Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Putkissa vikaa, kämppä haisee välillä aika ikävästi. Kohta alan itse korjailemaan noita röörejä ja siitä on leikki kaukana! (Vuokrakämppä, täällä kävi jo joku putkimies, mutta eihän se mitään osannut tehdä..)

Lääh, pelottaa että työt loppuu pian (firma konkurssiin) ja sitten tästä seurauksena on auton myynti edessä ja muutto hervantaan + töihin taas johonkin saatanan siivoukseen (väliaikaisesti) ym. ym..... voi vitun saatanan vittu että vituttaa kun pientä oravaa! :( Ei saatana mikä masennuskohtaus... :itku: taidan mennä kohta tutumaan ja näkemään unia tulevasta lamasta ja maailman kaaoksesta romahduksen jälkeen.... :eek: ja sitten aamulla herään taas neljältä miettimään, miten minä voisin pelastaa tilanteen.... Lottovoittoa odotellessa..... :dance2:

Kävin tänään virolaisella lääkärillä.
Testasi olkapäätä: yhdestä asennosta käski nostaa ja hieman paineli.
Laitto röntgeniin, totesi sen jälkeen, että ei mitään erikoista näy. Ei nähnyt edes vanhaa murtumaa solisluussa.
Kolmen viikon päähän ultra. Sen kolme viikkoa kun tuo olkapää tai mielestäni solisluu muljahtelee, vois olla jo jotain kivaa vahinkoa syntynyt.

Sitten "Ilosia asioita" thrediin kertomaan, että perjantaina yksityiselle puolelle lääkärille aika.

Eilen salille oli eksynyt joku pari, jätkä sitten opetti muijalleen vähän liikkeitä. Kaveri oli varmaan joku personal trainer ammatiltaan, ylätaljankin opetti että istutaan väärinpäin laitteessa :D

Ei näin...

Olin tänään salilla jumppaamassa. Sinne oli eksynyt myöskin joku vanhempi nainen, ikää ehkä semmoset +60. Asusteena tällä oli t-paita jossa tekstinä "Villit Vuodet". Jalassa semmoset sukkahousun tapaset mustat tsydeemit ja valkoiset alushousut. Ai mistäkö tiedän alushousujen värin? Koska niistä "sukkahousuista" näkyi aivan selvästi läpi. No nää alkkarit sitten vilkku vähän joka liikkeessä...meinas mennä reenit vähän sekasin kun ei meinannu saada silmiä irti :haart:

Joo-o. Vähän samanlainen tapaus sattui tässä joskus. Salilla sattui olemaan samaan aikaan minun lisäkseni about kuusi kappaletta päälle 60 vuotiasta naista. Asusteena oli mummoille tyypilliset ihme pöksyt ja sellanen t-paita. Noh kuitenkin olin tekemässä penkkiä, kun alkoivat siinä vieressä tekemään yhdessä jotain ihme venyttely-lämmittely-heilumisia. Sivusilmällä näin tädin heilumassa siinä metrin päässä ja samalla he hoilasivat jotain ihme hymniä -> täydellinen repeäminen. Hyvä että selvisin painojen alta pois.

Ei minulla sinänsä ole mitään heitä vastaan, mutta ei siellä salilla voi kunnolla mitään tehdä kun se ryhmä sinne saapuu.

Okei, no näytti vaan jotenkin hassulta koska itse istun aina normaalisti niskan taakse ja rinnalle tehdessä.

Samanlaista salihuumoria, kun mulle tuli sanomaan yksi nuorikaveri et siinä ylätaljassa kuuluu istua toisinpäin :hyvä:. Koitas istua "väärinpäin" tulee huomattavasti luonnollisempi asento mm. et taivuta niskaa viimeisessä rutistuksessa.

Ollu koulussa 5teen asti ja sit vaan jumittanu ja ollu helpottunut, että ei oo mitään tehtävii. Sit muistat 9aikaaa, että huomis aamuks pitäs laskee suht monta ja vaikeeta matikan laskua. Ei se auta kun laittaa tikut silmii ja koittaa jaksaa tästä...

Oli 6 viikkoa aika kirjoittaa seminaarityö, joka piti palauttaa tänään. Arvatkaapas koska kirjoitin sen? Tänään. Ja ihan v-i-t-u-n hyvä tulikin.:kakka:

Jos vielä joskus oppisi hoitamaan asiansa kunnolla.

no vittu en tiiä saatana..tuntuu että nykyään "kehitystä" tulee vain mahaan ja poskiin fläsän muodossa söit sitte mitä tahansa ja treenasit miten tahansa..asiaahan ei auta että muut kynäniskat salilla kasvaa pelkästään painoja katsomalla.

Jep, ja vaikka ei olis edes oman painon verran, niin ei siinä silti kovin tukevasti pysy ilman että jalat on jossain tuettuna. Väkisin menee heilumiseks homma jos on edes jotain 80% omasta painosta.

Aivan , jos taljassa on itseä enemmän painoa niin niitä on ilman mitään tukea kohtuu hankala saada sieltä alas..

Mutta jos ei ole, niin onnistuu oikein hyvin :haart:

Alkoi tässä askarruttamaan, että ajatteletko tämän väärinpäin istujan tekevän isoilla painoilla ja ei ole vain huomannut, että itse liikkuu mutta pakka ei?

No jos tekee niin pienillä painoilla ni miks menee ees salille? Pyörität käsii vaa himas ni sama asia.

Juurikin näin.

Kai myös tyhmempikin tajuaa että yli 3 viikkoa salilla käynyt ei tee enää ylätaljassa mitään oman kehon suuruisella vastuksella jos haluaa kehittyä??

Back
Ylös Bottom