Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Vittu mikä pelle firma tuo vvo on! Vaihdoin työpaikkaa ja uusi palkkapäivä on kuun 15. Soitin sinne että sopiiko että vaihdetaan vuokran eräpäivää. Ei sopinut vaan pitää maksaa 2e korkoja per kk. Noh sitten maksoin silti 15. sen alkuperäisen summan. Nyt sitten tuli sitten lasku noista koroista ;)

Joo,eivät vaihda eräpäivää ei....

Vuokra nousee joka vuos ja mitään ei tehdä vastineeksi. :curs:

No,lauantaina muutto vittuun VVO:n pytingistä.

Kaveri kielsi mua puhumasta tulevasta matkasta ja haastattelusta, ei kuulemma halua kuulla sanaakaan, koska on niin kateellinen.

Ei siinä muuten mitään, mutta kun toi haastattelu on isoin juttu, mitä mulle on koskaan tapahtunut. Haluan ja mun täytyy saada puhua siitä, koska se jännittää nyt jo niin paljon. Puhumattakaan siitä, että ko. paikka on pyörinyt mun mielessä ja unelmissa jo monta vuotta. Ja mistä vitusta kaveri edes on kateellinen? Teki mieli sanoa, että ihan jokaisella on samat mahdollisuudet, ihan hyvin hän voisi itse olla nyt mun tilanteessa. Odotan tällasissa jutuissa kavereilta tukea ja sitä, että ovat iloisia mun puolesta. Tai ei tarvitse olla iloinenkaan, kunhan on mun tukena. Kateus on ihan ymmärrettävää, mutta pitäisi silti tajuta että mulle tapahtuvat hyvät asiat eivät ole muilta pois.

Jotenkin tosi lapsellista muutenkin... Sillon kun mun paras kaveri muutti toiselle puolelle maailmaa, juteltiin tosi paljon asiasta. Olisi ollut helpompaa vältellä aihetta, mutta tiesin että toisen täytyi saada puhua siitä ja siksi kuuntelin. Nyt mulle ei tehdä samaa, vaikka periaatteessa joku haastattelu on paljon pienempi juttu kuin muutto.

vituttaa: ei lähteny auto numero kaksi käyntii, ni en saanu siihe ruutuu autoa numero uno, mutta onneks sentää vieresestä ruudusta mihin sen sain ylettyy piuha tolppaan.

Muuten oonki tosi onnellinen.

Julkinen liikenne - nyt taas muistan, miksi kuljen 99.99% matkoistani omalla autolla... :jahas:

Vittu mikä kuski (nainen) oli aamulla:

-Ajoi pysäkillä niin pitkälle, että piti tetsata sisään ihan vitun ison lumikinoksen kautta

-Palaute sanomaani hyvään huomeneen = "kriääksh" ja vitun hapan mulkaisu

-Ajoi JOKAISELLA pysäkillä niin pitkälle, että ihmisten piti tetsata ihan vitun isojen lumikinosten kautta

-Pari kertaa meinasi ajaa pysäkistä ohi ja jengi huutelee "mä jäisin pois", sitten lukkojarrutus

Kuskista riippumattomat tekijät:

-Eikö perkele taas joku vanhempi rouva parkkeeraa just mun eteen, sitä oli taas muistettu aamulla kylpeä siinä vitun hajuvedessä

-Ja vielä kruununa bussimatkan kesto...mulla menee autolla paskimmillaan vartti töihin. Bussilla on ihan normaalia, että matka kestää vähintään puoli tuntia...

VITTU, oli tasan viimeinen aamu vähään aikaan kun annan vaimolle autoa!!! :curs:

-Ja vielä kruununa bussimatkan kesto...mulla menee autolla paskimmillaan vartti töihin. Bussilla on ihan normaalia, että matka kestää vähintään puoli tuntia...

Heh, mun työmatkan kulkee autolla vartissa, bussilla tunnissa. Sinne pääsee tosin onneksi yhdellä bussilla.

Vituttaa mennä kouluun. Ei oikeesti vois nyt just vähempää kiinnostaa joku ranskan essee. Muutenkin siellä on tänään tasan yksi hyödyllinen tunti, vaikka joudun olemaan siellä 8h.

Noi vitun käyrät kuuntelee töissä Novaa. Voi vittu. Ne juontajat juo jotain vitun uniteetä aamulla varmistaakseen, että töihin nukahtaa ja kaikkia vituttaa. Saatanan vittu.

yada yada..

Itsellä ei tollasta ole tapahtunu aikoihin koska en ole bussilla matkustanut varmaan 2-3 vuoteen mutta tuo bussilla matkustamine klo 7-8 aikaan ja 15-17 aikaan on TODELLA perseestä.. Jos ei muut matkustajat käytöksellään ärsytä niin sitten se on kuski. Bussilakon aikaan homma meni jo kidutuksen puolelle koska vuoroja meni todella vähän ja kaikki tietenki joutuivat ahtautumaan samaan dösään.

Kipeänä :( Olin jo luullu, etten sairastuiskaan, kun tauti meni läpi muuta sakkia. Ja nyt, yhtäkkiä, kun ei enää ympärillä köhitä, oon sitten minä ihan tuhannen tukossa ja kipeänä. Sniif.

Kaveri kielsi mua puhumasta tulevasta matkasta ja haastattelusta, ei kuulemma halua kuulla sanaakaan, koska on niin kateellinen.

Ei siinä muuten mitään, mutta kun toi haastattelu on isoin juttu, mitä mulle on koskaan tapahtunut. Haluan ja mun täytyy saada puhua siitä, koska se jännittää nyt jo niin paljon. Puhumattakaan siitä, että ko. paikka on pyörinyt mun mielessä ja unelmissa jo monta vuotta. Ja mistä vitusta kaveri edes on kateellinen? Teki mieli sanoa, että ihan jokaisella on samat mahdollisuudet, ihan hyvin hän voisi itse olla nyt mun tilanteessa. Odotan tällasissa jutuissa kavereilta tukea ja sitä, että ovat iloisia mun puolesta. Tai ei tarvitse olla iloinenkaan, kunhan on mun tukena. Kateus on ihan ymmärrettävää, mutta pitäisi silti tajuta että mulle tapahtuvat hyvät asiat eivät ole muilta pois.

Jotenkin tosi lapsellista muutenkin... Sillon kun mun paras kaveri muutti toiselle puolelle maailmaa, juteltiin tosi paljon asiasta. Olisi ollut helpompaa vältellä aihetta, mutta tiesin että toisen täytyi saada puhua siitä ja siksi kuuntelin. Nyt mulle ei tehdä samaa, vaikka periaatteessa joku haastattelu on paljon pienempi juttu kuin muutto.

Meinaatko että tuo on hyväkin kaveri jos pitää sun menestymistä jonkinlaisena henkilökohtaisena takaiskuna? Itse unohtaisin moisen

Äyrh.
Jumalauta on satanu lunta vähän joka päivä. Ji-pii. No ei se muuten mitään, mut ihan kun ei olis enää töiden jälkee mitään muuta tekemistä ku lumitöitä. Johan sitä on se 35 cm, ja tänään tulee vieläpä lissää. Huoh. On se siistiä kun tulee lunta, ei siinä mitään pääsee koirien kanssa valjakoimaan, mutkun olis joku ketä jakais näitä paskahommia. Lumitöiden lisäks, pitäs kantaa vielä lämmityspuutkin,hoitaa pyykit, tiskit, RUOKAA. Huoh. Sitä joskus miettii, että onko tämä unelma omasta rauhasta keskellä siperiaa sittenkään se juttu.

Taitaa se olla. Mummolle isot hatunnostatukset kun tiijän sen tekevän toisella puolella suomea täysin samat hommat. Raskasta on, vaikkei oliskaan normiduuneja, mihin ajaa 35min. siivu, ei tää yksin niin kauheen helppoa oo sittenkään.

Ei vittu miten porukalla voi vieläkin olla kesarenkaat, työkaveri oli soitellut pesuaikaa autolle niin sanoivat että menee ensi viikolle koska pesula täysi autonrenkaita kun porukka vieläkin vaihdattaa renkaitaan, muuta hommaa eivät edes kerkeä tekemään nyt. Tulee mieleen kun viime vuonna tuli ensilumet ja lumi taas yllätti, niin tuli uutisjuttu jostain rengasliikkestä jossa kauhea ruuhka kun kaikki siellä kinuumassa aikaa ja joku akka alkoi rähjäämään kun ei saanut samalle päivälle aikaa "kyllä mun pitää saada talvirenkaat nyt, ei tuolla voi ajaa!!". Vitun tyhmät ihmiset!!!

Äsken vitutti se, että unirytmit ovat menneet taas ihan perseelleen. Ihan tunnelissa koko päivän.

Ehkä siksi väsymyksestä johtuen tämä nauratti aivan helvetisti:

-Palaute sanomaani hyvään huomeneen = "kriääksh" ja vitun hapan mulkaisu.

Kuskin vastaus tuli vähän puun takaa.;)

Vielä monta tuntia ennen kuin pääsee nukkumaan.

Back
Ylös Bottom