Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Saatanan saatana. Auto pitäis muutoskatsastaa alustasarjan takia, mutta tüv-lappu on jossain hukuksissa. Nyt hirveä stressi päällä metsästän uutta.
Oikein päätelty. :DVoisin kyllä kuvitella, että olet jo yrittänyt edellä mainittuja konsteja :D
Kivi vierähti sydämeltä.Jotain vastaavia kikkailuja kokeilinkin, muttei niistä ollut mitään apua. Enemmän vaan meni kone solmuun. Oli pakko kiikuttaa se ammattilaisten putsattavaksi ja nyt täytyy varmaan dieettailla seuraavat 2 kk, että saan talouden ojennukseen :dance:http://www.virustorjunta.net/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=5118&highlight=smitfraudc
Tuolla vois olla jotain vinkkejä, omalla vastuulla...![]()
Jotain vastaavia kikkailuja kokeilinkin, muttei niistä ollut mitään apua. Enemmän vaan meni kone solmuun. Oli pakko kiikuttaa se ammattilaisten putsattavaksi ja nyt täytyy varmaan dieettailla seuraavat 2 kk, että saan talouden ojennukseen :dance:

En mä kehtaa, kun oon tässä lähiaikoina rankunut sponsorirahaa jo mm. yhteen pyörään :jahas: Jos joku väittää, ettei raha tee onnelliseksi, niin mä voin auttaa ja ottaa vastaan kaikki mielipahaa aiheuttavat ylimääräiset eurot (myös muu valuutta kelpaa).Tai soitat kotiin kuulostaen tosi köyhältä ja surkealta...![]()