Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Matemaattinen virheen arviointi on ehkä maailman ärsyttävintä saivartelua ja pilkunnussimista. Virheen, absoluuttisen virheen ja suhteellisen virheen arvoiksi voi saada aivan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, kun vain viitsii katsoa kaikki vahtoehdot, eikä siitäkään huolimatta voi olla täysin varma virheestä. Menee vähän yli nää numeeriset ja algebralliset menetelmät ja koekin olis..

Matemaattinen virheen arviointi on ehkä maailman ärsyttävintä saivartelua ja pilkunnussimista. Virheen, absoluuttisen virheen ja suhteellisen virheen arvoiksi voi saada aivan mitä tahansa maan ja taivaan väliltä, kun vain viitsii katsoa kaikki vahtoehdot, eikä siitäkään huolimatta voi olla täysin varma virheestä. Menee vähän yli nää numeeriset ja algebralliset menetelmät ja koekin olis..

Olisit vaa suosiol menny amikseen :D

Varmaan kuuluisi oravanpyörä -ketjuun, mutta vituttaa niin saatanasti sellainen tyhjänpäiväinen ja täysin epäolennainen näpertely ja puljaaminen papereiden kanssa. Jos turha puljaaminen jäisi pois niin vittu tämän firman ja koko maan tuottavuus nousisi tähtiin ja vitutus olisi tiessään!

Lähistöllä kaivetaan jotain putkea maahan ja pistivät samalla sähköt poikki, vahingossa. Mä ajattelen, että lähdenpä sitten salille ku sain läksytkin tehtyä eikä täällä ruokaa saa vielä pariin tuntiin. Otinpa itteetä vielä niskasta kiinni ja lähin pyörällä. Lämpimästi päälle, ettei kylmä tule matkalla. Ja sitte ku mä pääsen liikuntahallin pihaan, sieltäkin on sähköt poikki. Kotona sähköt tuli takas just ku lähin.
Sitten vaa takasi polkien kotiin, yliarvioin pukeutumisen ja järjetön hiki.
Vituttaa. Vai mitäköhän tää oli?

Aamulla pomo ilmoitti, että pian on lomautuksia tulossa. Työt on todella vähissä. Vaikka ei se toisaalta nyt mua ainakaan niin paljoa haittaa. Olisin mielelläni pari kuukautta kotona. Ja maksaahan liitto sitten pientä päivärahaa lomautus aikana.

Pääasiassa tässä vituttaa se että laman on tultava tietyin väliajoin, että rikkaat ihmiset pystyisivät rikastumaan lisää. Vitun mulkut kerää toisten rahat taskuunsa.

Aamulla pomo ilmoitti, että pian on lomautuksia tulossa. Työt on todella vähissä. Vaikka ei se toisaalta nyt mua ainakaan niin paljoa haittaa. Olisin mielelläni pari kuukautta kotona. Ja maksaahan liitto sitten pientä päivärahaa lomautus aikana.

Pääasiassa tässä vituttaa se että laman on tultava tietyin väliajoin, että rikkaat ihmiset pystyisivät rikastumaan lisää. Vitun mulkut kerää toisten rahat taskuunsa.
Tässä on niin tyypillinen duunari. Sitä ollaan niin vittuuntuneita, kun ei ole töitä tai ei saa tarpeeksi palkkaa ja pomot rikastuu "tekemättä yhtään mitään" ! Olisit käynyt kouluja hieman pitemmälle, niin ehkä itsekkin olisit ollut niitä rikkaita jotka rikastuvat entisestään.

Menestys ei ole aina koulutuksesta kiinni.
Ei tietenkään ole. Mutta jos on jämähtänyt paskaan duunarihommaan esimerkiksi, niin siitä ei voi ketään muuta syyttää kuin itseään.

Nyt on mennyt Weakilla vellit ja puurot sekaisin.
Oletko sattumoisin seurannut maailman tilannetta talouden osalta?

Kyllä tällä hetkellä lomautetaan muitakin, kuin pelkästään sun nimeämiä "paska duunareita".
Otetaan esimerkiksi Metso, kyllä sieltä lomautetaan insseistä välipomoihin saakka.
Valitettavasti kun Suomessa ei kaikki voi olla toimitusjohtajia...

T: asiakasvastaava ei metsä/metalli firmasta.

Ja ettei nyt aivan offtopiciksi menis niin:
Sain eilen tiedon, että syyskuussa ajamani pieni kolari liikenneympyrässä tuleekin maksamaan mulle vielä toiset 500€. Syynä tähän se, että osallisena toinenkin auto ja leasing-vakuutuksessa omavastuu on 500€ / auto.:hyper:

Weak taisi yleistää sen vähän laajemmin.
Totuushan on se että moni tekee koko elämänsä paskaduunia paskalla palkalla ja tästä valittaa minkä kerkeää, sen sijaan että tekisi asialle jotakin.

Weak taisi yleistää sen vähän laajemmin.
Totuushan on se että moni tekee koko elämänsä paskaduunia paskalla palkalla ja tästä valittaa minkä kerkeää, sen sijaan että tekisi asialle jotakin.
Jep. Ja lomautuksien tullessa useimmiten ne on juurikin alimmasta suorittavasta portaasta ne potkun saavat.

Jep. Ja lomautuksien tullessa useimmiten ne on juurikin alimmasta suorittavasta portaasta ne potkun saavat.

Riippuu paljon alastakin. Meillä lähtee aika tasaisesti toimihenkilöitä ja ylempiä toimihenkilöitä.
Suorittavat duunarit on ulkoistettuja firmoja. Johtajat pysyvät paikoillaan, ainakin näin uskoisin. Selviää ihan näillä näppäimillä...

Itse ryhdyn vuodenvaihteessa mahdollisesti työnhakuun. Vielä en tiedä vituttaako se, mutta kerron tässä threadissa sitten :D

Tässä on niin tyypillinen duunari. Sitä ollaan niin vittuuntuneita, kun ei ole töitä tai ei saa tarpeeksi palkkaa ja pomot rikastuu "tekemättä yhtään mitään" ! Olisit käynyt kouluja hieman pitemmälle, niin ehkä itsekkin olisit ollut niitä rikkaita jotka rikastuvat entisestään.

Kyllä mun pomo töitä tekee en ole sitä väittänytkään ja viellä ihan duunareiden hommia. Tänäänkin painettiin pitkä päivä. Enkä tarkoittanut, että se nimenomaan rikastuisi. Vaan ne kenellä sitä rahaa nimenomaan on niin paljon, ettei tarvitse välittää, että mitä ostaa ja miten paljon. Sitten heti kun pieni taantuma alkaa tuntua, niin ne istuu sen rahakasansa päälle eivätkä varmasti käytä sitä mihinkään. Se taas tehostaa taantumaa ja muuttuu lopulta lamaksi. Siinä laman aikana niillä taas hyvä haalia lisää sitä
rahaa. Ja sen tietää keneltä se on pois.

Palkkaani taas olen varsin tyytyväinen. Siinä ei ole mitään valittamista. Töiden puute taas rupeaa pidemmän päälle vituttamaan ketä tahansa.

Ota huomioon, että minä olen sentään käynyt kaksivuotisen ammattikoulun:thumbs:. Se on jotain sillä silloin kun kouluja kävin, niin moni jamppa meni kansakoulusta suoraan töihin. Enkä muutenkaan ole koskaan ollut niin kiinnostunut koulusta. Pelkkää pakkopullaa, joka tuli onneksi aikoinaan käytyä.
Olisihan sitä vielläkin mahdollista kouluttautua uudestaan, mutta tuskimpa siitä mitään tulisi. Muutenkin
välillä tuntuu, että pää alkaa olla liian pehmeä.

Aika ja sen kuluminen vituttaa.

Tuntuu ettei ehdi tehdä mitään ja viikot vaan täyttyvät kaikenlaisesta turhasta. Hommia ei varsinaisesti ole (vielä) rästissä, mutta tulee olemaan ellen käytä aamuja ja öitä hyväkseni. Tilanne ei oikeastaan stressaa, mutta ahdistaa tosi paljon, ettei edes huomaa ajankulua. Elän vieläkin henkisesti lokakuuta.

Lisäksi kaikki lähestyy ihan liian nopeasti. Cambridge, koeviikko, joululoma, mahdollinen uusi leikkaus, muutto, loppukokeet... Tässä on ihan liikaa mun harteille :(

käyttötilillä rahat finaalissa ja työsuhde loppuu joulukuussa. Ei muuta kun että voihan räkä. Mielestäni on oikein hauskaa että kaikilla muilla opiskelijoilla on kuitenkin varaa ostella autoja ja kledjuja ja vielä bailata perään.

Back
Ylös Bottom