Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Onko tämä joku "Vittuillaan niin ankarasti"- thread. :D

e. Ja olen erittäin pahoillani. :offtopic:
hehe, joku (eräs) henkilö kyllä saa joka ikisen tredin muutettua sellaiseksi ;)

ja asiaan.. itseäni vituttaa vaihteeksi tämä pimeys ja paskat ilmat. flunssaakin meinaa pukata ja väsyttää aivan mahottomasti :zzzz:

Yt-neuvottelut, minä määrä-aikainen joudun tietysti lähtemään. Ei siinä muuten mitään, mutta kuka hullu ottaa töihin kuukaudeksi pariksi ennenkuin lähden ulkomaille!!!

Yt-neuvottelut, minä määrä-aikainen joudun tietysti lähtemään. Ei siinä muuten mitään, mutta kuka hullu ottaa töihin kuukaudeksi pariksi ennenkuin lähden ulkomaille!!!

henkilöstövuorkausfirmat?

Vituttaa semmoset ihmiset jotka käy lukemassa kaiken maailman hörhösivuja salaliitoista sun muista ja nielee ne kaikki ilman minkäänlaista lähdekriittisyyttä. Ainakin seuraavat hörhöt ärsyttää:

- Ilmastonmuutos on salaliittoa -hörhöt
- Ravitsemustiede on salaliittoa -hörhöt
- 9/11 on salaliitto -hörhöt
- Hitlerin valtaannousu oli juutalaisten juoni -hörhöt
- Maailmaa johtaa salainen järjestö / illuminatihörhöt
- Evoluutio on ateistien salajuoni -hörhöt

Ja niitä ihmisiä on PALJON. Helevetti. Internet on sellanen idioottimagneetti ettei mitään rajaa.

Eihän määräaikaista työsopimusta voi sanoa irti ilman molempien osapuolien suostumusta ja tiettyä korvausta. Vai onko sopimus just sopivasti katkolla?

Vituttaa kotiolot niin rankasti että tekis mieli painua vittuun, johonkin helvetin kauas äitistä + isäpuolesta. Eikä ole ensimmäinen kerta, tää sota on ollut jatkuvasti käynnissä jo monta vuotta. Alkaa pikkuhiljaa mittari mennä punaiselle..

Eihän määräaikaista työsopimusta voi sanoa irti ilman molempien osapuolien suostumusta ja tiettyä korvausta. Vai onko sopimus just sopivasti katkolla?
Juurikin sopivasti:(

Onko tämä joku "Vittuillaan niin ankarasti"- thread. :D

e. Ja olen erittäin pahoillani. :offtopic:
Katos katos, Wtf-miehet taas joukolla vittuilemassa Weakille. Koittakaa jo päästä yli miehet, teillä on omat salakerhot ja ties mitkä floodausgroupit silti.

Mua itseäni ärsyttää valittavat ja kateelliset duunarit, jotenka päätin kerrankin kommentoida asiaan jotain.

Burgerparadise: Meinaatko, että se rikkain osa väestöstä vaikuttaa niin paljon kulutukseen, että sen säästöjen kuluttamisella lama vältettäisiin tai lievennettäisiin reilusti? Btw: en kyllä sanoisi kahden vuoden amiksen käyntiä opiskeluksi. Olisit sinä silti voinut vaikka yliopistoon mennä lukemaan omaa alaasi. Mutta ymmärrän kyllä, että koulut ei maistu. En tykkää niin kauheasti itsekkään, työssäkäyminen on kivempaa. Mutta opiskelen silti, jotta saisin jonkun hieman paremman työpaikan, mitä perus toisen asteen koulutuksen jälkeen saa.

Katos katos, Wtf-miehet taas joukolla vittuilemassa Weakille. Koittakaa jo päästä yli miehet, teillä on omat salakerhot ja ties mitkä floodausgroupit silti.

Mua itseäni ärsyttää valittavat ja kateelliset duunarit, jotenka päätin kerrankin kommentoida asiaan jotain.
Hahahahahahah!!! Olet hauska mies! :lol2:

Niin, minäkin päätin kommentoida. :D

Hahahahahahah!!! Olet hauska mies! :lol2:

Niin, minäkin päätin kommentoida. :D
Pitäiskö Weak kutsua salakerhoon niin sen ei tarttis mököttää koko ajan :D

Pitäiskö Weak kutsua salakerhoon niin sen ei tarttis mököttää koko ajan :D
Ei mua kiinnosta päästä salakerhoon, enkä mökötä. Mua vaan ärsyttää, kun wtf-porukka jaksaa vieläkin angstata mulle, vaikka itse olivat syypäitä oman tredin sulkemiseen. Mike sulki sen tredin, voitte varmasti hänelle vittuilla tästä eteenpäin.

Mikä siinä on, että ihmiset eivät huolehdi hygieniastaan? Punttiksella käy pääsääntöisesti vain nuoria ihmisiä, joten luulisi että tällaisista asioista huolehdittaisiin. Mutta silloin tällöin kohdalle osuu tapaus joka haisee kuin likainen pyyhkimätön persreikä, joka on tulehtunut ja märkii. Voi sitä herkullista lehahdusta joka kulkee sierainten kautta selkäytimen jatkeeseen, kun tällainen tapaus kävelee ohitse.

Mikä siinä on, että ihmiset eivät huolehdi hygieniastaan? Punttiksella käy pääsääntöisesti vain nuoria ihmisiä, joten luulisi että tällaisista asioista huolehdittaisiin. Mutta silloin tällöin kohdalle osuu tapaus joka haisee kuin likainen pyyhkimätön persreikä, joka on tulehtunut ja märkii. Voi sitä herkullista lehahdusta joka kulkee sierainten kautta selkäytimen jatkeeseen, kun tällainen tapaus kävelee ohitse.

Oon muuten huomannut saman useasti omalla salilla. Tuo sun kuvaus on kyllä aika osuva. :D Onhan se ymmärrettävää, ettei salilla ihmiset tuoksu niin raikkaalle, mutta hien mukana ei ainakaan mun tietääkseni erity paskaa.

Back
Ylös Bottom