Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Btw: en kyllä sanoisi kahden vuoden amiksen käyntiä opiskeluksi. Olisit sinä silti voinut vaikka yliopistoon mennä lukemaan omaa alaasi. Mutta ymmärrän kyllä, että koulut ei maistu. En tykkää niin kauheasti itsekkään, työssäkäyminen on kivempaa. Mutta opiskelen silti, jotta saisin jonkun hieman paremman työpaikan, mitä perus toisen asteen koulutuksen jälkeen saa.

Mua vituttaa kun joku nuori jannu alkaa selvittää isänsä ikäiselle hepulle, että miten tämän olis pitänyt nuorena hoitaa asiat. ~25 vuotta sitten asiat oli vähän erilailla ja maisterin paperit oli jotain muutakin kuin paskahuussin seinäkoriste.

Ei täs muuta, jatkakaa!

Ientulehdus, joka ei laannu.

Nyt vituttaa oikeestaan aivan kaikki. Koulu vituttaa, syksy vituttaa, sinkkuus vituttaa ja sekin vituttaa että se pieni toivo ton sinkkuuden loppumisesta saatiin ryssittyä kuten niin usein ennekin

Mua vituttaa kun joku nuori jannu alkaa selvittää isänsä ikäiselle hepulle, että miten tämän olis pitänyt nuorena hoitaa asiat. ~25 vuotta sitten asiat oli vähän erilailla ja maisterin paperit oli jotain muutakin kuin paskahuussin seinäkoriste.

Ei täs muuta, jatkakaa!
Asiat erilailla? Opetus oli kuitenkin ilmaista, eikö? Töitä sai varmasti osa-aikasena, jos ei muuten ollut rahaa, eikö? Kyllä se vain niin on, että jos halua olisi riittänyt, niin olisi ne esimerkiksi mainitut maisterin paperit ollut mahdollista opiskella. Jos mun isä valittelisi samaa asiaa, sanoisin hänelle samat sanat :D

Tänään on muuten ollu hyvä päivä mutta tällä hetkellä toi sää pistää kyllä vihaksi. Kiva kävellä kotiin kun tuuli paiskaa sadepisarat kun torpeedot päin kasvoja. Olin omaa tyhmyyttäni vielä pukeutunut liian kevyesti. Tekee kyllä gutaa tälle flunssalle, jonka nyt oon (tai olin) vihdoin selättämässä.

Ei täs muuta, jatkakaa!

Joo sama juttu. Ketuttaa lukea, kun muakin nuoremmat pojat huutelee vanhemmille ihmisille. Elämäntilanne on "ehkä" ollut vähän toinen ennen. Ja ei kaikki niitä maisterin papereita saa, vaikka kuinka yrittää.

Mua itseäni ärsyttää valittavat ja kateelliset duunarit, jotenka päätin kerrankin kommentoida asiaan jotain.

No hyvä, jos joku saa elämänsä pilalle toisten valittamisesta. Mutta sähän voit itse opiskella jossain kermaperse koulussa ja sitten, kun saat "kunnon" ammatin, niin tuut syljeskelet meidän tavisten niskaan palatsistasi. Ehkä jopa jokusen kolikon heität säälistä.

Piti ostaa verkkokaupasta halpis jääkaappi. Ainoo vika on et ne sivut oli niin jumissa, että sieltä saanu mitään ostettua. Jos mainostaa perkele jotain tollasia niin vois ees satsaa et sivut toimii sit kanssa saatana :E.

No hyvä, jos joku saa elämänsä pilalle toisten valittamisesta. Mutta sähän voit itse opiskella jossain kermaperse koulussa ja sitten, kun saat "kunnon" ammatin, niin tuut syljeskelet meidän tavisten niskaan palatsistasi. Ehkä jopa jokusen kolikon heität säälistä.
:lol2:

Alemman tason korkeakoulututkinnon olen juurikin suorittamassa, mihinkään suurempaan ei motivaatio todennäköisesti riittäisi. Mun on turha sitten valittaa isompana pomoille, kun ne repii suurempia palkkoja ;)

Ja olen edelleen sitä mieltä, että ne maisterin paperit olisi kyllä saanut "silloin joskus" jos olisi oikeasti halunnut. Melkein mitä tahansa saa tässä maailmassa, jos tarpeeksi haluaa.

edit: itseänikin vituttaisi, jos joku nuorempi tulisi neuvomaan.

Mikä vittu siinä on, ettei ihmisillä kestää ja kestää vastata tekstareihin?
Joo, ymmärrän että niillä on ehkä elämääkin, mutta kyllä luulis 12 h:n sisällä edes pari minuuttia löytyvän, että sais yhden vaivaisen viestin näpyteltyä.
Tai jos kyse onkin pelailusta, ni vituttaa vielä enemmän :curs: Kuka oikeesti jaksaa laskea monenko tunnin päästä on sopivaa lähettää vastaus, varsinkin kun ei enää ihan tuntemattomiakaan olla :rolleyes:

Linnanjuhlat (vaikkei pitäisi). Se saatanan ämmä kutsuu sinne jotain helvetin B-luokan julkkiksia, rokki-transuja ja vitun teinityttöjä jotka eivät oikeasti tee muuta kuin laula valmiiksi tehtyä musiikkia ja näytä 1/3 promokuvissa nussittavilta. Vittu ovet auki ja avoimien ovien päivä kaikille pelleille samantien.

:lol2:

Alemman tason korkeakoulututkinnon olen juurikin suorittamassa, mihinkään suurempaan ei motivaatio todennäköisesti riittäisi. Mun on turha sitten valittaa isompana pomoille, kun ne repii suurempia palkkoja ;)

Ja olen edelleen sitä mieltä, että ne maisterin paperit olisi kyllä saanut "silloin joskus" jos olisi oikeasti halunnut. Melkein mitä tahansa saa tässä maailmassa, jos tarpeeksi haluaa.

edit: itseänikin vituttaisi, jos joku nuorempi tulisi neuvomaan.

:D , totta, en itsekään kiellä, etteikö niitä papereita ennen olisi saanut, onhan tuolla kuitenkin monia, joilta ne löytyy. Yksilöstähän tuo kiinni on.

Mikä vittu siinä on, ettei ihmisillä kestää ja kestää vastata tekstareihin?
Joo, ymmärrän että niillä on ehkä elämääkin, mutta kyllä luulis 12 h:n sisällä edes pari minuuttia löytyvän, että sais yhden vaivaisen viestin näpyteltyä.
Tai jos kyse onkin pelailusta, ni vituttaa vielä enemmän :curs: Kuka oikeesti jaksaa laskea monenko tunnin päästä on sopivaa lähettää vastaus, varsinkin kun ei enää ihan tuntemattomiakaan olla :rolleyes:

Itselle on vastaavia "vastauskatkoja"... Tyypistä riippuen.

Eli todellinen syy on se,että et ole tarpeeksi kiinnostava tyyppi, eli sulle ei kiinnosta vastata.
Saat vastauksen sitten ajallas. OO kärsivällinen.

Itse päätän kanssa kelle vastaan heti ja kelle sitten "huomenna" :D
Ei kaikki ole samanarvoisia.

Tuli nukuttua pommiin ja olisi pitänyt olla psykan koetta tekemässä.

Unibetissä tuo Blackjack. heh, voi jeesus mitä paskaa. Saat 20 tai 21. Jakajalla on alussa 12,13,14 tai 15 niin silti se saa aina jollain pienellä kortilla sen 20 tai 21 :david:

Itselle on vastaavia "vastauskatkoja"... Tyypistä riippuen.

Eli todellinen syy on se,että et ole tarpeeksi kiinnostava tyyppi, eli sulle ei kiinnosta vastata.
Saat vastauksen sitten ajallas. OO kärsivällinen.

Itse päätän kanssa kelle vastaan heti ja kelle sitten "huomenna" :D
Ei kaikki ole samanarvoisia.
Jassoo, kai mä sit olen ihan paska tyyppi :itku:

Mä en vaan käsitä miksei voi edes lyhyesti pistää vastausta, oli sitten kuinka epäkiinnostava tahansa. Kyllä mä ainakin aina laitan edes jotain takaisin, jos vastapuoli jotain sellaista on kysynyt mihin kaipaisi vastausta. Arvo tässä nyt sitten, että menenkö niin kuin olin suunnitellut, vai venailenko sitä helvetin vastausta :rolleyes:

Jassoo, kai mä sit olen ihan paska tyyppi :itku:

Kyllä mä ainakin aina laitan edes jotain takaisin, jos vastapuoli jotain sellaista on kysynyt mihin kaipaisi vastausta. Arvo tässä nyt sitten, että menenkö niin kuin olin suunnitellut, vai venailenko sitä helvetin vastausta :rolleyes:

Tuskin sä mikään paska tyyppi oot. Ehkä vähän sinisilmäinen saatat olla, en tiedä :D

Niin se vaan menee, toisille vastataan ja toisille sitte vähän myöhemmin tai ei ollenkaan.

Laita aiheeseen liittyen toinen viesti tai soita.
Jos ei vastausta kuulu niin et liikuta evääskään mihkään suuntaan sen asian tiimoilta. Yksinkertaista.

Back
Ylös Bottom