossa puol9 ja huomasin että ekalla tunnilla oltais menty näytelmää kattomaan, jos oisin muistanu ton niin ei olis tarvinnu tulla kun vasta yhdeltä kouluun. Kännykästäkin akku loppunu, pitää varmaan kohta lähtee väijymään kavereita tonne aulaan, perkele.

Back
Ylös Bottom