On ihan vitun paska olo henkisesti.. ei oikein tiedä miten päin olisi ja mitä tekisi..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meinaatko että tuo on hyväkin kaveri jos pitää sun menestymistä jonkinlaisena henkilökohtaisena takaiskuna? Itse unohtaisin moisen
" johon toinen vastasi tietäväisenä "se johtuu proteiineista" :D:D
Mentiin kaverin kanssa tossa joku aika sitte salille ja sitte siinä pukukopissa oltiin vaihtamassa treeni kuteita päälle, kunnes paikalle saapui joukko 14-15 vuotiaita poikia.(en väitä että olisin itse vanha karju ;) ) Katteltiin siinä kaverin kanssa että mitä helvettiä ne tekee ku kaikki niistä meni vessaan... no kaikki meni kattomaan kun yksi niistä meni juomaan jotain palautusjuomaa. eipä siinä mitään huvittavaa ,mutta tarina jatkuu:
no myöhemmin olin tekemässä sitten mavea ja porukka tulee penkin luo ja iskee saman tien 40kg tankoon ja yrittävät sitten siinä räpellellä vuoron perään sitä 60kg settiä ylös, (huonolla menestyksellä) kunnes kyseinen henkilö joka vetäs protskut pukkarissa meni penkille, alkoi nostamaan, ja vieressä kaveri sanoi "sulla on ihan punanen naama!!" johon toinen vastasi tietäväisenä "se johtuu proteiineista" :D:D
itseäni ainekin huvitti tämä kyseinen tilanne![]()

Olisi pitänyt kysyä, että kuka sen sanoo, mitä pitää tehdä ja mitä ei.
On aika ajantasalla valmentaja sitten![]()
Tyttö meni ihan shokkiin tapahtuneen jälkeen ja lapset olivat itkeneet pulkassa. Paikalla oli ohikulkijoita, mutta kukaan ei pysähtynyt auttamaan. Koiran omistaja pakeni paikalta.