piti sitte poistaa kaikki kuvat vahingossa koneelta ja unohdin palauttaa leffan vuokraamoon eilen :curs:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vituttaa.. Niinku tos aikasemmin kirjottelin, faija delas tiistaina.. Oon täs vetäny viinaa vaan.. Työt ei kiinnosta ja kaikki on harmaata.. Onneks ees muija pitää mut jossain järjissä.
Vituttaa myös avautua tänne.. Sori.
Tänään oli semmoinen pakollinen sukulaisten luona käynti. Molemmat pikkuveljet, niiden perheet ja joitain serkkuja perheineen oli kasassa. Mulle tulee aina sellainen ahdistuksen tunne kun on enemmän sukulaisia kasassa. Muistaa taas sen että itse on vanhin elossa olevista sukulaisista. Ainoa kenellä ei ole perhettä. Sitten ihmetellään suureen ääneen, että kuinkas sää et ole viellä perhettä itselles kasannut. Voi vittu mitä keilaa porukkaa. Onneksi ei enää vähään aikaan tarvitse mennä tuollaisiin tilaisuuksiin.
syysloma meni...eikä päässy kertaakaan otille:(
Onko kukaan muu muuten huomannut että kuulokkeista hajoavat johtimet aina tasan viikon päästä takuun umpeuduttua? Kossillakaan "suomessa ei päde elinikäinen takuu" vaikka vittu lapussa lukee kaupassa että "life-time-vitun-warranty!"
Saatana. Onko johtimien materiaali tahallaan laskettu niin että se kovettuu vähän reilun vuoden päästä, liitokset katkeavat ja toinen luuri mykistyy? Vittu Kossikin tekee samanlaista saatanan paskaa kuin kaikki kiinan rimpulat ja muut vittupaskat jotka sentään maksavat 20-kertaa vähemmän!
Vituttaa ostaa uudet kuulokkeet aina vuoden välein.