Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Salilla ollessa oli joku pummi vienyt pyörästä eturenkaan :curs: Sen takia myöhästyin myös futismatsin alusta. No ehdin sentään näkemään ensimmäisen oman maalin. Ei se auta kun huomenna uutta rengasta tilalle

Jonkun sortin paniikkikohtaus oli äsken. Hienoa, nyt on silmäkulma auki, päähän särkee ihan saatanasti ja vasemmasta kädestä tekee tosi tiukkaa liikuttaa muutamaa sormea.

Ei nyt vituta mutta surettaa hieman. Porukoiden kissa (yli 19v vanha) kuoli illalla. Olihan se tiedossa, hyvä että pääsi kärsimyksistään, oli jo vanha ja huonokuntoinen kissa. RIP vanha kaveri :(

Mutta se mikä vituttaa taas vaihteeksi on pokeri :curs:
Ei saatana mikä kuukausi ollut, ylös alas sahaamista. Tällä hetkellä järkyttävä ds ja 13 BI kuoppa täytettävänä. Mikäli vihut jatkavat aivotonta peliään, olen nopeasti noussut täältä :whip:

Pitäisi pari oppimispäiväkirjaa väsätä. Taitaa pohdiskelu ja vitutus kulkea käsikädessä.

"Oppimispäiväkirja kannustaa pohdiskeluun."

Saatanan saatana. Auto pitäis muutoskatsastaa alustasarjan takia, mutta tüv-lappu on jossain hukuksissa. Nyt hirveä stressi päällä metsästän uutta.

Eikös valmistajien sivuilla ole yleensä TÜV-todistukset? Myös verkkokaupoista saattaa löytää noita tuotetietojen joukoista, ainakin joistain saksalaisista liikkeistä.

Voisin kyllä kuvitella, että olet jo yrittänyt edellä mainittuja konsteja :D

Nyt vituttaa oma saamattomuus. Herään hivenen myöhässä, no se nyt ei vielä ole niin paha. Syön puurot ja jumitun koneelle. Tiedän että kello käy, en vaan tajua nousta sohvalta ja ruveta pakkaan salikamoja. Huomaan että 2h aikaa olla salilla ja sit ois jo kiire töihin. 2h kun ei riitä jos teen rauhassa ja otan kunnon jalkareenin päätteeks saunat.

Eli koko homma siirtyy huomiselle, tänään ois ollut parempi päivä :(

Jotain vastaavia kikkailuja kokeilinkin, muttei niistä ollut mitään apua. Enemmän vaan meni kone solmuun. Oli pakko kiikuttaa se ammattilaisten putsattavaksi ja nyt täytyy varmaan dieettailla seuraavat 2 kk, että saan talouden ojennukseen :dance:

Tai soitat kotiin kuulostaen tosi köyhältä ja surkealta... :)

Vitun alakerran naapurit.
Nyt kahtena yönä peräkkäin perheriitaa(huutoa) 24 aikaan.
Kävin soittamassa ovikelloa,eivät avanneet.

Laitoin lapun jossa ilmoitin soittavani seuraavaksi poliisille ja isännöitsijälle.

Tappelisivat vaikka päiväsaikaan,helvetin kiva nousta itse 6.30 muutaman tunnin torkkujen jälkeen.
:curs:

Saa nähdä saako tänä yönä soittaa kytät,löytyis nyt se omistuskämppä hätäseen.

Vittu tänää sellane vitutus päivä et huhhuh.. väsymys ja vitutus. Eka koulussa meinaa nukahtaa ja sit ku tulee himaa ni vittu suuttuu joka asialle. ei voi mtn nii

Vituttaa kun tehdään tiimissä töitä ja joku joko a) kusee hommat b) viivyttelee niitten kanssa ihan viime tippaan.

Jeah, kaksnaamasuus on aika pop. Kaveri puhuu ensin yhtä, sitten toista ja sen jälkeen vielä puhuu itsensä aivan totaalisesti pussiin. Rehellisyys kunniaan vai mitä se oli...

Vitun putkiremontti! Meinaavat todennäköisesti vuodenvaiheessa alottaa sen ja sehän vasta on hienoa.... Vituttaa nyt jo niin suunnattomasti et varmaa kuolen siihen vitutukseen sillonkun se remontti alkaa....

Tai soitat kotiin kuulostaen tosi köyhältä ja surkealta... :)
En mä kehtaa, kun oon tässä lähiaikoina rankunut sponsorirahaa jo mm. yhteen pyörään :jahas: Jos joku väittää, ettei raha tee onnelliseksi, niin mä voin auttaa ja ottaa vastaan kaikki mielipahaa aiheuttavat ylimääräiset eurot (myös muu valuutta kelpaa).

Vitun huumediilerit kun tuo sitä paskaa Meidän Kotimaahan, saatana!
Huumet ovat yhteiskunnan syöpä.

Nää saatanan tunnetuimmat liivijengit ovat yksiä kusipäisiä ammattirikollisia.
Bandidosit ja Helvetin Enkelit pitäs tappaa kaikki tältä seisomalta.
niin toveruushenkisiä olevinaan, hyvä tekosyy toi toverihenkisyys hakata porukalla yksi ihminen henkihieveriin.

Ja turha tulla mun oven luokse viiden kaverin kanssa, tulkaa vittu yksin. Saatanan pirinlevittäjä paskiaiset.

Lopuksi kaikille "viihdekäyttäjille" vittu mikä nimi. Mites ois "viihdevarastaja"?
Aina kun ostatte huumetta tuette ammattirikollisia.

Back
Ylös Bottom