Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ja sitten aamulla herään taas neljältä miettimään, miten minä voisin pelastaa tilanteen.... Lottovoittoa odotellessa..... :dance2:Ei näin...
Olin tänään salilla jumppaamassa. Sinne oli eksynyt myöskin joku vanhempi nainen, ikää ehkä semmoset +60. Asusteena tällä oli t-paita jossa tekstinä "Villit Vuodet". Jalassa semmoset sukkahousun tapaset mustat tsydeemit ja valkoiset alushousut. Ai mistäkö tiedän alushousujen värin? Koska niistä "sukkahousuista" näkyi aivan selvästi läpi. No nää alkkarit sitten vilkku vähän joka liikkeessä...meinas mennä reenit vähän sekasin kun ei meinannu saada silmiä irti :haart:
WTF? Itsekin istun aina väärinpäin, kun vedän niskan taakse. Ei tarvi sitä tankoa vinossa repiä.
Okei, no näytti vaan jotenkin hassulta koska itse istun aina normaalisti niskan taakse ja rinnalle tehdessä.

WTF? Itsekin istun aina väärinpäin, kun vedän niskan taakse. Ei tarvi sitä tankoa vinossa repiä.
Aivan , jos taljassa on itseä enemmän painoa niin niitä on ilman mitään tukea kohtuu hankala saada sieltä alas..
Kai nyt tyhmempikin tajuaa että pitää olla sen verran vähän painoja ettei perse nouse penkistä.Mites siinä sit pitää jalkoja? Mistä saa tuen ettei itse nouse ilmaan?
Kai nyt tyhmempikin tajuaa että pitää olla sen verran vähän painoja ettei perse nouse penkistä.
No jos tekee niin pienillä painoilla ni miks menee ees salille? Pyörität käsii vaa himas ni sama asia.