Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

ois ollu mahollista saaha ilmanen kyyti baarista toiseen baariin. mut piti jäähä. ja makso sit 40e taksi ja yöllä20e. perjantaina sama. ja juonu 100ebaareisa. ja enkä muista ees kaikkee. olikoha muuta... nii 20e kärkkäreihi:(

700 e sakkoa. En kerro tarkemmin, mutta niin turhaa paskaa eikä edes johtunut minusta.

ps. ÄLÄ SAATANA MENE MUITA AUTTAMAAN! IKÄNÄ!

Eka päivä melkein ilman kuumetta ja joka paikka jumissa. Tämän se teettää kun on viikon kipeänä. Huomenna asia korjaantuu.

Ostin jonkuu 40e mukahyvän tyynyn. Heräsin sitte äsken ja voi vittu että on koko selkä kipeenä :D
Saatana. Palautan ja ostan jonkuu 6e paskan tilalle, varmaan on parempi.
Kyllä niiden tyynyjen pitäs kanssa olla sopivia sun selälle/kropalle, että ne ois ultra bra. Ei kaikki sovi kaikille.

Tänää pelis venähti peukalo ja helvetin kipee onkii. Tais jäähä reenit vähäks aikaa. Ja kaiken kunniaks oli viel oma pelaaja kuka potkas siihe. Vituttas vähemmä jos ois ollu vastustaja.

Koeviikko alkaa ja kiinnostus lukemiseen on nollilla. Vituttaa ku tiedän ettei tuu hyviä numeroita ja viikko on piloilla ku tarkotus olis kuitenkin lukea..
Nyttenki olen koneella, katon telkkarista levottomia ja samalla koitan vielä lukeakkin. Taitaa mennä muutkin päivät samalla kaavalla..
Torstaina ei onneks oo koetta :haart:
Mutta nyt otan selvää että mikä Martti Luther oli miehiään!

Tää vitun on-off flunssa. Aina kun se osoittaa pieniäkin parantumisen merkkejä se iskeekiin sitten taas astetta kovempana. Salitreenit menny nyt ihan vituilleen.

Iltavuorot nakertaa niin maan perkeleesti.

Perjantaina on duunin pikkujoulut, jotka järjestän. Nyt tilaamani bändin "nokkamies" ilmoitti, että muutama bändin jäsen on tehnyt oharin eli heistä ei ole kuulunut mitään ja ettei paikalle saada bändiä, vaan pelkästään duon. Tosi "mahtavaa". Tuskin mä pystyn tässä bändiksi muuttumaan ennen perjantaita. Jos haluaa etsiä asiasta jotain hyvää, niin saadaan bändi halvemmalla.

Kaikki ne idiootit, jotka menevät raflassa tanssilattialle juomien kanssa! Joku kerta mä vielä kaadan niitä juomia tahalleen sellaisten tyyppien päälle, ne läikyttää niitä kuitenkin niin kastukoot ite. Vielä tyhmempi alalaji löytyy niistä, jotka laittavat juomat lattialle siksi aikaa kun vähän siirtelevät jalkaa toisen viereen, ei ne nyt helvetti pysy pystyssä siinä ja mua vituttaa suunnattomasti turhat lasinsirut lattialla. No niin, helpotti, mutta ens kerralla mä menen, otan ne juomat ja kaadan niiden ääliöiden päälle, sit palautan tyhjät lasit baaritiskille. Tanssilattia ei ole juomista ja paskanjauhamista varten!

Ketä oikeesti kiinnostaa toisten tekemiset baarissa? Pakkoko noista baarisekoiluista on selittää koulussa koko maanantai, kun suurinta osaa ei ihan tosissaankaan kiinnosta. Mulle on ihan yhdentekevää, minkä drinkin se Keijo-Antti tilas kolmea minuuttia ennen pilkkua ja vastaavaa. Kyllä voi puhua ihan yleisellä tasolla, jos siitä baari-illasta on vaikka jotain sellasta kiinnostavaa kerrottavaa, mutta ei kukaan oikeesti voi olla niin palikka, että luulis muita kiinnostavan jotkut juomismäärät senttilitran tarkkuudella. Kuulostaa ihan joltain yläasteen pussikaljakokeiluilta, joista kehuttiin viis viikkoa yhtä soittoa.

En viittaa siis suhun Centrum.

Ketä oikeesti kiinnostaa toisten tekemiset baarissa? Pakkoko noista baarisekoiluista on selittää koulussa koko maanantai, kun suurinta osaa ei ihan tosissaankaan kiinnosta. Mulle on ihan yhdentekevää, minkä drinkin se Keijo-Antti tilas kolmea minuuttia ennen pilkkua ja vastaavaa. Kyllä voi puhua ihan yleisellä tasolla, jos siitä baari-illasta on vaikka jotain sellasta kiinnostavaa kerrottavaa, mutta ei kukaan oikeesti voi olla niin palikka, että luulis muita kiinnostavan jotkut juomismäärät senttilitran tarkkuudella. Kuulostaa ihan joltain yläasteen pussikaljakokeiluilta, joista kehuttiin viis viikkoa yhtä soittoa.

En viittaa siis suhun Centrum.

h0h0. Joo toi on aika vitun ärsyttävää, kun joku alkaa kertoo juomisistaa helvetin tarkast, tyylii "Join 40 bissee ja siihe ½ litraa leijonaa päälle eikä tuntunu viel missää! Sit vedin 10 litraa kiljuu päälle" ja niin edespäin. Tosiaan ei toi varmaan ketään kiinnosta.

Iski eilen aivan puun takaa MUNUAISKIVIKOHTAUS. Oli muuten tuskaisin kokemus mitä mulla on ikinä ollut. Se kipu oli jotain sanoinkuvaamatonta. Ja siihen päälle vielä, kun munuaiskivet oli tukkinut mun virtsatien, niin kyllä meinas isolla pojalla itku päästä. Hyppäsin autoon ja ajoin kaasu pohjassa Marian sairaalaan. Ei ollut väliä oliko valot punaiset vai vihreät, niin niistä mentiin silti läpi. Nyt ei ole mikään voittaja olo.

h0h0. Joo toi on aika vitun ärsyttävää, kun joku alkaa kertoo juomisistaa helvetin tarkast, tyylii "Join 40 bissee ja siihe ½ litraa leijonaa päälle eikä tuntunu viel missää! Sit vedin 10 litraa kiljuu päälle" ja niin edespäin. Tosiaan ei toi varmaan ketään kiinnosta.

Joo ja sitte on vielä muistiki ihan pimennossa koko illan ajalta, mut kuiteski noi juoma määrät muistetaan desin tarkkuudella :jahas:

Back
Ylös Bottom